فروش اعتباری اسنوا
اطلاعات عمومي وب اطلاعات عمومي وب .

اطلاعات عمومي وب

3 مورد مهم در طراحي سايت ( قسمت دوم )

3 مورد مهمي كه بايد در مورد طراحي سايت بدانيد

در قسمت قبلي در مورد يكي از موارد يعني بهينه سازي طراحي سايت صحبت كرديم .

همچنين راه كار هايي براي آن بيان كرديم كه از جمله آن ها مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • محدود كردن تعداد عكس ها
  • كم كردن حجم فايل ها

حال زمان آن رسيده تا دو مورد بعدي را براي شما توضيح دهيم .

سادگي را حفظ كنيد

يك طراحي سايت خوب هم بايد متناسب با كاربران باشد و هم بايد از لحاظ ظاهري زيبايي داشته باشد .

يك سايت ساده و شفاف بايد طوري طراحي شود كه راحت تعامل كند .

اين مورد باعث افزايش كاربرد اين طراحي سايت خواهد شد .

از قرار دادن قابليت هاي زياد در يك صفحه خودداري كنيد تا از دور كردن كاربران از هدف اصلي طراحي سايت جلوگيري كنيد .

مطمئن شويد كه هر صفحه هدف خاص خود را دنبال مي كند .

اطمينان حاصل كنيد هدف هر صفحه متناسب با هدف اصلي طراحي سايت باشد .

در اضافه ، شما مي توانيد در نهايت ظاهري جديد براي طراحي سايت خود آماده كنيد .

با اين حال ، در ابتدا مطمئن شويد دسترسي راحتي براي كاربران آماده كرده باشيد .

يك طراحي سايت منحصر به فرد انجام دهيد اما زياد پيچيده و سخت پياده سازي نكنيد .

سعي كنيد دو مورد مهم يعني " خلاقيت " و " سادگي " را با يكديگر تلفيق كنيد .

ناوبار

مهم ترين وبژگي حياتي يك طراحي سايت ، بخش ناوبار آن است .

بدون ناوبار ، كاربر در صفحه اصلي خواهد ماند تا بارگذاري شود .

وقتي داريد بخش ناوبار را طراحي مي كنيد ، چند مورد وجود دارد كه نياز است در نظر بگيريد .

در ابتدا ، شما بايد زمان كافي براي برنامه ريزي طراحي ناوبار خود اختصاص دهيد .

اين ساختار شامل محل آن ، استايل ، تكنولوژي ، دسترسي و كاربرد است .

مطمئن شويد طراحي سايت شما بدون CSS در مرورگر هايي كه بر پايه متن هستند نيز كار مي كند .

مورد بعدي كه بايد توجه داشته باشيد اين است كه كاربر بايد به سادگي محل ناوبار شما را تشخيص دهد .

كاربر بايد زود تر از بارگذاري صفحه ، محل اين بخش از طراحي سايت را تشخيص دهد .

و در نهايت ، اگر بر اساس يك سلسله مراتب سايت را سازماندهي مي كنيد ، اظمينان پيدا كنيد كاربر تفاوت صفحات اصلي و زير صفحات را بداند .

همچنين صفحات اصلي مثل صفحه خانه بايد از هر صفحه لينك داشته باشند تا كاربر بتواند وارد آن شود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/267/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۱:۵۸ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت يازدهم )

تجربه كاربري مهم است

تجربه كاربري نامناسب چيست ؟

گوگل براي امتيازدهي به تجربه كاربري ، سايت ها را به اين دلايل در رتبه پايين تري قرار مي دهد :

  • طراحي گمراه كننده و قريبنده
  • ريدايركت هاي مخفي
  • دانلود هاي مخرب
  • محتواي اسپم در سئو
  • محتواي بي كيفيت سئو در صفحه اصلي
  • محتواي بي كيفيت سئو در صفحات تكميلي

به طور خلاصه ، هيچ كس به شما پيشنهاد نمي كند كه يك تجربه كاربري ضعيف بسازيد .

قطعا هيچ كس اين كار را به صورت هدفمند با توجه به الگوريتم هاي سئو ي گوگل و انسان هايي كه علاقه به امتيازدهي دارند ، انجام نمي دهد .

گوگل سايت هاي موبايل را براي سئو رتبه مي دهد .

اين رتبه دهي بر اساس خسته كننده بودن كلاس هاي يك سايت براي تجربه كاربري انجام مي شود .

البته گاهي اوقات اين كلاس ها در موبايل و كامپيوتر با يكديگر تفاوت مي كند .

گوگل از قرار معلوم هنوز علاقه زيادي به رتبه دهي سئو براي صفحات اصلي دارد .

همچنين محبوبيت دامنه نيز در اين مورد تاثير گذار است .

يك تجربه كاربري جذاب ، مي تواند به رتبه ي سئو ي شما كمك كند .

البته اين فاكتور يكي از عوامل مرتبه دوم براي سئو است كه بايد در نظر گرفته شود .

حداقل يك تجربه كاربري ضعيف مي تواند در امتياز دهي كاربران به سايت شما به طور جدي تاثير داشته باشد .

الگوريتم هاي سئو ي گوگل كه سايت ها را مجازات مي كند احتمالا صفحات را براي تجربه كاربري ضعيف كلاس بندي مي كند .

البته اين اتفاق زماني مي افتد كه گوگل مشكلي را در سايت شما شناسايي كند .

اگر شما داريد تجربه كاربري سايت خود را در درجه اول با تمركز روي محتواي سئو ي صفحه اصلي و حذف تكنيك هاي قديمي سئو تقويت مي كنيد :

اين كار مراحل مثبتي براي رسيدن به ترافيك سئو از گوگل مي باشد .

محتوايي كه گوگل را جذب مي كند قطعا بايد داراي تجربه كاربري بالايي نيز باشد .

پس تا اين جا به دو مورد بسيار مهم اشاره كرديم :

  • محتواي سئو ي توليد شده بايد كيفيت بالايي داشته باشد
  • اين محتوا بايد داراي تجربه كاربري مناسبي نيز باشد

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/268/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۱:۰۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت دهم )

رتبه بندي سئو ي گوگل هميشه تغيير مي كند

ادامه ارتباط ، محبوبيت و اعتماد

اكثر تاكتيك هاي سئو هنوز كار مي كنند .

البته اين مورد بستگي به زمان انجام ، سختي كلمه و سئو كار دارد .

هر مسيري كه براي سئو انتخاب كرديد ، در نظر داشته باشيد اگر گوگل متوجه شود داريد آن را گمراه مي كنيد ، شما را به عنوان يك اسپمر خواهد شناخت و سايت شما را پنالتي خواهد كرد .

اين جريمه ها ممكن است سال ها طول بكشد اگر به درستي مديريت نشوند .

بعضي از آن ها بخشيده مي شوند و بعضي ها نه !

گوگل از شما مي خواهد تمامي تخلفات را پاك كنيد .

گوگل نمي خواهد كه شما به آساني در سئو رتبه بگيريد و آن را مديريت كنيد .

منتقدان مي گويند هدف گوگل اين است كه شما براي تبليغات گوگل هزينه كنيد .

مشكلي كه براي سئو ي گوگل وجود دارد اين است كه :

دريافت رتبه بالا در ليست سئو ، اثبات واقعي بودن يك كسب و كار اجتماعي است .

اين راه نيازي به تبليغات گوگل ندارد و ترافيك ارزشمند سئو را به سايت شما مي رساند .

اين مورد رايگان است ، پس سعي كنيد سايت خود را سئو كنيد و از اين مورد بهره گيريد .

تجربه كاربري مهم است

آيا تجربه كاربري يكي از فاكتور هاي سئو است ؟

اين مورد خيلي تكرار مي شود ولي عملنا گوگل تاكيد زيادي روي آن ندارد .

به معناي واقعي كلمه به ما گفته نشده است كه تجربه كاربري يك عامل سئو است .

اما اين مهم است كه بدانيد گوگل چه تجربه كاربري را براي يك سايت ضعيف مي داند .

زيرا اگر سيگنال هايي از ضعيف بودن تجربه كاربري در سايت شما دريافت شود ، نقطه مثبتي براي سئو ي سايت شما نخواهد بود .

Matt Cutts كه ديگر در گوگل كار نمي كند ، مشاوره اي در مورد سئو ارائه مي دهد .

او مي گويد كه سعي كنيد روي تجربه كاربري جذاب تمركز كنيد .

در قسمت بعدي در مورد تجربه كاربري نا مناسب صحبت خواهيم كرد و به برخي موارد آن اشاره مي كنيم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/265/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۵۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

3 مورد مهم در طراحي سايت

3 مورد مهمي كه بايد در مورد طراحي سايت بدانيد

هر كسي كه كد نويسي مي كند به شما مي گويد كه طراحي سايت كار ساده اي نيست .

با توسعه ي مرورگر ها ، زبان هاي كد نويسي و فريم ورك ها :

طراحي سايت شامل چالش هاي بسياري شده است .

توسعه دهندگان وب ، چندين نقش براي ايفا كردن دارند .

آن ها بايد هميشه دانش خود را افزايش دهند تا طراحي سايت هاي عالي انجام دهند .

به عنوان يك طراح سايت ، شما با تجربه كاربري بينشتان گسترش مي يابد .

از ارور هاي به وجود آمده در طراحي سايت خسته نشويد .

چون ارور ها بخشي از روند آموختن هستند .

منبع هاي زيادي براي آموزش طراحي سايت وجود دارد كه تعداد آن ها از ذهن خارج است .

شايد بعضي از آن ها ابزاري را معرفي كند كه ديگر بروز نيست .

به عنوان يك نتيجه ، اين مقاله به شما 3 مورد از مواردي كه بايد در مورد طراحي سايت بدانيد را منتقل خواهد كرد .

بهينه سازي وب

با اين كه بعضي از مردم هنوز از اينترنت Dial-up استفاده مي كنند ، جهان روز به روز به اتصالات پهناي باند نزديك تر مي شود .

اكثر مردم هم اكنون در حال استفاده از دستگاه هاي موبايل براي بازديد از طراحي سايت ها هستند .

تكنولوژي موبايل لزوما از سرعت پهناي باند استفاده نمي كند .

يك صفحه با يك زمان بارگذاري طولاني به چشم يك كاربر هرگز خوش به نظر نمي رسد .

مطمئن شويد كه گرافيك طراحي سايت خود را بهينه كرده ايد .

بهترين فرمت را انتخاب كنيد و مطمئن شويد آن ها به اندازه كافي كوچك هستند .

از ابزار هاي موجود طوري استفاده كنيد كه در بهينه سازي طراحي سايت به شما كمك كند .

محدود كردن تعداد عكس ها و كم كردن حجم فايل ها بهترين راهي است كه شما مي توانيد سرعت بارگذاري طراحي سايت خود را كاهش دهيد .

همان طور كه بايد سادگي را در طراحي سايت حفظ كنيد تا سرعت بالايي داشته باشد بايد :

خلاقيت هاي لازم را نيز در آن اجرا كنيد تا باعث جلب توجه كاربر شويد .

در قسمت بعدي دو مورد باقي مانده را به شما توضيح خواهيم داد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/266/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۰۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

4 مورد تاثير گذار روي طراح سايت ( قسمت دوم )

4 مورد كه باعث مي شود يك طراح سايت بروز بماند

از ويدئو هاي جذاب استفاده كنيد

آمار و ارقام نشان مي دهد كه مغز يك انسان ، ويدئو را سريع تر از متن درك مي كند .

قرار دادن ويدئو در طراحي سايت فقط باعث بروز ماندن آن نمي شود .

اين مورد به مخاطبان كمك مي كند تا نكات كليدي را در مورد طراحي سايت بدون خواندن متون آن درك كنند .

ويدئو هايي كه در بكگراند قرار مي گيرند كمك مي كند تا يك مفهوم را موثر تر توضيح دهيد .

همچنين كمك مي كند مقدار محتوايي كه نياز به توضيح دارد نيز كم تر شود .

بكگراند هاي ويدئويي همچنين كمك مي كنند كه مخاطب سرگرم شود .

از جمله نكات مثبت آن در طراحي سايت مي توان به علاقه مند كردن كاربر براي مشاهده فيلم اصلي اشاره كرد .

علاوه بر بكگراند هاي ويدئويي شما مي توانيد ويدئو هاي كوتاه اضافه كنيد .

با اين كار به مخاطب كمك مي كنيد عناصر كليدي در مورد طراحي سايت را متوجه شود .

استفاده از طراحي كارتي

كارت ها در طراحي سايت محتوا را در بخش هاي كوچك سازماندهي مي كند .

بر خلاف گذشته كه محتوا همگي در يك صفحه قرار داشت و خواننده بايد همه صفحه كه پر از متن بود را مي خواند ، كارت ها به مخاطب كمك مي كند موضوعي كه دوست دارد را انتخاب كند و ادامه مطلب را بخواند .

طراحي كارتي كمك مي كند صفحه اصلي طراحي سايت را سازماندهي كنيد و با مطالب اضافي آن را شلوغ نكنيد .

اگر مي خواهيد از اين نوع طراحي استفاده كنيد ، مطمئن شويد اين بخش ها را به صورت ريسپانسيو طراحي كرده ايد .

اين به آن معني است كه با تغيير سايز دستگاه نبايد تعداد كارت هاي موجود در طراحي سايت تغيير كند .

استفاده از طراحي فلت يا نيمه فلت

طراحي فلت نوعي طراحي سايت است كه بعد سوم مثل سايه را شامل نمي شود .

بسياري از شركت ها امروزه از اين نوع طراحي سايت استفاده مي كنند .

زيرا اين نوع طراحي براي كاربران قابل درك تر است .

طراحي تخت يا فلت در مقابل طراحي هاي سه بعدي كه موانع فراواني دارد ، سريع تر بارگذاري مي شود .

اگر شما طراحي سايت سه بعدي را ترجيح مي دهيد و دوست داريد سايتي بروز داشته باشيد بايد از طراحي نيمه تخت استفاده كنيد .

با اين حال ،بروز ماندن با اين نوع طراحي عنصري كليدي براي سايت شماست .

صفحه اصلي و ساير صفحات بايد طراحي يكساني داشته باشد تا كاربر متوجه شود چه چيزي را دارد مشاهده مي كند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/264/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۴۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت هشتم )

ادامه مقدمه اي براي سئو

فرآيند

ادامه تجربه ي كاربري

پس گوگل اهميت كيفيت را بالا تر برد

گوگل تصميم گرفت كه نتايج سئو يي كه كيفيت بالايي دارد را رتبه دهد .

گوگل سايت هايي را كه مي خواستند در سئو رتبه بگيرند را مجبور كرد روي محتواي با كيفيت تر كار كنند .

همچنين از آن ها خواست كه بهترين تجربه ي كاربري را در اختيار مشتريان خود قرار دهند .

با اين كار سايت ها لينك هاي زياد خارجي از سايت هاي مشابه به دست مي آوردند .

اين سيگنال هاي كيفيت بالا در وافع راهي است كه به گوگل اجازه مي دهد تا ميزان تلاش و توجه شما به سايتتان را براي سئو متوجه شود .

همچنين گوگل بررسي مي كند كه كاربران چگونه با سايت شما تعامل مي كنند .

اين نوع سيگنال هاي كيفيت كه امسال وجود دارد سخت تر از سيگنال هايي است كه در سال 2011 داشتيم .

اساسا موافقت با گوگل اين است كه آيا شما محتواي سئو ي مناسبي به سايت اضافه مي كنيد يا خير

در اين صورت گوگل گوگل شما را بالا تر از كساني قرار خواهد داد كه روي اين موضوع تمركز ندارند .

اگر شما سعي كنيد گوگل را گول بزنيد ، براي مدتي شما را جريمه خواهد كرد .

اين مشكل تا زماني ادامه مي يابد كه شما مشكل به وجود آمده را برطرف كنيد .

چيزي كه ممكن است سال ها به طول انجامد .

اگر شما يك كسب و كار واقعي هستيد كه در نظر داريد يك برند آنلاين درست كنيد و ترافيك سئو به دست آوريد :

نمي توانيد از تكنيك هاي سئو ي كلاه سياه استفاده كنيد .

كامل صبر كنيد .

اين كار ممكن است خيلي طول بكشد كه سايتي كه با تكنيك هاي سياه سئو شده است از پنالتي برگردد و به روند عادي خود ادامه دهد .

بازگشت از پنالتي و جريمه گوگل يك روند نو ظهور است .

اين كار كاملا عادي است و شما مي توانيد سايت خود را هر موقعي كه خواستيد از پنالتي برگردانيد .

البته اين كار نيازمند زمان ، حوصله و دقت كافي مي باشد .

در مقاله هاي بعدي در مورد پنالتي گوگل توضيح خواهيم داد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/261/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۹:۴۸ توسط:گرگ سفيد موضوع:

4 مورد تاثير گذار روي طراح سايت

4 مورد كه باعث مي شود يك طراح سايت بروز بماند

طراحي سايت يك ترتيب كاري است .

اين كار شامل جنبه هاي متفاوت محصولات وب و نگهداري از آن ها مي شود .

طراحي سايت متشكل از ساخت يك وبسايت عملي و ظاهر آن است .

رنگ آن ، ترتيب بندي ، گرافيك ، عكس ها ، استايل متن ها و ويژگي هاي تعاملي همه و همه در اين روند وجود دارد .

هر سال ، نوآوري هاي زيادي در طراحي سايت ظهور مي كند .

شما به راحتي مي توانيد تفاوت سايتي كه بروز است را از ديگري كه چند سال پيش ساخته شده است ، تشخيص دهيد .

Loud Programmer يك سايت فوق العاده است كه شما را با جديد ترين نوآوري ها بروز نگه مي دارد .

همچنين بروز ترين تمرين ها و ابزار ها را به شما پيشنهاد مي كند كه براي يك طراحي سايت كارآمد است .

در اين جا ما چهار مورد براي شما ذكر مي كنيم .

با آن ها مي توانيد طراحي سايت خود را بروز نگه داريد :

استفاده از فونت هاي منحصر به فرد

استفاده از فونت ها و تايپوگرافي منحصر به فرد به طراحي سايت شما كمك مي كند كه بروز باشد .

يك فونت منحصر به فرد به مخاطب شما كمك مي كند تا طراحي سايت شما را از بقيه تمايز دهد .

پس از چندين سال ، توسعه و دسترسي زيادي براي فونت هاي مختلف وجود داشته كه به طراح اجازه مي دهد از بين آن ها انتخاب كند .

انتخاب فونت به مخاطب كمك مي كند كه :

نوع طراحي سايت و محتواي آن را كه شما ارائه مي دهيد ، متوجه شود .

براي مثال يك طراحي سايت سرگرمي بايد فونت ها و استايل هاي زرق و برق دار داشته باشد .

يك طراحي سايت آموزشي نبايد شامل اين نوع فونت و استايل باشد .

با اين حال ، قبل از انتخاب يك فونت مشخص بايد به اين نكته دقت كنيد كه :

اين فونت در همه مرورگر ها و همه دستگاه ها به درستي كار مي كند يا خير ؟

اگر ناسازگاري وجود دارد بايد از آن صرف نظر كنيد زيرا تجربه ي كاربري مورد نياز خود را به دست نخواهيد آورد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/262/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۹:۰۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت هفتم )

ادامه مقدمه اي براي سئو

فرآيند

ادامه تجربه ي كاربري

آيا بازديد از سايت شما ، تجربه كاربري خوبي ارائه مي دهد ؟

آيا اين مورد وظيفه اش را بهتر از رقابت انجام مي دهد ؟

اگر نه ، از بازرسان كيفيت سئو دوري كنيد .

همچنين از الگوريتم پانداي گوگل نيز دوري كنيد .

اين الگوريتم سئو به دنبال تخريب سايت ها است .

با كوچك ترين چيزي كه پيدا كنند اين كار را انجام مي دهد .

از ضعيفي تجربه ي كاربري گرفته تا محتواي نا مناسب براي سئو همه در كار اين الگوريتم تاثير دارد .

گوگل اهميت كيفيت را سال به سال بالا تر مي برد .

گوگل كيفيت بالا را در سئو ي  كسب و كار هاي آنلاين هدف قرار مي دهد .

موفقيت در بازار سئو در سال 2019 شامل سرمايه گذاري در كيفيت بالاي محتواي صفحات مي شود .

از موارد ديگر مي توان به معماري سايت ، تقويت استفاده ، تبديل به بهينه سازي هوشمند و تكنيك هاي مشروع ماركتينگ آنلاين اشاره كرد .

اگر شما آن موارد را رعايت نكنيد ، در بعضي نقاط با الگوريتم هاي سئو ي گوگل دچار مشكل خواهيد شد .

اين راهنمايي در مورد " سئو چيست " در مورد سوختن و سوزاندن نيست .

چيزي كه در گوگل به وب اسپم معروف است .

خيلي سخت است كه در سال 2019 روي يك سايت واقعي گسترش پيدا كنيد .

يك استراتژي موفق چيست ؟

ارتباط برقرار كنيد ، اعتماد به دست آوريد ، محبوب شويد

به بازديدكنندگان كمك كنيد به چيزي كه مي خواهند برسند .

در سال 2019 سئو فقط به كارگيري مهارت نيست .

بلكه مواردي مثل كيفيت و محتواي مفيد در وبسايت شما نيز حائز اهميت است .

اين دو مورد در كنار يكديگر يك هدف دارند و آن دريافت رضايت كاربران در دراز مدت است .

اگر شما در مورد دريافت ترافيك رايگان براي سئو از موتور هاي جست و جو جدي هستيد ، آماده شويد تا روي زمان سرمايه گذاري كتيد .

تلاش خود را روي سايتتان قرار دهيد و به ماركتينگ آنلاين توجه كنيد .

سيگنال هاي كيفيت

به طور خلاصه ، براي بعضي ها خيلي آسان بود كه كه در اوايل دهه ي اخير در سئو رتبه به دست آورند .

اگر شما به اندازه كافي اعتبار دامنه داشتيد مي توانستيد با محتواي بسيار كم در هر چيزي رتبه بگيريد و سئو شويد .

اين توضيحي در مورد مزرعه ي محتوا است .

اسپم كنندگان وب اكثر اوقات از بك لينك هاي غير طبيعي براي به دست آوردن اعتبار دامنه استفاده مي كردند .

اين كار در سئو به ان ها رتبه ي خوبي مي داد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/259/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۳۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

موارد مهم در طراحي سايت

مواردي كه در طراحي سايت بايد مواظب آن باشيد و احتياط كنيد

آيا شما به ساخت يا سپردن طراحي سايت خود به ديگران براي معرفي محصولات و خدماتتان فكر مي كنيد ؟

خوب اين مقاله براي شما نوشته شده است .

در اين مقاله ما مي خواهيم در مورد بعضي عناصر صحبت كنيم كه داشتن آن ها براي يك طراحي سايت خوب نياز است .

با اين كه اين موارد بيش از هفت عدد هستند ما سعي كرديم يك ليست مختصر براي شما آماده كنيم .

يك طراحي سايت به اين موارد نياز دارد .

ناوبار مناسب براي گشت و گذار كاربران

فرض كنيد كه شما در يك شهر هستيد .

وقتي در تمام خيابان ها در حال رانندگي هستيد و نام خيابان ها مشخص نيست .

خيلي سخت خواهد بود كه راهي را كه به مقصدمان مي رسيد پيدا كنيم .

مطمئنا در آخر ما به مقصد مي رسيم اما اين سفر خيلي خسته كننده خواهد بود .

اين چيزي است كه وقتي يك نفر به طراحي سايت مي رسد و ناوبار آن مناسب نيست ، حس مي كند .

شايد اگر آن ها در يك زمان مشخص به مقصدشان نرسند ، به جاي ديگري بروند .

طراحي واكنش گرا

ما اين مورد را در مقاله هاي ديگر نيز ذكر كرده ايم .

اما در زماني كه الان حضور داريم نمي توان آن را فراموش كرد .

ما نمي توانيم تقويت كردن و بهينه سازي تجربه كاربري را در دستگاهي كه هميشه در دست كاربران است فراموش كنيم .

يك پوشش و طراحي سايت مناسب براي گوشي همراه ، تبلت يا دسكتاپ نياز است .

عالي ترين راه براي رسيدن به اين هدف ، استفاده از طراحي واكنش گرا است .

اين به آن معني است كه تمامي عناصر طراحي سايت با توجه به عرض صفحه بايد در جاي مناسب خود قرار گيرند .

عكس هاي حرفه اي

عكس هاي خوبي را در طراحي سايت خود قرار دهيد .

اين هدفي است كه مي تواند طراحي سايت را از يكنواختي متني رهايي بخشد .

اين روش به بازديدكنندگان يك ظاهر مناسب از طراحي سايت شما ارائه خواهد داد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/260/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۷:۴۵ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت ششم )

ادامه مقدمه اي براي سئو

فرآيند

فرآيندي سئو را مي توان در يك اتاق خواب يا يك محل كار به طور موفقيت آميز انجام داد .

ولي به طور سنتي هميشه شامل تسلط بر مهارت هايي بوده است كه در زير آن ها را نام مي بريم :

    • طراحي سايت
    • دسترسي
    • كاربرد
    • تجربه ي كاربري
    • توسعه وب
    • PHP ، HTML ، CSS و ...
    • مديريت سرور
    • مديريت دامنه
    • كپي رايت
    • صفحات گسترده
    • تجزيه و تحليل بك لينك
    • تحقيق در مورد كلمه كليدي
    • ارتقاي شبكه هاي اجتماعي
    • توسعه نرم افزار
    • تجزيه و تحليل داده ها
    • معماري اطلاعات
    • تحقيق
  • تجزيه و تحليل ورود
  • نگاه به گوگل براي ساعت هاي زياد

البته فقط به اين موارد محدود نمي شود .

در سال 2019 خيلي كار مي برد كه يكي از صفحات شما در سئو ي گوگل رتبه بگيرد .

دليل آن هم رقابت بسيار زياد در كلمات است .

تجربه ي كاربري

گوگل در سال 2014 بيان كرد :

در گوگل هدف ما اين است كه يك تجربه ي كاربري خوب را در اختيار كاربران در تمامي دستگاه هاي بگذاريم .

ما فشار زيادي را وارد مي كنيم تا مطمئن شويم نتايج سئو يي كه نشان مي دهيم اين قاعده را رعايت كند .

نقطه اي كه گوگل براي آن وبمستران را تحت فشار قرار مي دهد " تجربه ي كاربري " است .

فاكتور تجربه ي كاربري تنها نيست .

قبلا هم گفته بوديم ولي اگر تجربه ي كاربري خوبي در سئو نداشته باشيد سايت شما رتبه ي مناسبي دريافت نخواهد كرد .

به ياد داشته باشيد چيزي كه گوگل در مورد تجربه ي كاربري مي داند شايد با تعريفي كه بقيه مي دانند متفاوت باشد .

مثلا صفحاتي نسازيد كه سرعت لود آن پايين باشد .

زيرا يكي از نقاط ضعف تجربه كاربري براي سئو مي شود .

گوگل قبلا هم اعلام كرده است كه نمي تواند بررسي كند كه :

كاربران چه فرم هايي در سايت شما پر مي كنند يا چه خريد هايي انجام مي دهند .

پس قطعا فاكتور ها به اين موارد ربطي ندارد .

يا سايت هايي كه محتواي چنداني ندارند نيز تجربه كاربري خوبي ارائه نمي دهند .

اين ها مشكلاتي هستند كه گوگل به خاطرشان سايت را جريمه مي كند اما همان طور كه يكي از سخنرانان گوگل گفته است :

اگر مي خواهيد در سال 2019 براي سئو رتبه بگيريد بايد كيفيت را ارائه دهيد .

اما اين كار نبايد با گيج كردن گوگل و استفاده از تاكتيك هاي قديمي باشد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/257/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۱:۵۷ توسط:گرگ سفيد موضوع: