اطلاعات عمومي وب اطلاعات عمومي وب .

اطلاعات عمومي وب

9 پيشنهاد براي بهبود UX ( قسمت هفتم )

9 . بازخورد منظمي بگيريد

بعد از اين كه كار طراحي سايت شما تمام شد و آن را به صورت آنلاين به نمايش گذاشتيد يا كار فروشگاه شما به اتمام رسيد ، از تمامي كاربران خود نظرخواهي كنيد و مطمئن شويد تمامي بخش ها به درستي كار مي كنند و UX و UI شما مشكلي ندارد .

نظرسنجي برگزار كنيد و از كاربران خود بخواهيد به شما بگويند چه چيزي را دوست دارند و چه چيزي را دوست ندارند .

اگر نياز به تغييري در طراحي سايت هست ، آن را اعمال كنيد .

به تك تك نظراتي كه مشتريان در مورد قابليت استفاده طراحي سايت يا فروشگاهتان مي دهند توجه كنيد .

اگر كسي وارد فروشگاه شما شد و گفت كه براي دسترسي به صندوق دچار سردرگرمي شده است ، فكر كنيد كه چگونه اين مشكل را بر طرف نماييد .

به هر چيزي كه مشتريانتان مي گويند توجه كنيد . اين راهي است كه شما مي توانيد كسب و كارتان را طوري طراحي كنيد كه مورد علاقه آن ها باشد .

آزمايش و تصحيح كردن طراحي سايت ، كاري نيست كه با يكبار انجام دادن پس از آنلاين شدن آن تمام شود .

اين كار بايد جزو كار هاي روزانه شما شود .

كنترل قدرت UX

تمركز كردن روي UX طراحي سايت يك روش قوي براي جذب مشتريان و تحت تاثير قرار دادن آن ها است .

مخاطبان شما مي خواهند پس از ورود به طراحي سايت يا فروشگاه شما تجربه بي نظيري داشته باشند .

آن ها بايد متوجه شوند كه به كدام قسمت ها مراجعه كنند و چگونه خريد خود را بدون به وجود آمدن كوچك ترين مشكلي به پايان برسانند .

هميشه طراحي سايت خود را از ديدگاه ساير كاربران در نظر بگيريد و سعي كنيد آن را طوري طراحي كنيد كه مورد پسند همگان واقع شود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/192/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۲۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

9 پيشنهاد براي بهبود UX ( قسمت ششم )

براي يك طراحي سايت آنلاين :

روي تمامي لينك ها كليك كنيد تا ببينيد درست كار مي كنند يا نه ! تا باز شدن صفحه مقصد صبر كنيد .

همچنين به اين توجه كنيد كه كاربران درباره متني كه حاوي لينك است چه فكري مي كنند و با كليك روي آن انتظار ديدن چه چيزي را دارند .

پس محتويات طراحي سايت لينك مورد نظر مطابق با انتظار كاربران انجام دهيد .

فرم هاي تماس را در طراحي سايت تكميل كنيد و دكمه ارسال را فشار دهيد تا مطمئن شويد درست كار مي كند .

سرعت لود طراحي سايت را بررسي كنيد و مطمئن شويد عكس ها كامل لود مي شوند .

طراحي سايت خود را در دستگاه هاي مختلف آزمايش كنيد .

8 . بررسي قابليت استفاده

مورد ديگري كه مي تواند UX بهتري به سايت شما اضافه كند ، قابليت استفاده از آن است .

خيلي حياتي است كه اين مورد را قبل از آنلاين كردن طراحي سايت بررسي كنيد .

بررسي كنيد كه قابليت استفاده از سايت شما براي هر كس چگونه است ، اختلالات بينايي براي كسي به وجود نياورد و شايد كساني نياز داشته باشند دستور صوتي دهند .

اگر كسي كور رنگي دارد طراحي سايت شما در نظر او چگونه است ؟

تضاد كليدي است كه شما مي توانيد طراحي سايت خود را براي همه زيبا تر جلوه دهيد .

چندين راه وجود دارد كه شما مي توانيد با استفاده از آن ها قابليت استفاده از طراحي سايت را بررسي كنيد :

8.1 . ارزيابي اكتشافي

متخصصان ، طراحي سايت شما را بررسي مي كنند و گزارشي از عملكرد و تطابق آن با قوانين ارائه مي دهند .

اكتشاف به شما اجازه مي دهد كه قبل از مشاهده اشكالات توسط كاربران و ترك طراحي سايت شما ، خودتان آن ها را پيدا و حل كنيد .

8.2 . آزمايش تقسيم بخش ها

اگر شما مطمئن نيستيد كه يك بخش طراحي سايت چقدر كاربر پسند است دو نمونه متفاوت از طراحي سايت خود آماده كنيد .

رنگ ها را عوض كنيد ، مكان عناصر يا حتي متن ها را تغيير دهيد و ببينيد كدام عملكرد بهتري دارد .

8.3 . پرسشنامه

براي مشتريان خود پرسشنامه ارسال كنيد و در مورد تجربه كار آن ها با طراحي سايت سوال كنيد .

بپرسيد چه چيز هايي را دوست داشتند و چه چيز هايي را دوست نداشتند ؟

تغييرات نهايي را قبل از آنلاين كردن طراحي سايت اعمال كنيد .

همچنين اين مهم است كه پس از آنلاين كردن آن در صورت وجود مشكل و درخواست كاربران بخش هاي مورد نظر طراحي سايت را دستخوش تغيير كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/189/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۵:۳۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

اهميت سئو با توجه به دو سايت cars.com و cargurus.com ( قسمت سوم )

افت رتبه سئو ي سايت cargurus.com به شكلي بود كه گويا تحت تاثير آپديت الگوريتم پنگوئن قرار گرفته است .

اين الگوريتم سئو ، سايت هايي كه سعي دارند با لينك سازي هاي اسپم رتبه بگيرند را پنالتي مي كند .

اما همه ي ما مي دانيم كه اين الگوريتم سئو هم اكنون نيز در حال فعاليت است و به هيچ آپديتي نياز ندارد .

اگر چه زماني كه اين مشكل پيش آمد با آپديت اصلي مارچ 2019 تطابق داشت ، گرگ سفيد سايت هاي زيادي را مشاهده نكرد كه به خاطر لينك سازي اسپم افت رتبه سئو پيدا كرده باشند .

در تماس هاي گرگ سفيد با مدير عامل سايت cargurus.com ، آقاي Langley Steinert چيز زيادي در مورد افت رتبه سئو بيان نكرد اما به اين موضوع اشاره كرد كه تنها گوگل عامل موفقيت اين شركت نبوده است .

متن بيانيه او را براي شما آورده ايم :

دوست دارم بگويم كه من فكر مي كنم يكي از زمينه هايي كه در گفت و گو هاي جمعي شاهد آن بوديم اين بود كه : من دوست دارم ترافيك طبيعي سئو ي خود را مخصوصا از طريق گوگل افزايش دهيم .

من فكر مي كنم كه تنها واكنش ما اين است كه من بيش از 12 سال است كه من در اين شركت فعاليت دارم .

ما فراز و نشيب هاي زيادي را به خاطر تغييرات الگوريتم سئو ي گوگل در اين چند سال ديديم و در اين كشمكش هاي فراوان ما توانستيم از يك محصول واقعا خوب بهره مند شويم .

ما به عنوان يك شركت زمان زيادي را صرف نمي كنيم تا سايت خود را صرفا براي يك موتور جست و جو سئو كنيم .

شايد حدود 5 سال پيش هدف ما اين بود .

هر تغييري كه روي الگوريتم سئو ي گوگل انجام شود شايد تاثير بيشتري روي شركت ما داشته باشد .

اما در اين لحظه تمام سرمايه گذاري هايي كه ما براي اين برند انجام داديم فقط به اين خاطر نبود .

دريافت ترافيك سئو از طريق يك موتور جست و جو بخش بزرگي از اهداف اين شركت نيست .

خوب ترافيك سايت ما نيز فقط از طريق گوگل تامين نمي شود و ما از چندين منبع براي دريافت ترافيك استفاده مي كنيم .

پس ما فقط به يك منبع وابسته نيستيم .

سهام cargurus.com بيش از 40 ميليون دلار ارزش داشت كه هم اكنون به 36 ميليون دلار رسيده است .

همچنين شما از طريق سايت SEMRush مي توانيد متوجه شويد كه از وقتي كه رتبه سئو ي اين سايت از دست رفته است آن ها اكثر سرمايه خود را در بخش تبليغات صرف مي كنند .

نتيجه گيري

بله ، اين مشحص است كه سايت cargurus.com رتبه سئو ي خود را از دست داده است .

اين نيز مشخص است كه سايت cars.com به خاطر آپديت اصلي مارچ 2019 موفقيت بيشتري به دست آورده است .

وقتي شما اين دو را با هم مقايسه مي كنيد متوجه مي شويد كه cars.com برنده واقعي اين داستان است .

اما Greene بيان كرد كه همچنان استراتژي اين سايت مانند گذشته پا بر جاست .

او بيش از 100 پروژه سئو دارد كه محتويات بسيار قوي دارند و هر روز عملكرد آن ها بهتر مي شود .

ترافيك دريافتي شما از گوگل مي آيند و مي روند . وقتي كه شما موفقيت را مي بينيد اين يك دستاورد بزرگ براي شركت است .

وقتي شما افت رتبه سئو پيدا مي كنيد ، ضربه سنگيني به شركت شما وارد مي شود .

هميشه سعي كنيد سئو را بر طبق قوانين گوگل انجام دهيد و از راه هاي گيج كننده براي پيشرفت استفاده نكنيد .

مثل ساير الگوريتم هاي سئو ، جنبه هاي مثبت اشتباهي نيز ممكن است وجود داشته باشد كه شما بايد مواطب باشيد از كار خود بكاپ تهيه كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/190/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۵۶ توسط:گرگ سفيد موضوع:

9 پيشنهاد براي بهبود UX ( قسمت پنجم )

6 . هر چه كمتر ، بهتر

در طراحي سايت يا جلوي فروشگاه از عناصر اضافي صرف نظر كنيد تا تجربه كاربري راحت تري ارائه دهيد .

طراحي سايت هاي شلوغ و فروشگاه هاي بي نظم باعث مي شوند كه كاربران نتوانند به راحتي در آن ها بچرخند .

آن ها نمي دانند كه اول به كجا بروند و كدام عناصر ضروري هستند .

گرگ سفيد در آينده مقاله اي براي رعايت استاندارد بين فضا ها در طراحي سايت منتشر خواهد كرد .

محصولات و اطلاعات مهم را با اضافه كردن فضا هاي سفيد ، بيشتر نمايش دهيد .

همچنين فضاي خالي تاثير گذاري به سزايي در يك فروشگاه براي جذب نگاه مشتري دارد .

آن را روي يك ميز بزرگ قرار دهيد و اطراف آن را خالي بگذاريد .

براي يك طراحي سايت ، تمركز خود را روي يك يا دو عنصر قرار دهيد .

هم به طراحي و هم به محتوا اهميت دهيد .

نقاط قوت خود را پر رنگ تر جلوه دهيد و از مهم نشان دادن چيز هايي كه شما را از هدف اصلي دور مي كند بپرهيزيد .

اگر سعي كنيد تمام چيزي كه هر كسي مي خواهد را به او ارائه دهيد ، ممكن است خشمگينشان كنيد .

7 . برنامه ريزي و آزمايش

برنامه ريزي و كشيدن پيش نمايش براي طراحي سايت يا يك فروشگاه روي يك كاغذ از اكثر مشكلات كاربران جلوگيري مي كند .

شما به سرعت متوجه خواهيد شد كه چه فضا هايي خالي مانده اند و عملا غير قابل استفاده اند .

برنامه ريزي با احتياط براي طراحي سايت يا يك فروشگاه كليد داشتن يك تجربه كاربري موفق است .

تك تك عناصر را بررسي كنيد .

از نظر مشتري خود نيز به آن نگاه كنيد .

نظر مشتري و بقيه كاربران در مورد طراحي سايت را مد نظر قرار دهيد .

به اين فكر كنيد كه ايده آل يك كاربر براي خريد از يك طراحي سايت يا يك فروشگاه چيست .

وقتي عنصري را مشاهده كرديد كه به خوبي كار نمي كند يا براي كاربر جاي سوال باقي مي گذارد ، انقدر در مورد آن فكر كنيد كه راه حلي براي آن پيدا كنيد .

وقتي كه طراحي سايت شما آماده شود و شروع به فروش كنيد يا فروشگاهتان راه اندازي شود ، قطعا بدون هيچ ايراد و مشكلي در سمت كاربر به كار خود ادامه خواهد داد .

قبل از اين كه طراحي سايت خود را عمومي كنيد تمامي عناصر را آزمايش كنيد .

نگذاريد چيزي از قلم بيوفتد چرا كه پس از ورود كاربر و به وجود آمدن مشكل ، از سايت شما خارج خواهد شد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/187/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۹:۲۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

ادغام شدن عكس هاي 3D و AR در سرچ موبايل

شما مي توانيد با قرار دادن اجسام و عكس هاي سه بعدي در اتاقتان از اين ويژگي جديد سئو ي گوگل استفاده كنيد .

چند هفته قبل گوگل در كنفرانس خبري Google I/O اطلاع داد كه ويژگي جديد جست و جوي سئو ي آن ها عكس هاي 3D و AR را پشتيباني مي كند .

اكثر جست و جو كنندگان مي توانند جست و جوي سئو ي خود را براي موضوعاتي مثل كوسه ، شير ، پاندا ، تمساح و ... انجام دهند و پس از يافتن عكس مورد نظر در نتايج سئو ، از اين موضوعات 3D در محيط خود با AR استفاده كنند .

اين بخش چگونه كار مي كند ؟

مرورگر خود را در موبايل اندرويد يا آيفون خود باز كنيد و براي يافتن يكي از اين موارد جست و جوي سئو را انجام دهيد .

اگر شما اسكرول كنيد و به پايين صفحه بياييد گزينه اي تحت عنوان View in 3D مشاهده مي كنيد كه با كليك روي آن مي توانيد موضوع مورد نظر را لود كنيد .

سپس شما مي توانيد با انتخاب گزينه AR ، مورد انتخاب شده را با استفاده از دوربين موبايل خود در محيط اطرافتان مشاهده كنيد .

چگونه به نظر مي رسد ؟

گرگ سفيد توانست تعدادي ويدئو در اين زمينه سئو پيدا كند كه لينك آن ها را براي شما قرار خواهيم داد .

Barry Schwartz در 30 مي 2019 در توييتر اعلام كرد :

انگار در فلوريدا هستم ! http://pic.twitter.com/YoX81oSjnQ

يك مشكل واقعي در الگوريتم سئو ي پانداي گوگل http://pic.twitter.com/lRcdkhwwCF

موضوعات 3D و AR هم اكنون از طريق جست و جوي سئو ي موبايل گوگل در دسترس هستند . http://pic.twitter.com/wxxEdoZW3g

چگونه عكس هاي 3D را به گوگل اضافه كنم ؟

چند هفته پيش كدي به شما ارائه داديدم كه كمكتان مي كند كه عكس هاي مورد نظر را به اين ويژگي جديد سئو ي گوگل اضافه كنيد .

چرا براي ما مهم است ؟

تعداد زيادي از برنامه ها از تكنولوژي AR استفاده مي كنند تا به مشتريان نشان دهند چيز هايي كه مي خواهند بخرند در كنار ساير لوازمشان يا عينك ها يا لوازم آرايش چگونه روي صورت آن ها به نظر مي رسد .

اين نشان مي دهد كه گوگل مي تواند شروع به قرار دادن چنين قابليت هايي در SERP سئو نمايد .

در طي چند ماه گذشته گوگل نشانه هايي منشتر كرده است كه بيان مي كند سئو ي عكس ها چه مقدار براي سئو ، وبمستر ها ، توسعه دهندگان و توليد كنندگان محتوا اهميت دارد و بايد به آن توجه كنند .

اين روش يك راه خوب براي جست و جو كنندگان سئو براي پيدا كردن مطالب جديد و اطلاعات است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/188/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۵۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

9 پيشنهاد براي بهبود UX ( قسمت سوم )

در زمان طراحي سايت ، مطمئن شويد كه تضاد بين رنگ هاي استفاده شده و بكگراند قابل تشخيص باشد و چشم كسي را اذيت نكند ؛ زيرا بعضي ها ممكن است طراحي سايت را با پلتفرم هاي كوچك تر مشاهده كنند .

همچنين به علايق كاربراني كه مي خواهند در طراحي سايت شما بچرخند و لايه بندي سايت شما را متوجه شوند نيز توجه كنيد .

نسل جوان تر اكثرا طراحي سايت شما را با موبايل بررسي مي كنند ، پس قرار دادن عناصر در فضاي مناسب طراحي سايت كه قابل كليك باشند و استفاده از طراحي سايت ريسپانسيو باعث مي شود ديد آن ها در پلتفرم هاي كوچك تر راحت شود .

نسل سن بالا تر فضا هاي خالي و فضا هاي سفيد را زياد ترجيح نمي دهند پس اگر مخاطبان شما آن ها هستند ، قسمت هاي مهم طراحي سايت را روي صفحه قرار دهيد .

دسترسي سايت را قابل درك طراحي كنيد

كاربران در مورد اين كه ناوبري طراحي سايت شما به كجا مي رود حس دارند و اگر از استاندارد خيلي فاصله بگيريد قطعا حس خوبي به آن ها دست نخواهد داد  .

شما بين 5 تا 10 ثانيه زمان داريد كه در اولين نگاه كاربر را به طراحي سايت خود جذب كنيد .

يك لايه بندي قابل درك ساده كه اكثر طراحي سايت هاي ديگر از ان استفاده مي كنند به كاربران اجازه مي دهد كه در يك لحظه تشخيص دهند ويژگي كليدي سايت شما چيست و باعث دسترسي راحت آن ها به سايت مي شود .

مردم عادت كرده اند كه قسمت هاي مشخصي را در يك طراحي سايت مشاهده كنند و آن ها به سرعت ويژگي هاي سايت شما را بررسي مي كنند ؛ مثل دكمه خانه ، لوگو كه معمولا مثل دكمه خانه عمل مي كند و در سايت هاي انگليسي و فارسي به ترتيب در قسمت چپ و راست صفحه قرار مي گيرد .

ناوبار بخش اصلي معماري طراحي سايت شما را تشكيل مي دهد . به تجزيه و تحليل داخلي توجه كنيد و ببينيد كاربران پس از بازديد از لندينگ پيج شما وارد چه قسمت هايي از طراحي سايت شما مي شوند .

طراحان برجسته احتمالا مي توانند در زمينه ساختار ناوبار طراحي سايت و دسته بندي هاي آن به شما كمك كنند .

عناصري مثل محتوا و راهنما زير دسته يك دسته اصلي مي شوند .

مكان هايي كه شما عناصر را در ناوبار طراحي سايت قرار مي دهيد حائز اهميت است .

براي مثال ، دسته بندي هاي اصلي بايد در گزينه هاي اول قرار گيرند و دسته بندي هايي كه اهميت كم تري دارند پس از آن قرار گيرند .

به خاطر اين كاربران اكثر از دكمه خانه براي بازگشت به صحه اصلي طراحي سايت استفاده مي كنند ، اين مورد بايد اولين گزينه از ناوبار شما باشد .

دكمه تماس با ما به عنوان آخرين گزينه قرار دهيد زيرا اكثر طراحي سايت ها همين كار را انجام مي دهند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/184/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۴:۱۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

از 1 جولاي سايت هاي جديد ابتدا در موبايل ايندكس مي شوند

گوگل دارد سياست خود را مبني بر ايندكس شدن سايت هاي سئو براي اولين بار در موبايل تغيير مي دهد ، پس سعي كنيد سايت خود را متناسب با گوشي هاي موبايل طراحي كنيد .

گوگل اطلاع داده است كه تمامي سايت هاي جديد كه هنوز براي سئو ي گوگل ناشناخته بودند ، از 1 جولاي در ابتدا براي دستگاه هاي موبايل قايل رويت در ليست سئو خواهند بود .

سايت هاي قديمي سئو كه ايندكس شده اند فعلا در اين سياست قرار نمي گيرند اما در آينده نزديك آن ها نيز پس از سايت هاي جديد وارد اين مرحله خواهند شد .

توضيحات گوگل

گوگل نوشت به طور پيش فرض اين مرحله سئو براي سايت هاي جديد كه براي گوگل قابل تشخيص نيستند فعال مي شود . اين روند از 1 جولاي شروع خواهد شد .

اين خارق العاده است كه سايت هاي جديد محتويات سئو ي يكساني در دستگاه هاي موبايل و دسكتاپ به كاربران نشان مي دهند .

فقط سايت هاي جديد

اگر بخواهيم شفاف تر صحبت كنيم ، فقط سايت هاي برندي كه گوگل آن ها را شناسايي نكرده است به طور پيش فرض توسط گوگل به اين روند وارد مي شوند . بقيه سايت هايي كه قبلا وارد اين مرحله سئوشده بودند به روند عادي خود ادامه خواهند داد اما سايت هاي قديمي تر كه هنوز وارد اين مرحله از سئو نشده اند به روند عادي ايندكسينگ خود ادامه خواهند داد . يعني در ابتدا در دستكتاپ مرحله ايندكسينگسئو را ميگذرانند و بعد از آماده شدن وارد اين مرحله مي شوند .

گوگل بيان كرد :

براي سايت هاي قديمي ما مانيتورينگ سئو را ادامه خواهيم داد و صفحات را براي آمادگي ورود به اين مرحله سئو ارزيابي خواهيم كرد . در كنسول جست و جو نيز به آن ها اطلاعي نخواهيم داد تا زماني كه به نظر آماده برسند .

بدون اطلاع رساني

بر خلاف ساير سايت هاي قديمي كه پس از وارد شدن به اين مرحله سئو به آن ها اطلاع داده مي شود ، گوگل به سايت هاي جديد اطلاعي نمي دهد زيرا اين يك مرحله پيش فرض براي آن ها به شمار مي رود .

گوگل بيان كرد :

به دليل اين كه مرحله پيش فرض سئو براي سايت هاي جديد ايندكس كردن در موبايل است ، پس نيازي نيست كه به آن ها اطلاع دهيم .

ايندكس كردن اوليه در موبايل چيست ؟

اين مرحله به طور ساده كرال كردن و ايندكس كردن سايت هاي سئو توسط گوگل است .

به جاي بررسي ورژن دستكتاپ سايت ها ، گوگل ورژن موبايل آن ها را بررسي مي كند .

به بيان ساده تر گوگل در حال كرال و ايندكس كردن صفحات سايت شما بر اساس نمايش آن ها در موبايل است و نه نمايش آن ها در دستكتاپ !

اكنون بيش از 50 درصد چيزي كه گوگل ايندكس مي كند بر اساس ايندكس در موبايل انجام شده است .

شايد اين اتفاق براي گرگ سفيد هم رخ دهد ! پس بايد منتظر باشيم .

 

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/183/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۳:۴۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

اهميت سئو با توجه به دو سايت cars.com و cargurus.com

هنگامي كه الگوريتم سئو يي آپديت مي شود ضربه سنگيني به رقباي شما وارد مي شود و اين زماني است كه شما بايد ثبات داشته باشيد .

براي سايت cars.com كه يك سايت محبوب خريد و فروش اتومبيل است آپديت پايه سئو در مارچ 2019 خوب بود به طوري كه بعد از آن درصد نمايش اين سايت 49% افزايش يافت .

سئو كار ، David Greene ، بيان كرد كه او باور دارد كه موفقيت زيادي در انتظار سايت هاي سئو شده اي است كه محتواي با كيفيت دارند . اما در اين بازي يك فاكتور ديگر نيز حائز اهميت است .

وقتي كه الگوريتم سئو آپديت شد سايت Cars.com پيشرفت خوبي داشت و اين در حالي است كه رقيب اين سايت يعني CarGurus.com برعكس دچار افت شديدي شد .

اين سايت رتبه هاي سئو ي خود را بعد از آپديت مارچ 2019 از دست داد و چند صد پله سقوط كرد . حدود 30% كلمات كليدي آن ها به طور قابل ملاحظه اي افت پيدا كرد كه شما مي توانيد آن را از طريق جداول سايت SEMRush دريافت كنيد . اين جداول شامل رتبه هاي سئو ي يك سايت در تاريخ هاي مختلف مي باشد .

CarGurus.com قبول نكرد كه در اين مقاله نقل قولي از آن ها بياوريم ولي Greene بيان كرد كه باور دارد كه سقوط  رتبه سئو ي سايت CarGurus.com كمك شاياني به افزايش ترافيك سئو ي سايت cars.com مي كند .

سئو از مهمات يك سايت

نتايج مالي براي سايت cars.com در فصل اول زياد خوشايند نبود . درآمد اين شركت نزديك 6 ميليون دلار افت كرد و براي زماني اين مبلغ حتي به 9 ميليون دلار هم رسيد . اما يكي از نكات مهمي كه ما متوجه آن شديم اين است كه :

ترافيك سئو سالانه 49% افزايش يافت كه اين يك ركورد باور نكردني در سئو است . تغيير در سئو باعث رقابت شديدي بين جست و جو گر ها شد .

با توجه به Greene اكثر ترافيك سئو ي سايت cars.com از طريق سئو به دست مي آيد ، پس با توجه به افزايش شهودي تايج به دست آمده از ترافيك مستقيم از طريق تبليغات به دست مي آيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/182/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۷:۴۵ توسط:گرگ سفيد موضوع:

9 پيشنهاد براي بهبود UX ( قسمت دوم )

هنگامي كه در مورد مشتريان خود ايده اي داشتيد ، نگاهي به طراحي سايت هاي رقيب و مخاطبان آن بيندازيد .

نكاتي را كه به خوبي عمل مي كنند و نكاتي كه خوب عمل نمي كنند را يادداشت كنيد پس شما مي توانيد نكات موفقيت آن ها را به دست آوريد و نقاط ضعف آن ها را براي خود پوشش دهيد .

شناخت مشتريان به شما اجازه مي دهد كه نقاط ضعف آن ها و نياز هايشان را پيدا كنيد و در طراحي سايت خود آن ها را پياده سازي كنيد .

طراحي سايت بر اساس علاقه كاربران

وقتي شما مشتريان هدف خود را بشناسيد ، يك طراحي سايت انجام دهيد كه اكثر آن ها دوستش داشته باشند و بتوانند با آن ارتباط برقرار كنند . طراحي سايت و انتخاب بخش بندي آن را بر اساس عملكرد مخاطبان هدف خود كه از طراحي سايت شما بازديد مي كنند انجام دهيد .

اجازه دهيد بگوييم كه اكثر مخاطبان شما از نسل Z هستند . گروهي كه 44 ميليارد دلار در خرده فروشي هزينه مي كنند .

نسل Z ترجيح مي دهند كه يك طراحي سايت ساده كه سريع لود مي شود را ببينند و بر روي موبايل نيز به خوبي كار كند .

در مورد عملكرد هاي عمومي نسلي كه از طراحي سايت شما خريد مي كنند فكر كنيد . چه رنگي دوست دارند ؟ چه فونتي دوست دارند ؟ چه استايل و لايه بندي دوست دارند ؟

در ذهن داشته باشيد رنگ هايي كه براي طراحي سايت انتخاب مي كنيد با رنگ بندي برند شما تناسب داشته باشد و با تمام ويژگي هاي محيط سازگار باشد .

در واقع چالش اين جاست كه استايل برند خود را بر اساس عملكرد نسل مورد نظر تطبيق دهيد . اگر برند شما از رنگ هاي تيره استفاده مي كند اما مي خواهيد با يك نسل جوان تر با استفاده از رنگ هاي روشن ارتباط برقرار كنيد بايد ميانه اي از رنگ ها را انتخاب كنيد كه هم پايه برند شما حفظ شود و هم بتوانيد مخاطبان مورد نظر خود را جذب كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/181/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۶:۴۴ توسط:گرگ سفيد موضوع:

9 پيشنهاد براي بهبود UX

يك طراح سايت مثل يك معمار است كه پايه يك طراحي سايت را مي سازد و زيبايي آن را بر اساس علايق كاربران انجام دهد .

از لحظه اي كه مفهوم طراحي سايت ايجاد شد طراحان بايد كاربر پسند بودن ، واكنش گرايي و كنار هم قرار گرفتن كوچك ترين عناصر را براي ايجاد طراحي سايت را در نظر بگيرند .

ده ها عنصر در كنار يكديگر قرار مي گيرند كه حس طراحي سايت را به كاربران منتقل كنند و UX نيز با بزرگ و كوچك اين عناصر در ارتباط است .

88 درصد كاربران اعلام كرده اند كه تجربه خوبي در استفاده از طراحي سايت ها با موبايل ندارند و 30 درصد آن ها پس از يك تجربه بد هرگز به آن طراحي سايت ها برنگشته اند .

به طور مشابه ، در يك مغازه آجر و ملات تجربه كاربري به ظاهر مغازه شما بستگي دارد و باعث مي شود كه يك مشتري دوباره به مغازه شما سر بزند يا نه !

اگر بخواهيم شفاف تر صحبت كنيم ، UX تاثير به سزايي در موفقيت طراحي سايت شما دارد و بسيار مهم است كه آن را به درستي انجام دهيد .

پيشنهاد هاي اين مقاله شامل قدم هاي اوليه براي طراحي سايت است و پس از آن شما را به مراحل پيشرفته اي از User Experience سوق خواهد داد .

1 . تحقيقات خود را انجام دهيد

قبل از اين كه ايده اي براي UX دهيد ، در مورد برند خود مطالعه كنيد . هدف هاي ابتدايي يك شركت و ارزش هاي اوليه آن چيست ؟

وقتي اين را متوجه شويد ، انواع مشتريان خود را نيز بهتر خواهيد شناخت .

طراحي سايت بر اساس كاربران بسيار سخت است اگر شما ندانيد كه براي چه كسي داريد طراحي مي كنيد .

يكبار كه مشتريان هدف خود را به خوبي بشناسيد ، اطلاعات دقيق تري را به دست مياوريد و مي توانيد اطلاعات كلي آن ها را در اختيار داشته باشيد .

به مناطق جغرافيايي كه كاربران شما وارد سايتتان مي شود يا دستگاه هايي كه از آن ها براي ورود به طراحي سايت تان استفاده مي كنند توجه كنيد .

اطلاعات جزئي را به خوبي بررسي كنيد و از مشتري هاي فعلي خود نظر سنجي كنيد كه حاضرند براي چه چيز هايي از برند شما پول پرداخت كنند .

وقتي كه اطلاعات كاملي از مشتريان خود به دست آورديد يك Persona براي خود ايجاد كنيد تا ويژگي هاي كلي آن ها را در اختيار داشته باشيد .

شايد شما نياز به بيش از يك Persona داشته باشيد .

شايد براي هر قشر يك طراحي سايت يا يك ديزاين نياز داشته باشيد .

 

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/179/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۴۷ توسط:گرگ سفيد موضوع: