اطلاعات عمومي وب

12 اشتباه متداول سئو در بين وبلاگ نويسان

من در هفته جاري در مورد استراتژي موتورهاي جستجو در مورد جستجوگرها از طريق وبلاگ ها صحبت كردم، به نظر مي رسد كه اين موضوع 100? ارگانيك مربوط به سئو وبلاگ است. حتي سئو كاران برتر گاهي در وبلاگ هاي خود اشتباه مي كنند ، به نظر شما آن ها چه اشتباهاتي مي توانند مرتكب شوند؟ من در اينجا مهم ترين آن ها را ليست كرده ام:

 

.1 اجازه دادن به برچسب هاي عنوان براي توليد خودكار (از عنوان پست، دسته بندي ها، و غيره).

هر صفحه دسته بندي بايد لينك مخصوص به خود را داشته باشد و خودتان آن ها را دستكاري كنيد. فقط اجازه ندهيد كه نرم افزار هاي وبلاگ مجددا از عنوان پست يا نام گروه براي عنوان صفحه شما استفاده كنند. دليل اين كار چيست؟ از آنجا كه يك عنوان پست ايده آل، به ندرت يك برچسب و تگ ايده آل است. عنوان پست يا عنوان گروه خود را سئو كنيد براي مثال با اضافه كردن مترادف ها، چندين فعل در زمان هاي مختلف، و غيره به آن مي توانيد تاثير زيادي براي جذب خواننده داشته باشيد.

به عنوان مثال، صفحه ايي با عنوان "بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي" داريد اما مي توانيد آن را به "رسانه هاي اجتماعي بازاريابي ، پادشاه سايت هاي شبكه هاي اجتماعي" تغيير دهيد كه علاوه بر جذابيت بيشتر كلمات كليدي بيشتري را نيز در خود جاي داده. چگونه بايد اين كارها را انجام دهيد؟ اگر وبلاگ شما توسط WordPress طراحي شده باشد، مي توانيد از پلاگين WordPress به نام SEO Title Tag استفاده كنيد.

اگر زمان يا منابع كافي براي توليد عنوان هاي منحصر ب فرد را نداشته باشيد و مايل باشيد با برچسب هاي خودكار توليد شده ادامه دهيد، بايد حداقل يك تگ عنوان سئو بر روي صفحه اصلي داشته باشيد و سپس در بقيه وبلاگ ها قرار دهيد، نام وبلاگ را در پايان عنوان برچسب به جاي ابتداي آن (و يا حذف آن در مجموع) قرار دهيد. اين كار به شما برچسب هاي متمايز تر و منحصر به فرد ارائه مي دهد.

2. صفحاتي كه بايد فهرست و ايندكس شوند.

بعضي از صفحات نبايد به شاخص هاي جستجو مجاز باشند، زيرا آنها اساسا محتواي كمي تري نسبت به ديگ صفحات دارند (مانند فرم "ايميل" و يا "صفحاتي با تصاوير زياد"). صفحات ايندكس شده سئو خود را در Google با استفاده از سايت: query operator جستوجو كنيد و صفحاتي كه شايستگي زيادي براي ايندكس شدن ندارند را در فايل robots.txt غير فعال كنيد.

3. داشتن خانه هاي متعدد براي وبلاگ شما

آيا وبلاگ يا وب سايت شما با لينك هاي مختلف قابل دسترس است؟ به عنوان مثال، ries.typepad.com و www.originofbrands.com و originofbrands.com همه به يك صفحه منجر مي شوند.

4. از "optional excerpts" براي به حداقل رساندن محتواي تكراري استفاده نكنيد.

اين ممكن است با نام هاي ديگر در ساير سيستم عامل هاي وبلاگ شناخته شده باشد، اما در WordPress "optional excerpts" در فرم Write Post است كه در آن شما مي توانيد يك نسخه متناوب براي نمايش در صفحه permalink تعريف كنيد. اين امر محتواي پست منحصر به فرد به صفحه پيوندي را كاهش مي دهد و باعث كاهش توانايي شما در سئو براي محتواي تكراري مي شود.

5. از rel = nofollow به منظور استراتژيك جريان افزايش لينك استفاده نكنيد.

برخي از پيوندهاي داخلي بسيار مفيد نيستند زيرا آنها داراي anchor text غيرمتعارف (مثل “Permalink” and “Comments”) هستند. برخي از لينك هاي خارجي تنها به افزايش نفوذ پيوند ها كمك مي كند، و تاثيري در اعتار بخشيدن به سئو وب سايت يا جذب بازديد كننده ندارند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/31/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۰:۰۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :