اطلاعات عمومي وب

طراحي سايت با اهداف مورد نظر ( قسمت دوم )

تصوير برند

طراحان همواره مشتاقند تا از روند هاي جديد و ايده هاي متفاوت براي طراحي سايت اطلاع پيدا كنند.

افزودن زرق و برق به طراحي سايت ها براي برخي وب سايت ها به خوبي عمل مي‌كند، اما اين جمله به آن معنا نيست كه مي‌توان آن را در تمامي صفحات به كار گرفت.

پروژه هاي طراحي سايت شما نيازمند تصوير مناسب است: اما اطمينان حاصل كنيد كه تصوير استفاده شده، برند را به خوبي نمايش مي دهد.

اهداف طراحي

تا به اين جاي كار قدم هاي خود را به درستي برداشته ايد و اهداف قابل دسترسي را براي خود تعريف كرده ايد، مخاطبان خود را ايجاد كرده ايد و ديدي كلي از تصوير برند خود داريد. هم اكنون زمان هماهنگ سازي استراتژي طراحي سايت با تصميمات مربوط به آن رسيده است.

از كجا شروع كنم؟ تمركز بر هدف اصلي ايجاد يا باز سازي طراحي سايت است. اين مثال از اين سه مرحله اوليه است كه از افزايش ارقام ثبت نام در سايت به عنوان هدف استفاده مي كند.

  • نوشته "About us" قرار گرفته بر روي هوم پيج در طراحي سايت بايد واضح، دقيق و بدون هيچ گونه علائم تجاري باشد. عملكرد طراحي سايت را توضيح دهيد تا براي مخاطبان خود سردرگمي به وجود نياوريد.
  • شما قصد داريد تا چشم كاربران طراحي سايت خود را به دكمه ثبت نام يا لينك ثبت نام جلب كنيد. با استفاده از نام تجاري، رنگ مناسب و كنتراست مي توانيد اين كار را به خوبي انجام دهيد. بازديدكنندگان طراحي سايت ها به احتمال زياد به دنبال وب سايتي براي ثبت نام نيستند، اما با استفاده از مهارت طراحي سايت خود، مي توانيد توجه اين افراد را به قسمت ثبت نام وب سايت خود جلب كنيد.
  • فرايند ثبت نام بايد درست مانند فرم اطلاعات تماس در طراحي سايت باشد. آن را با پرسش نامه، بررسي و فرم نيازمندي اقتصادي اشتباه نگيريد. آن را خلاصه و كوتاه نگه داريد و سعي كنيد سادگي آن را تا حد ممكن در طراحي سايت حفظ كنيد ،زيرا افراد ممكن است از ثبت نام در وب سايت هايي كه از فرم هاي طولاني در طراحي سايت استفاده مي كنند پشيمان شوند. اين اطلاعات مي توانند تا حد نياز خلاصه شده باشند، در عين حال تمامي اطلاعات مهم را در آن گنجانده باشيد.

اين مراحل، طراحي سايت شما را در جهت افزايش ميزان ثبت‌نام هدايت مي‌كند. اين استراتژي كه پايه آن تمركز بر روي شاخص هاي طراحي سايت در جهت رسيدن به اهداف است، بدون استفاده از جلب توجه كاربران و معرفي مناسب برند ميسر نمي شود. اگر برند شما از نوع سرگرمي است، بنابراين بر روي ايجاد تجربه اي احساسي با استفاده از اشكال، تصاوير و صوت تمركز كنيد. اگر طراحي سايت شما به اين جهت طراحي شده است كه اطلاعات مربوط به زمينه هاي مختلف را براي كاربران مهيا كند، اطمينان حاصل كنيد كه استفاده از آن آسان است و خوانايي قابل توجهي دارد. هدف شما ايجاد ظاهر و رابط كاربري است كه توجه كاربران را از روي محتواي ايجاد شده منحرف نمي كند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/126/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۶:۲۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :