فروش اعتباری اسنوا
اطلاعات عمومي وب اطلاعات عمومي وب .

اطلاعات عمومي وب

ويدئو در طراحي سايت

اهميت ويدئو در طراحي سايت

محتواي ويدئويي در طراحي سايت در حال محبوب شدن است .

حتي شبكه هاي اجتماعي هم وارد اين محبوبيت شده اند .

شايد يك زماني نود درصد محتويات طراحي سايت ويدئو شود .

نبايد سورپرايز بزرگي باشد چون ويدئو ها تاثير گذاري بيشتري دارند وقتي اطلاعات بيشتري از ساير رسانه ها مي دهند .

شايد نياز باشد هزاران كلمه تايپ كنيد تا منظور يك ويدئو ي دو دقيقه اي را بيان كنيد .

محققان متفاوتي اخيرا متوجه شده اند كه اكثر كاربران در اينترنت ترجيح مي دهند يك ويدئوي كوتاه ببينند تا اين كه يك متن طولاني را مطالعه كنند .

پس اگر شما هنوز از قدرت ويدئو در طراحي سايت استفاده نمي كنيد ، داريد خيلي چيز ها را از دست مي دهيد .

هنوز شك داريد ؟

خوب شما بايد آمار باورنكردني زير را در مورد سايت هاي ويدئويي محبوب بررسي كنيد :

  • يوتيوب در هر ماه 20 ميليارد بازديد دارد .
  • تعداد ساعاتي كه مردم در يوتيوب فيلم مي بينند به 6 ميليون مي رسد .
  • بيش از صد ساعت ويدئو در هر دقيقه در يوتيوب آپلود مي شود .

شما سورپرايز خواهيد شد اگر در مورد آمار استفاده از ويدئو در ساير شبكه هاي اجتماعي محبوب مثل فيس بوك ، اينستاگرام و ... سخن بگوييم .

با توجه به بيانيه Cisco ويدئو هاي ديجيتال تا سال 2020 ، هشتاد درصد ترافيك را مصرف مي كنند .

خوب به سلامتي مثل اين كه داريم به نود درصد و بعدش به 100 درصد مي رسيم .

خوب ما در اين جا نكته هايي آورديم كه ويدئو چه كار هايي مي كند كه طراحي سايت شما و در ادامه كسب و كارتان محبوب شود .

تقويت سئو

بهينه سازي موتور هاي جست و جو يا سئو روشي است كه براي رتبه گيري در موتور هاي جست و جو استفاده مي شود .

فرض كنيد شما يك املاك داريد .

وقتي سايت شما در ليست نتايج اوليه گوگل مي آيد كه كسي به دنبال مطالب مربوط به املاك باشد .

آپديت جديد گوگل سايت هايي را ترجيح مي دهد كه ويدئو داشته باشند .

تقويت آگاهي از برند

به دليل اين كه اكثر مردم به تماشاي فيلم بيشتر از خواندن متن اشتياق دارند افزايش ويدئو مي تواند كاربران را به سايت شما جلب كند .

آن ها ويدئو هاي طراحي سايت شما را بين بقيه منتشر مي كنند .

بقيه نيز با طراحي سايت و در نتيجه برند شما آشنا مي شوند .

هويت منحصر به فرد برند

خوب شايد شما هم موافق باشيد كه كپي يك متن از اينترنت و تغيير چند خط از آن ساده تر از تغيير يك ويدئو باشد .

ويدئو باعث مي شود شما به محتواي طراحي سايت خود هويت منحصر به فرد بخشيد .

اين هويت به برند شما نيز مي رسد .

اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي

شبكه هاي اجتماعي عاشق ويدئو هستند .

تمامي اين برنامه ها براي پخش ويدئو ساخته شده اند .

اين موضوع محبوبيت طراحي سايت شما را نزد شبكه هاي اجتماعي بالا تر مي برد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/248/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۷:۰۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

ويژگي ايندكس اوليه موبايل در گوگل

كنسول جست و جوي گوگل ويژگي ايندكس شدن اوليه در موبايل را براي سئو اضافه مي كند

گوگل تاريخ دقيق ورود سايت شما به ايندكس اوليه موبايل را اضافه مي كند .

از اين به بعد مي توانيد اين تاريخ را در كنسول جست و جوي سئو مشاهده كنيد .

گوگل چهارشنبه گزارش دارد يك سري قابليت ها اضافه شده است .

اين قابليت ها كه براي بررسي سئو هستند به وبمستران و سئو كاران كمك مي كند كه متوجه شوند گوگل چگونه سايت آن ها را ايندكس مي كند .

مخصوصا شما مي توانيد ببينيد كه :

  • سايت شما وارد ايندكسينگ اوليه سئو براي موبايل شده است ؟
  • چه زماني اين اتفاق افتاده است ؟

شايد هم اصلا هنوز وارد اين مرحله نشده باشيد .

جزئيات ريز كرالر ها در ايندكسينگ

ابتدا وارد كنسول جست و جوي سئو ي گوگل مي شويد .

سايت مورد نظر خود را براي بررسي انتخاب كنيد .

در زير قسمت تنظيمات گوگل هم اكنون به شما نشان مي دهد كه كدام يك از بوت ها سايت شما را براي سئو ايندكس مي كند .

براي مثال اين گزينه مي تواند GoogleBot Desktop باشد يا GoogleBot Smartphone

در اضافه ، اگر اين گزينه GoogleBot Smartphone بود گوگل تاريخ ورود به مرحله ايندكس موبايل از ايندكس دسكتاپ را به شما مي گويد .

در اين جا اسكرين شاتي در اين مورد براي شما تهيه كرديم :

سئو

عامل كاربري براي هر گزارش

گوگل همچنين عامل كاربري را به شما نشان خواهد داد .

مثلا GoogleBot Smartphone يا GoogleBot Desktop در گزارش هاي مختلف گوگل مورد استفاده قرار گرفته اند .

اين شاخص در قسمت بالا سمت راست و در بخش Primary Crawler قابل رويت است .

مي توانيد در اسكرين شات زير آن را مشاهده كنيد :

سئو

جزئيات موجود در نمودار ها

گوگل همچنين نمودار هاي متفاوتي براي بررسي سئو نشان مي دهد .

اين زمان اتفاقي مي افتد كه سايت از مرحله ايندكسينگ براي دسكتاپ وارد ايندكسينگ براي موبايل شود .

چرا بايد براي ما مهم باشد ؟

اين اطلاعات به سئو كاران ، توسعه دهندگان ، توليد كنندگان محتوا و وبمستران كمك مي كند .

آن ها با اين اطلاعات كامل متوجه مي شوند كه چه زماني يك سايت وارد مرحله ايندكسينگ سئو در موبايل شده است .

اين داده ها به ما كمك مي كند مشكلات كرالينگ و ايندكسينگ را پيدا كنيم .

همچنين مي توانيم اگر رتبه بندي سئو تغييري كرد به تاريخ تغيير مرحله نگاهي بيندازيم .

در مقالات قبل گفته بوديم كه اعلانات گوگل تاريخ دقيق را به ما نشان نمي دهند .

اما هم اكنون مي توانيد آن را مشاهده كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/245/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۴:۵۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

طراحي سايت با در نظر گرفتن كاربران ( قسمت دوم )

طراحي سايت با در نظر گرفتن تمامي كاربران در 3 مرحله ساده

آيا طراحي سايت شما متناسب با تمامي مردم است ؟

چيزي كه اكثر طراحان متوجه آن نمي شوند اين است كه در واقعيت اين فقط يك انتخاب ساده نيست .

اما يك مبحث ضروري و فوري براي اكثر كاربران وب است .

در حقيقت افرادي در آمريكا از توانايي خاصي محروم هستند .

يك سيستم راهنمايي براي استفاده از طراحي سايت ها دارند .

اين آموزش ها مطمئن مي شود كه طراحي سايت هاي متفاوت با اين گونه افراد سازگار باشد .

چنين طراحي سايت هايي امروزه براي بيشتر كسب و كار ها مورد نياز است .

اين آموزش ها مي گويد كه محتويات طراحي سايت بايد به گونه اي باشد كه افراد نا شنوا و نا بينا توانايي استفاده داشته باشند .

همچنين دستور عمل هايي براي كساني دارد كه با استفاده از صدا در اينترنت جست و جو مي كنند .

پس به طور كلي شما بايد يك طراحي سايت انجام دهيد كه با همه آن ها سازگاري داشته باشد .

عملكرد طراحي سايت شما در پلتفرم هاي متفاوت چگونه است ؟

فاكتور ديگر در قابليت استفاده از طراحي سايت اين است كه محتويات شما چگونه توسط پلتفرم آن تحت تاثير قرار مي گيرد .

يك طراحي سايت خوب بايد تمامي راه ها كه مي شود از يك سايت استفاده كرد را بررسي كند .

وقتي كه طراحي سايت خود را انجام مي دهيد بازديدكنندگاني كه از موبايل استفاده مي كنند را در نظر گرفته ايد ؟

بررسي كرديد كه بازديدكنندگان متفاوت از دستگاه هاي مختلف چگونه طراحي سايت شما را مي بينند ؟

طراحي سايت شما با اندرويد و آي او اس سازگاري دارد ؟

وقتي كسي با تبلت آن را مي بيند چگونه به نظر مي رسد ؟

يك طراحي سايت قوي كه در همه ي دستگاه ها به خوبي نمايش داده شود ، به اين معني است كه شما مشتريان خود را از پايه تحت بررسي قرار داديد .

هيچ مشكلي نيست كه شما طراحي سايت خود را بر اساس نياز هاي هر دستگاه تغيير دهيد .

زيبايي براي برقراري ارتباط بين محتوا كاملا مهم است .

اما هدف اصلي شما بايد اين باشد كه استفاده از طراحي سايت را براي همه ساده كنيد .

آيا شما تنظيماتي مثل تغيير زبان را در طراحي سايت به صورت ساده ساخته ايد ؟

اگر در حال طراحي سايت براي مشتري هاي چند زبانه هستيد و سايت شما جنبه بين المللي دارد :

بايد مطمئن شويد مردم مي توانند از سايت شما در زبان هاي مختلف استفاده كنند .

آيا اين كار آساني براي شماست ؟

اطمينان حاصل كنيد مشتريان سريع مي توانند زبان سايت را تغيير دهند .

در غير اين صورت كار شما روز به روز بد تر خواهد شد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/246/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۳:۵۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

پنل هاي علم گوگل

آيا پنل هاي علم گوگل در سئو با اختيار بالا مي آيد يا خير ؟

هنوز به طور كامل مشخص نيست !

معلوم نيست كه آيا تغييري در پنل علم گوگل در سئو وجود دارد يا خير

Pete Meyers از سايت موز دو شنبه در توييتر پستي ارسال كرد .

او بيان كرد كه افزايشي در لينك مطالب پنل علم گوگل مشاهده كرده است .

اين مشاهدات در دو روز متوالي در ابزار MozCast دريافت شدند .

گروهي نيز در RankRanger براي مدتي در حال بررسي بودند .

Mordy Obserstein از RankRanger روز دوشنبه به ما گفت كه افزايشي مشاهده نكرده است .

ظاهر اين بخش ها چگونه است ؟

در ابتدا ، اجازه دهيد به شما نشان دهيم ظاهر اين پنل ها چگونه است .

به طور خلاصه ، آن ها تركيبي از پنل علم گوگل و featured snippets هستند .

در زير چند اسكرين شات به شما نشان مي دهيم :

دو درصد از نتايج سئو

سايت MOZ مي گويد كه اين پنل ها را در حدود دو تا سه درصد از نتايج سئو مشاهده كرده است .

گروهي در RankRanger برخي از اين پنل ها را بررسي مي كرده اند و نام آن ها را " كارت هاي كاوشي " گذاشته اند .

شما مي توانيد آن ها در ابزار بررسي ويژگي RankRanger بررسي كنيد .

در حقيقت ، اين موضوع از ژانويه 2018 در سئو ي گوگل وجود داشته است .

ابزاري كه به شما گفتيم تغييرات قابل توجهي را نشان نمي دهد .

نمي تواند به شما اعلام كند كه اين كارت ها در چه زماني ظاهر مي شود .

اما اعلام مي كند كه 2 تا 3 درصد براي سئو نمايش دارند .

بحث و نگراني

Meyers فكر كرد كه اين جالب است كه تغييرات را سريع ببيند .

زيرا گوگل فشار بدي روي سايت ها براي قرار ندادن آن ها در اين كارت هاي سئو مي آورد .

گوگل اكثر سايت ها را پاسخ مناسبي نمي بيند .

با اطلاعاتي كه RankRanger منتشر كرد هيچ تغيير خاصي مشاهده نشده است .

Mordy Obserstein از RankRanger صحت اين اطلاعات را تاييد كرد .

شايد واقعا هيچ اتفاقي اين جا نمي افتد .

گوگل اين كارت ها را تست نمي كند

ما قبلا فكر مي كرديم گوگل اين كارت هاي سئو را آزمايش مي كند .

در صورتي كه چنين نيست .

چرا بايد براي ما مهم باشد ؟

به طور مشخص ، اكثر پروژه هايي كه ما كار مي كنيم به گوگل وابسته است .

گوگل بايد به مطالب سئو ي ما لينك دهد .

اگر گوگل تصميم داشت نحوه ي لينك دهي و اعتبار دهي به محتواي سئو ي ما را تغيير دهد تاثير به سزايي در ترافيك سايت ما مي گذاشت .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/243/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۷:۲۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

طراحي سايت با در نظر گرفتن كاربران

طراحي سايت با در نظر گرفتن تمامي كاربران در 3 مرحله ساده

وقتي مي خواهيد طراحي سايت انجام دهيد ابتدا با چه چيزي شروع مي كنيد ؟

هدف شما چيست ؟

مي خواهيد به چه چيزي برسيد ؟

اين سوال ها در قلب و پايه طراحي سايت وجود دارد .

پاسخ دادن به اين گونه سوال ها براي هر طراحي سايت كه انجام مي دهيد بايد آسان باشد .

با اين حال ، يك فاكتور بزرگ تر و مهم تر ديگر وجود دارد كه طراحان بايد در زمان طراحي سايت مورد بررسي قرار دهند .

اين فكتور ، كاربران سايت شما هستند .

بخش ديگري از طراحي سايت كه به همين اندازه اهميت دارد كه كاربران چكونه با سايت تعامل مي كنند .

شما بايد بدانيد آن ها با توجه به سايت شما چكونه برنامه ريزي مي كنند .

انجام يك طراحي سايت كه بخواهد پر معني باشد و با سلايق كاربران ارتباط برقرار كند مورد نياز است .

اما كار شما اين جا تمام نمي شود .

كار شما جايي تمام مي شود كه مشتري مشتريان خود را نيز مورد بررسي قرار دهيد .

وقتي كه شما طراحي سايت انجام مي دهيد ، بايد يك تازه كار را در كنار خود داشته باشيد .

اكثر طراحي سايت هاي موفق به طور كامل در دسترس ديگران است .

براي اين كه به شما كمك كنيم يك ليست سه مرحله اي براي شما آماده كرديم كه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد هر كاربر دسترسي كاملي به سايت دارد .

آيا طراحي سايت شما متناسب با تمامي مردم است ؟

در جهان مدرن امروز ، محتويات بايد توسط گروه بزرگي از مردم مورد استفاده قرار گيرد .

اين نيز به خصوص در مورد اينترنت درست است كه توسط افراد مختلف قابل استفاده شد .

اين مورد هم در مورد گرافيك درست است هم در مورد مهارت استفاده

امروزه ابزارك ها و اختراعات زيادي وجود دارد كه به انسان هايي كه برخي قابليت ها را ندارند اجازه استفاده از اينترنت را مي دهد .

اهميت دادن به وجود چنين افرادي بايد مهم شمرده شود و بايد طراحي سايت ها را طوري انجام دهيد كه آن ها هم بتوانند استفاده كنند .

ادامه دارد ...

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/244/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۶:۳۴ توسط:گرگ سفيد موضوع:

اكثر جست و جو ها بدون نتيجه باقي مي مانند ( قسمت دوم )

چهل و نه درصد از جست و جو هاي سئو ي انجام شده در گوگل بدون كليك باقي مي مانند

نتايج سئو در موبايل بيشتر آسيب مي بينند

بررسي ها در دستگاه هاي موبايل اين را نشان مي دهد .

نتايج سئو بيشتر ضربه مي خورند و كم تر روي آن ها كليك مي شود .

در حالي كه نتايج پولي در دنياي ديگري سير مي كنند .

فرصت دريافت ترافيك سئو در موبايل بيشتر از دسكتاپ ضربه مي خورد .

موبايل ها دستگاه هايي هستند كه اكثر جست و جو ها از طريق آن ها انجام مي شود .

اين دستگاه ها برند هاي بزرگ را در سئو تحت تاثير قرار مي دهند .

تبليغات در موبايل گاهي كل صفحه را مي گيرند و نمي گذارد نتايج سئو ديده شود .

تعداد برندگان كم تر

نتايج سئو ي بدون كليك مي تواند زماني اتفاق بيفتد كه كاربر اطلاعات مورد نياز خود را در همان صفحه ي جست و جو به دست آورد .

گوگل اين كار را با featured snippets به سادگي انجام داده است .

Jessica Bowman در سخنان كليدي خود در SMX اين ماه در مورد تبديل گوگل از موتور جست و جو به پرتال خبر داد .

او همچنين راه هايي كه شركت ها بايد براي اين تغيير و سئو پيش بگيرند را گوشزد كرد .

وقتي سوال مي شود كه محبوبيت به سمت featured snippets مي رود و كليك ها كم مي شود يا خير :

اين مورد مطرح مي شود كه به سئو ي برند ها كمك مي كند ؟

جواب اين است كه امكان اين مورد وجود دارد و اين بازتابي از كسب و كار داخلي است .

برند هاي كوچك تر قطعا مي توانند در featured snippets نمايش داده شوند .

آن ها همچنين قابليت اين را دارند كه در بخش هاي مختلف ديگر نيز حضور داشته باشند .

اما خوب تحليل و بررسي شما در مورد سئو هم درست است .

اكثر ترافيك سئو كه از گوگل تامين مي شود به سمت برندگان كم تري مي رود .

اگر بخوايم عادلانه صحبت كنيم مثل محبوبيت دلار در اقتصاد ايالات متحده آمريكا مي ماند .

ثروت فراوان و ترافيك سئو ي زياد همبستگي خاصي دارند .

كساني كه در آمريكا راي مي دهند قطعا بيشتر از گوگل سرزنش خواهند شد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/241/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۵:۱۴ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نقش طراحي سايت در كسب و كار مدرن

طراحي سايت - يك استراتژي كليدي در كسب و كار مدرن

بدون شك مي توان گفت كه پيشرفت تكنولوژي و ديجيتال از پايه و عميقا جهان مدرن را تغيير داده است .

كافي است از بيرون به اين موضوع نگاه كنيد .

هر طرف را كه بنگريد رد پايي از اين موضوع خواهيد ديد .

هر روز اطراف ما مثل ميدان جنگ است .

اين راهي است كه جهان با آن جا به جا شده است .

ما مستقيما بابت اين جا به جايي مسئوليت داريم .

روندي كه به نظر نمي رسد حالا حالا ها متوقف شود .

به طور كاملا ساده جهان مدرن به خاطر ما مدرن است .

تمام صنايع ، مناظر يا حتي كوچك ترين شكاف در جهان اطراف ما نشان مي دهد كه چقدر از گذشته فاصله گرفته ايم .

اين جهان توسط ما كامل شده است .

طراحي سايت در يك حركت زنده

براي مثال يك فروشگاه را تصور كنيد .

هنگامي كه يك سيستم شكست خورده توسط مكان هاي جغرافيايي جدا شده است

يا به خاطر استراتژي هاي بازاريابي محلي اين اتفاق افتاده است

و يك شيريني بُر به روابط كسب و كار و مشتري نزديك مي شود تكنولوژي وارد بازي مي شود .

تكنولوژي است كه قدرت كافي را به ان مي بخشد .

البته اين شامل مقدمه اي براي معرفي طراحي سايت جهاني نيز هست .

يكي از تاثير گذار ترين نوآوري هاي تكنولوژي همين طراحي سايت است .

امروزه فروشگاه يك نيروگاه است .

همچنين رقابت در آن نيز زياد شده است .

به همين ترتيب مغازه ها از رده خارج مي شوند و طراحي سايت هاي فروشگاهي جايگزين آن ها خواهند شد .

به جاي اين كه طراحي دكوراسيون داخلي انجام دهيد چه مي كنيد ؟

بله ، يك طراحي سايت انجام مي دهيد كه كسب و كار شما را معرفي كند .

در نظر گرفتن زمان براي بررسي جزئيات

همه چيز از فرمت پست هاي وبلاگ گرفته را طراحي صفحات درباره ما ، ايندكس كردن سايت در گوگل همه مي تواند با طراحي سايت به دست بيايد .

طراحي سايت ها عالي هستند .

اما آن ها زماني بهترين تاثيرگذاري خود را خواهند داشت كه به درستي ساخته شده باشند .

آخرين جزئيات حساب مي شوند و اگر فكر مي كنيد اين طور نيست وقت آن است كه دوباره ارزيابي كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/242/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۳۵ توسط:گرگ سفيد موضوع:

اكثر جست و جو ها بدون نتيجه باقي مي مانند

چهل و نه درصد از جست و جو هاي سئو ي انجام شده در گوگل بدون كليك باقي مي مانند

با اين حال ، كليك هايي كه براي نتايج سئو انجام مي شود نسبت دوازده به يك دارد .

Rand Fishkin مي گويد :

من فكر مي كنم سئو كاران و ماركتر ها امروز نسبت به سه سال گذشته در يك موقعيت تركيبي هستند .

البته اين موضوع وابسته به بخشي است كه در آن قرار دارند .

او نويسنده و گردآورنده آخرين بررسي گوگل در مورد اطلاعات كليك سئو در SparkToro است .

او اين سخنان را سه شنبه به گرگ سفيد گفت .

اطلاعات توسط بخش سئو و ماركتينگ آمار و ارقام در شركت Jumpshot به دست آمده است .

اين اطلاعات نشان مي دهد كه جست و جو هاي سئو ي بدون كليك در گوگل به طور پيوسته در سه سال گذشته افزايش پيدا كرده است .

در اولين فصل سال 2019 ، 48.96 درصد از تمامي جست و جو هاي گوگل در آمريكا كه توسط Jumpshot تهيه شده است بدون كليك رها شده است .

اين به معني افزايش دوازده درصدي از فصل اول سال 2016 تا كنون است .

همچنين اطلاعات سئو نشان مي دهد ، در فصل اول سال 2019 ، 41.45 درصد از اين جست و جو ها كه به سايت هاي سئو ختم مي شد ، به سايت هاي غير گوگلي مي رسيد .

همچنين 5.9 درصد به يك سايت گوگلي ديگر ختم مي شد .

اگر فقط به سايت هايي نگاه كنيم كه با يك كليك به آن ها رسيده شده ، دوازده درصد سهم سايت هاي سئو شده ي گوگلي مي باشد .

اگر شما در ميداني وارد شديد كه گوگل رقابت سئو را در آن شروع كرده است :

جست و جو مثل يك غول است .

اين غول سئو بازار شما را نابود مي كند و بسياري از موقعيت هاي شما را مي گيرد .

تحليل رفتن كليك براي سايت هاي سئو

Jumpshot تخمين مي زند كه حدود 61.5 ميليارد كليك در جست و جوي سئو از طريق مرورگر داريم .

اين آمار از فصل اول سال 2016 تا كنون است .

كليك مستقيم روي سايت هاي سئو و سايت هاي تبليغاتي

اين درصد براي سايت هايي كه سئو شده اند در حال كاهش است .

اين آمار از 47.4 درصد به 13 درصد رسيده است .

در عوض سايت هايي كه تبليغاتي بالا آمده اند كليك بيشتري دريافت مي كنند .

نتايج اين بررسي رشد اين كليك ها از 3.69 درصد به 75 درصد را حكايت دارد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/239/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۴۶ توسط:گرگ سفيد موضوع:

قالب هاي Bootstrap

قالب هاي بوت استرپ چه هستند ؟ چرا به آن ها نياز داريد ؟

اگر شما به دنبال يك طراحي سايت فوق ريسپانسيو هستيد

اگر مي خواهيد طراحي سايت خود را به راحتي شخصي سازي كنيد

و  دوست داريد سايتتان زيبا باشد

بايد يك طراحي سايت با بوت استرپ انجام دهيد .

چه چيزي بوت استرپ را انقدر ويژه كرده است ؟

چرا بايد طراحي سايت خود را با آن انجام دهيد ؟

خوب اجازه دهيد جوابش را پيدا كنيم .

با اجازه !

به طراحي سايت يا اپليكيشن يك برند جديد كه فكر مي كنيد زيبا طراحي شده است نگاه كنيد .

مي توانيم شرط ببنديم كه بيش از نود درصد آن ها با بوت استرپ ساخته شده است .

مي پرسيد چرا ؟

چون ما مي دانيم كه طراحان ، بوت استرپ را به دليل انعطاف بالاي آن دوست دارند .

از طرف ديگر راحتي كار و ساير مزاياي شگفت انگيز باعث اين موضوع شده است .

بوت استرپ يك فريم ورك فرانت-اند براي توسعه طراحي سايت است .

اين ابزار تركيبي از كد هاي اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسكريپت است كه توسط تيم توييتر طراحي شده است .

بوت استرپ به طور كامل از اچ تي ام ال 5 و سي اس اس 3 پشتيباني مي كند .

آخرين جمله بسيار مهم و با ارزش است از زماني كه اچ تي ام ال 5 و سي اس اس 3 زبان هاي استاندارد براي طراحي سايت در سال هاي اخير شد .

در واقع ، خود بوت استرپ دارد يك استاندارد براي طراحي سايت مي شود .

مزايايي كه دارد براي حرفه اي ها غير قابل باور است .

بوت استرپ با اكثر مرورگر هاي محبوب سازگار است .

بله ، حتي با اينترنت اكسپلورر ورژن 8 !

اين براي شما به چه معني است ؟

خوب ، به اين معني است كه طراحي سايت شما خيره كننده به نظر خواهد رسيد .

طراحي سايت شما روي هر مرورگري كه كاربر استفاده كند به درستي كار خواهد كرد .

طراحي سايت هايي كه با بوت استرپ انجام مي شود بسيار ريسپانسيو است .

آن ها تركيبي از جاوا اسكريپت ، سي اس اس ، گريد هاي هوشمند هستند .

بوت استرپ به يك توسعه دهنده اجازه مي دهد هر عنصري كه يك طراحي سايت ريسپانسيو نياز دارد را به كار ببرد .

خوب  ، ما مطمئنيم شما آگاه هستيد كه وب روز به روز پيچيده تر مي شود .

موبايل ها در جهان حكم فرمايي مي كند .

آيا براي شما مهم نيست كه طراحي سايت شما هم در صفحه ي بزرگ خوب نمايش داده شود و هم در صفحه آيفون ؟

برايتان مهم نيست كه تك تك عناصر در هر مروگري كه كاربر استفاده مي كند به درستي كار كند ؟

بوت استرپ به ما اجازه مي دهد كه تمامي اين كار ها را انجام دهيم .

اطمينان حاصل كنيد كه فارغ از سايز دستگاه كاربر ، آن ها تجربه موفقيت آميزي با سايت شما داشته باشند .

ويژگي هاي بوت استرپ :

  • سريع
  • شخصي سازي
  • شروع آسان
  • ريسپانسيو
  • سيستم گريد بندي عالي
  • ليست عناصر گسترده
  • پلاگين هاي جاوا اسكريپت
  • استايل هاي آماده براي عناصر پايه HTML
  • سنديات خوب

تيم بوت استرپ فريم ورك خود را آپديت مي كند .

ويژگي هاي بالا نيز تقويت مي كند .

استفاده از طراحي سايت هاي بوت استرپ آسان است .

نياز نيست توسعه دهنده ي وب باشيد تا بتوانيد از آن استفاده كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/240/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۷:۱۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

خفيف بودن بروزرساني جديد گوگل

شركت نرم افزاري مُز: بروزرساني تنوع گوگل بسيار خفيف بوده است.

برنامه بروزرساني تنوع ششم ژوئن گوگل در سئو براي محدود سازي SERP از نشان دادن نتايج متعدد وبسايت هاي مشابه تاثير نسبتا كمي از منظر نتايجي كه طبق گزارش جديد مُز براي بررسي داده هايشان به دست رسيده، گذاشته است.

يافته هاي مُز «در حالي كه گوگل از نظر فني سئو تنوع سايت خود را بالا برده است، اين بروزرساني به طور محدودي هدف گذاري شده است و ما بايد كلي جست و جو مي كرديم تا به شواهد پيشرفت و ارتقاي آن دست پيدا كنيم.»

اين نوشته پيت ميرز شركت مُز مي باشد كه در ادامه آن اين چنين مي گويد.

«تاثير سايت بروزرساني تنوع با پيش اعلام و PR اي كه دريافت كرده است، در سئو هماهنگ به نظر نمي رسد. با توجه به وضعيت تنوع سايت SERP ها، گوگل ارتقا و پيشرفت هاي جزئي داشته اما هنوز هم كارهايي براي انجام دارد.»

فقط براي شفاف سازي بايد اين هم مطرح شود كه اين كار به بازرسي داده هاي 10 هزار كليد واژه اي شركت پرداخته است و نه به شمار نامحدود سوال هايي كه تحت تاثير قرار داده است.

همچنين، نظرستجي هاي سئو در برند يا جهت دهي احتمالا استثناهاي اين قانون بودند و اين زماني معلوم شد كه گوگل اعلام كرد كه ممكن است بيشتر از دو نتيجه از يك سوال به دست دهند.

كسي كه به دنبال برند به خصوصي ميگردد، احتمالا مي خواهد نتايج بيشتري را از بك سايت رسمي ببيند و گوگل احتمالا حوزه آن شركت را بيش از دو بار نشان خواهد داد.

اما در اين ميان ارتقايي رخ داد. شركت نرم افزاري مُز داده ها را جست و جو كرد و اعلام كرد كه «بين ششم و هفتم ژولاي تنوع ميانگين به طوراقليتي ارتقا داشت و اين از 90.23 درصد به 90.72 درصد بوده است (ارتقايي 0.49 اي)»

جدول زير روي داده با قياس ده برابر زوم كرده است و وي مي گويد: «ارتقا به سختي تاثير گذار به نظر مي رسد.»

مُز سپس نتايجي را نشان داده است كه دو يا بيشتر از آن فهرست بندي نشان داده اند و دنبال اين بود كه ببيند كه آيا اين ها به طور كلي تغيير بزرگ تري به نسبت شواهد مشاهده شده در نتايج مُز ارائه كرده است يا خير.

اين بيشتر به چشم مي خورد؛ مُز مي نويسد كه «در ششم ژوئن، 84.58 درصد سايت هاي داده هايمان تنوعي هشتاد درصدي يا بيشتر داشته اند. در هفتم ژوئن، اين عدد به 86.68 افزايش پيدا كرد- ارتقايي 2.1 درصدي.»

چرا بايد اهميت دهيم؟

در نهايت، اگر اين بروزرساني سئو آن چنان هم سطحي نبود، شما احتمالا در بررسي هاي اين بروزرساني تاثير زيادي نمي ديديد.

از آن جا كه اين بروزرساني با بروزرساني مركزي ژوئن 2019 مغايرت داشت، دانستن تاثير محدود برروزرساني تنوع براي فهم اين كه سايت شما تحت تاثير بروزرساني مركزي، تنوع يا هر بروزرساني ديگري بوده است سودآور است.

در كل من باورم اين است كه بيشتز مردم مي خواهند دسته متنوع تري از نتايج سرچ سئو ي گوگل ببينند و گوگل به اين منظور تغييراتي ايجاد كرده است و اين كار را در آينده نيز ادامه خواهد داد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/237/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۶:۰۱ توسط:گرگ سفيد موضوع: