اطلاعات عمومي وب اطلاعات عمومي وب .

اطلاعات عمومي وب

نايس پيج چيست ؟

نايس پيج : چيست و چه چيزي آن را متفاوت مي سازد ؟

اگر شما طراحي سايت هاي 5 سال گذشته را با طراحي سايت هاي مدرن مقايسه كنيد ، تفاوت بزرگي را احساس مي كنيد .

اجازه دهيد ببينيم در Behance و Dribbble چه طراحي سايت هايي روي بورس هستند ؟

صفحات جديد در طراحي سايت 3.0 با تفاوت در :

  • قرار گيري عناصر
  • روي هم قرار گفتن عناصر
  • فضاي خالي
  • سايز بندي دلخواه

شناخته مي شود .

چگونه چنين طراحي سايت هايي انجام دهيم ؟

سايت ساز هاي بسياري وجود دارد .

اما مشكلي كه سايت ساز هاي كنوني شامل آن مي شود اين است كه :

عناصر را مي توانيد درگ اند دراپ كنيد ولي فقط در جا هايي كه از پيش تعريف شده است .

5 سال پيش كه اين سايت ساز ها ساخته شدند براي طراحي سايت كافي بود .

امروزه ديگر آن ها نمي توانند نياز هاي ما را پاسخ گويند .

طراحي سايت هاي جديد نياز به آزادي در جاگيري عناصر دارد .

پس طراحان اجبارا بايد از ابزار هاي طراحي گرافيك سنتي مثل فتوشاپ و XD براي ساخت عكس هاي طراحي سايت استفاده كنند .

اما اين ابزار ها نمي توانند عكس ها را به طراحي سايت هاي زنده تبديل كنند .

ما به دو نرم افزار احتياج داريم كه جدا از هم كار كنند .

خوب ، چگونه مي خواهيم طراحي سايت هاي مدرن ايجاد كنيم ؟

تجسم كنيد كه ما چگونه اجسام را به دلخواه روي ميز قرار مي دهيم .

كاغذ ها را دسته بندي مي كنيم .

مداد ها را روي دفتر مي گذاريم .

ما موس را روي موس جا به جا مي كنيم .

حتي مي توانيم قهوه را روي كيبورد بريزيم .

قرار دادن چيز ها در كنار يكديگر همه جا از جمله نرم افزار ها استفاده مي شود .

مثلا براي ايجاد يك كنفرانس از چند ابزار براي گرافيك و منتشر كردن آن استفاده مي شود .

همه جا به جز طراحي سايت اين قابليت را دارد .

سه سال است كه ما طراحي سايت هاي مدرن و سايت ساز هاي فعلي را بررسي مي كنيم .

اين را دريافتيم كه اين خيلي دشوار است كه با سايت ساز هاي كنوني بخواهيم طراحي سايت مدرن انجام دهيم .

پس اين دليلي است كه ما تصميم گرفتيم به nicepage اطمينان كنيم .

يك ابزار جديد كه طراحي سايت انجام مي دهد و چيز هايي كه مي خواهيم را براي طراحي سايت مدرن دور هم جمع مي كند .

در nicepage ما درگ و دراپ طبيعي و جاگيري دلخواه عناصر را داريم .

در نهايت طراحان نياز ندارند كه قبل از طراحي سايت ابتدا عكس را طراحي كنند .

با استفاده از nicepage شما مي توانيد هم طراحي سايت مدرن 3.0 انجام دهيد و هم طبق روال گذشته بر اساس ورژن 2.0 كار كنيد .

پس شما زمان و بودجه داريد و در كنار اين دو خلاقيت را هم كسب مي كنيد .

اين ابزار طراحي سايت هايي متناسب با تمامي دستگتاه هاي موبايل انجام مي دهد و HTML و CSS خوانايي را توليد مي كند .

NicePage فقط براي ويندوز و مك در دسترس است و پلاگين آن براي وردپرس و جوملا وجود دارد .

همچنين شما مي توانيد طراحي سايت هاي زنده با استفاده از آن انجام دهيد .

اين ابزار قالب هاي از پيش طراحي شده ي فراواني دارد كه شما مي توانيد از آن ها استفاده كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/234/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۱۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

متمايل شدن به سئو با توجه به گوگل

همان طور كه گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم

چگونه مجموعه ي خود را براي تغييرات جديد جست و جوي گوگل آماده كنيم .

بخش SERP در سئو ي گوگل قايل تشخيص نيست كه در چند سال گذشته بخواهد با خودش مقايسه شود .

تغييرات فقط سطحي نيستند .

از طرفي :

گوگل امروزه كم تر شبيه به موتور جست و جو است .

اين حرف را Jessica Bowman مديريت سئو ي خانگي و ويرايشگر سايت Search Engine Land بيان كرد .

او اين مورد را در سخنان كليدي خود در SMX Advanced اين ماه بيان كرد .

اين تحول اساسا جست و جوي مشتريان را تغيير مي دهد .

گوگل روندي را پيش گرفته است كه كاربران بايد با كليك هاي فرعي روي وب سايت ها اطلاعات خود را به دست آورند .

همچنين خريد خود را نيز با اين روش انجام دهند .

اين كار پيامد هايي براي هر محموعه خواهد داشت .

Bowman چندين برنامه سئو را براي رو به رو شدن با اين تغييرات پيشنهاد داد .

او همچنين گفت سرمايه گذاري در سئو از قبل نيز بيشتر اهميت خواهد داشت .

ارتش سئو ي خود را بسازيد و تمرين دهيد

BowMan مي گويد :

وقتي من يك سازمان را ارزشيابي مي كنم ، من براي هر نقش فعاليت هايي را مي يابم كه اگر آن را انجام دهند روي سئو تاثير مي گذارد .

سئو نيز نياز دارد كه با اتحاد اين فعاليت ها يكي شود .

تيم سئو بايد بداند اين فعاليت ها چيست و چگونه بايد مردم را براي انجام آن ها تمرين دهد .

همچنين او تاكيد كرد كه مجموعه هاي بزرگ تر بايد سئو را جزئي از كار هاي روزمره خود قرار دهند .

با اين كار شما مي توانيد ده ها نفر ( حالا نه صد ها نفر ) را به عنوان كاربر در ارتش سئو ي خود داشته باشيد .

آن ها را مجبور مي كنيد كه از آن طرفداري كنند .

بهترين روش ها را بيان كنند و يك تيم اختصاصي سئو داشته باشيد .

هر روز نياز هاي روزمره خود را كه از غافل شديد را به شما بازگو كنند .

با اين حال كساني كه سئو كار نيستند توانايي خاصي ندارند .

اما بيست درصد از تلاش آن ها هشتاد درصد از سئو ي شما را تحت تاثير قرار مي دهد .

پس تيم سئو ي شما بايد از اين افراد بهترين استفاده را ببرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/231/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۱۶ توسط:گرگ سفيد موضوع:

چه زماني طراحي سايت اهميت پيدا مي كند ؟ ( قسمت پانزدهم )

فصل سوم : ابزار طراحي سايت 3.0

آيا فكر مي كنيد براي ساخت طراحي سايت ورژن 3.0 فقط يك ابزار كافي است ؟

بله ولي بسيار سخت است .

مثل اين مي ماند كه از يك دو چرخه ي تك چرخ استفاده كنيد .

با دو چرخ در كنار يكديگر راحت تر است درست مانند يك دو چرخه

فرمول جديد طراحي سايت مدرن به شكل زير است :

طراحي + كد نويسي = طراحي سايت 3.0

ابزار هاي جديد ويژگي هاي ابزار طراحي و كدنويسي را با هم خواهند داشت .

در كنار آن ، ريسپانسيو بودن نيز يكي از بايد ها است .

سازندگان طراحي سايت 3.0 در ناحيه آبي رنگ عكس پايين قرار دارند .

طراحي سايت

آيا همچين ابزار هايي وجود دارد ؟

بله هستند .

براي مثال ، Nicepage سيستمي است كه براي ساخت صفحات در طراحي سايت 3.0 استفاده مي شود .

اين سيستم ويژگي هاي يك ابزار طراحي گرافيك و يك سايت ساز را شامل مي شود .

Nicepage كاملا براي طراحان و كد نويسان مناسب است .

جاگيري دلخواه عناصر ، قرار گيري روي يكديگر ، تناسب با دستگاه هاي موبايل و گريد هاي مدرن را شامل مي شود .

در كنار آن ، كد هاي HTML و CSS خوانايي دارد .

اين سيستم براي ويندوز و مك وجود دارد و همچنين به صورت آنلاين نيز قابل استفاده است .

همچنين افزونه آن نيز براي وردپرس و جوملا قابل دانلود هستند .

خلاقيت و سادگي

آيا سايت ساز هاي كنوني سادگي و قابليت انعطاف پذيري كافي براي ساخت صفحات در طراحي سايت 3.0 را دارند ؟

لطفا به عكس زير نگاهي بيندازيد :

طراحي سايت

مشاهده مي كنيم كه سايت ساز هاي كنوني ساده نيستند و به راحتي نمي توان از آن ها استفاده كرد .

اگر طراحان بخواهند مقداري آن ها را منحصر به فرد كنند و شبيه طراحي سايت 3.0 در بياورند كار با اين سايت ساز ها بسيار سخت خواهد شد .

از طرف ديگر ، اگر يك سيستم ساده باشد عملكرد محدودي نيز خواهد داشت .

شكل نشان مي دهد كه سايت ساز هاي فعلي چگونه مي توانند با خلاقيت و سادگي جايگزين شوند .

و همچنين سايت ساز هايي وجود دارد كه خلاقيت و سادگي مورد توجه قرار مي گيرد تا به شما اجازه ساخت طراحي سايت 3.0 دهد .

در قسمت بعدي ما به شما آموزش مي دهيم كه چگونه محبوب ترين طراحي سايت ها را در طراحي سايت ورژن 3.0 انجام دهيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/232/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۹:۴۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

تركيب جست و جو با آگاهي براي بيشترين تاثير ( قسمت دوم )

چرا جست و جوي سئو نياز دارد با آگاهي براي بيشترين تاثير تركيب شود ؟

عبارت هاي شامل برند تاثير ساير رسانه ها را بازتاب مي كنند

سايت Digiday گزارش مي دهد برند هايي كه مردم را مستقيما به مشتري تديل مي كنند :

به طور زيادي در حال يافتن ترافيك سئو براي بهبود عملكرد كمپين هاي تبليغاتي در تلويزيون هستند .

با اين كه كار جديدي نيست ، اما بسيار هوشمندانه است اين روش ها را با هم تركيب كنيم :

افزايش هوشمندي در تلويزيون و عبارت هاي شامل برند براي هزينه كم تر و يافتن ترافيك سئو ي مفيد

چه چيزي پشت ترافيك مستقيم سئو است ؟

با توجه به اطلاعيه جديد Episerver با توجه به 1.3 ميليارد عمليات خريد از 159 سايت متفاوت 48% از بازديد يك سايت از ترافيك مستقيم سئو تامين مي شود .

ترافيك مستقيم در سئو يكي از مهم ترين و بالا ترين راه هاي دريافت ترافيك است .

اما چه چيزي پشت آن است ؟

ترافيك مستقيم در سئو اگر بزرگ نمايي نكنيم شايد اكثر اوقات عملكردي از محرك هاي ديگر يا مكانيزم آگاهي است .

بنابراين Episerver ادعا مي كند كه ترافيك مستقيم " نقطه ي اوج تلاش ها براي سئو ي برند " است .

به همان اندازه كه يك راه براي كمپين هاي ديگر نتيجه بخش باشد .

جست و جو ، چه سئو و چه پولي در مرحله بعدي قرار دارد .

اين روش 37 درصد از ترافيك سئو را بنا بر اعلام Episerver در بر مي گيرد .

اين گزارش عبارت هاي شامل برند را از بقيه جدا نمي كند .

البته شك داريم .

با اين حال ، ترافيك سئو كه از جست و جو حاصل مي شود و در اين گزارش آورده شده است مربوط به برند است .

Episerver به طور كلي مي گويد :

ترافيك جست و جو چه از طريق سئو و چه از راه پولي بهترين عملكرد را در بين ترافيك ها دارد .

البته ما تمامي جوانب را در نظر گرفتيم .

Episerver پيشنهاد مي دهد كه برند ها بايد مطمئن شوند كه هم در سئو و هم در تبليغات به درستي ديده شوند .

اگر در يكي ضعف دارند بايد در صدد بهبود آن عمل كنند .

به جز اين دو روش شايد نياز باشد كه از راه هاي ديگر نيز براي دريافت ترافيك سئو استفاده كنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/229/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۳۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

چه زماني طراحي سايت اهميت پيدا مي كند ؟ ( قسمت چهاردهم )

ادامه فصل دوم . سايت ساز ها پشت پرده محوبيت هستند

ادامه ورود به مرحله طراحي سايت 3.0

پيشرفت در حال انجام است

بازار هاي جدا

در قسمت قبلي عكس به شما نشان داديم .

در سمت راست سايت ساز هاي محبوب كنوني هم وجود دارند .

طراحان از آن ها براي طراحي سايت استفاده مي كنند .

اما اين بسيار سخت است يا شايد بگوييم غير ممكن است كه طراحي سايت هاي مدرن 3.0 را با اين سايت ساز ها انجام دهيم .

يك بار كه ما يك صفحه جالب در طراحي سايت 3.0 پيدا كرديم ، خيلي در مورد كد هاي آن كنجكاو بوديم .

در اينسپكتر مرورگر كد ها را بررسي كرديم و ديديم كه كليت طراحي فقط يك عكس بوده است .

آيا دكمه يا لينكي وجود دارد ؟

بله ، دكمه ها عكس هايي بودند كه مي شد روي آن ها كليك كرد .

ميبينيم كه اين صفحه در يك ابزار طراحي گرافيك طراحي شده است و به عنوان يك عكس در يك طراحي سايت مورد استفاده قرار گرفته است .

دليل آن هم عدم وجود يك ابزار مناسب براي طراحي سايت ورژن 3.0 است .

طراحي سايت

نياز هاي طراحان :

  • جاگيري دلخواه عناصر
  • از بين رفتن محدوديت table
  • ترتيب قرار گرفتن
  • پنل مناسب براي عناصر
  • پشتيباني از ويندوز و مك

نياز هاي وبمستران :

  • HTML و CSS قابل فهم
  • پشتيباني از موبايل
  • پشتيباني از جوملا و وردپرس
  • ساخت طراحي سايت هاي قابل استفاده

همان طور كه مي توانيم مشاهده كنيم ، اين نياز ها متفاوت هستند .

براي طراحي سايت 3.0 ما به انقلاب تغييرات نياز داريم .

خلاصه

  1. سايت ساز ها پشت موانع براي رسيدن به تغييرات دنياي طراحي سايت مانده اند .
  2. تاريخ ابزار طراحي سايت به چند مرحله تقسيم مي شود . با اين پيشرفت متوقف شده است . چندين نشانه وجود دارد كه مي گويد بايد مرحله ي جديدي آغاز شود .
  3. بازار هاي جدايي براي طراحان و وبمستران وجود دارد . سايت ساز هاي محبوب ويژگي هاي طراحي سايت 3.0 را پشتيباني نمي كنند : جاگيري دلخواه ، گريد هاي جديد و ترتيب بندي

فصل دوم نيز به پايان رسيد .

اميدواريم به شما كمك كرده باشيم .

در قسمت بعدي فصل سوم را شروع مي كنيم و ابزار طراحي سايت 3.0 را معرفي خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/230/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۱:۵۸ توسط:گرگ سفيد موضوع:

تركيب جست و جو با آگاهي براي بيشترين تاثير

چرا جست و جوي سئو نياز دارد با آگاهي براي بيشترين تاثير تركيب شود ؟

تلويزيون و تصوير عملكرد بهتري در سئو خواهند داشت .

اين به نوبه ي خود اثر بخشي اين كانال ها بيشتر كند .

امروزه سئو كار ها قطعا فقط به يك كانال براي دريافت ترافيك اكتفا نمي كنند .

اين كاملا آشكار است .

چيزي كه كم تر شفاف است فهميدن اين است كه چه چيزي ترافيك به دست مي آورد .

بازار در اطلاعات سرگردان است اما اكثر سئو كار ها در طي اين مدت حتي به اين موضوع نرديك هم نشده اند .

همان طور كه سفر يك مشتري روز به روز سخت تر و پيجيده تر مي شود ، سئو كار ها نياز دارند كه فكر كنند .

همچنين آن ها بايد به طور كلي روي برنامه ي چند رسانه اي خود بيشتر كار كنند .

بررسي هاي " ROI " و "ROAS " را نيز بايد در نظر بگيرند .

كانال ( راه ) هاي چند گانه اي كه در يك كمپين در حال تعامل با يكديگرند چگونه كار مي كنند .

همچنين آن ها چگونه تاثير ساير منابع تبليغاتي را در مسير آنلاين و آفلاين بازتاب مي دهند ؟

عبارت هاي شامل برند تاثير ساير رسانه ها را بازتاب مي كنند

جست و جوي سئو يك مثال عالي است .

هم يك نقطه شروع در بالاي قيف براي تازه كاران است .

هم مي تواند به عنوان يك ابزار براي نمايش تاثير ساير رسانه ها در برند و محصول مورد استفاده قرار گيرد .

اين مخصوصا در مواردي درست است كه نام برند يا محصولي مشخصي از آن را جست و جو مي كنيد .

موردي كه ياهو در سال 2005 قبل از راه اندازي trends توسط گوگل ساخته بود .

به طور مشخص ، ياهو استدلال كرد كه جست و جوي سئو مي تواند در اندازه گيري تاثير تلويزيون و كمپين تبليغاتي صفحه نمايش هاي آنلاين كمك كند .

سئو كاران و ماركتر ها از بعضي از ورژن هاي Google XYZ به عنوان تبليغات تلويزيوني استفاده مي كردند .

اين كار زمان زيادي در خارج خانه و ساير رسانه ها براي سال ها انجام مي شد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/227/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۴۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

چه زماني طراحي سايت اهميت پيدا مي كند ؟ ( قسمت سيزدهم )

ادامه فصل دوم . سايت ساز ها پشت پرده محوبيت هستند

ادامه ورود به مرحله طراحي سايت 3.0

پيشرفت در حال انجام است

محدوديت در مقابل آزادي در قرار گيري

براي مثال شما در واشنگتن سفر مي كنيد .

شما دو راه براي گردش در شهر داريد .

مي توانيد از وسايل نقليه عمومي استفاده كنيد يا با ماشين شخصي يا تاكسي در شهر بچرخيد .

در عكس زير ، شما نقشه حمل و نثل عمومي در شهر را در سمت چپ مي بينيد .

در سمت راست نيز نقشه ي رانندگي با ماشين را مشاهده مي كنيد .

تفاوت را احساس مي كنيد ؟

اين كاملا مشابه جاگيري دلخواه عناصر در طراحي سايت 3.0 است .

شما آزادي انتخاب بيشتري داريد .

طراحي سايت

يك مثال ديگر :

اين مقاله در مايكروسافت وورد ويرايش شده است .

اين برنامه مانند طراحي سايت 2.0 داراي محدوديت در جاگيري عناصر است .

قابليت هاي آن براي نوشتن يك مقاله كافي هستند .

اما نمي توان با استفاده از آن يك كنفرانس آماده كرد .

براي اين كار ما برنامه پاور پوينت را داريم .

آيا تفاوت را احساس مي كنيد ؟

در پاور پوينت شما عناصر را هر جا كه بخواهيد قرار مي دهيد .

اين برنامه به شما آزادي بيشتري در خلاقيت طراحي مي دهد .

در عكس زير تفاوت را مشاهده كنيد :

طراحي سايت

ساخت صفحات وب در طراحي سايت 3.0 با استفاده از سايت ساز هاي كنوني مثل ساخت يك كنفرانش با وورد است .

تمام اين سال ها ، طراحان مجبور بودند از ابزار هاي محدودي براي طراحي سايت استفاده كنند .

هيچ كسي نبود كه با آن ها صحبت كند يا هشداري بدهد .

بازار هاي جدا

اجازه دهيد نگاهي به بازار ابزار هاي طراحي گرافيكي كنوني بندازيم .

طراحان از اين ابزار ها براي ساخت ايده در طراحي سايت 3.0 استفاده مي كنند .

در همين زمان ، بازار ديگري براي سايت ساز ها است .

وب مستران از سايت ساز ها براي ساخت طراحي سايت هاي آنلاين استفاده مي كنند .

پس به اين صورت دو بازار گسترده و جدا از هم وجود دارد .

طراحي سايت

شما سيستم هاي طراحي گرافيك را در سمت چپ مشاهده مي كنيد كه بسيار محبوب هستند .

طراحان هميشه از اين ابزار ها براي ساخت شگفتي در طراحي سايت 3.0 استفاده مي كنند .

تمامي اين ابزار ها قابليت جاگيري دلخواه عناصر ، قرار گرفتن عناصر روي يكديگر و ترتيب بندي را دارند .

اما شما نمي توانيد از آن ها براي طراحي سايت استفاده كنيد زيرا فقط به شما عكس تحويل مي دهند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/228/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۰۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت دوم )

ادامه ي نكات سئو در سال 2019

  • اطمينان پيدا كنيد كلمه ي كليدي كه مي خواهيد سايت خود را روي آن سئو كنيد ، در سايت شما معرفي شده اند .
    • كيفيت رقابت براي اين رتبه گيري در اين كلمات به تلاش شما بستگي دارد .
  • از كلمات هم معني و رايج در محتويات سئو ي صفحه خود استفاده كنيد .
  • به صفحات خوب با ليست سازي ، قرار دادن عكس ، فيلم و table ارزش سئو دهيد .
  • سعي كنيد رضايت كاربر را به دست آوريد . با اين كار زمان بيشتري را در سايت شما خواهد ماند .
  • محتواي مهم سئو در سايت را سالي چند بار آپديت كنيد .
  • مطالبي كه ديگر كاربردي ندارند را از سايت خود پاك كنيد .
  • از منتشر كردن و ايندكس كردن صفحات ضعيف سئو خودداري كنيد .
  • هدف خود را براي به دست آوردن لينك از كاربران قرار دهيد .
  • تاريخ ها و ساعت هاي دستكاري صفحات سئو را باز بگذاريد .
  • محتواي اصلي سئو را به خاطر تبليغات و بخش هاي اضافي به پايين صفحه نفرستيد .
  • به ساير صفحات خود لينك داخلي بدهيد و از متن هاي مناسب براي لينك استفاده كنيد .
  • از يك ناوبار مناسب و ساده در سايت استفاده كنيد .
  • صفحات را بر اساس استاندارد هاي W3C طراحي كنيد .
  • محتويات را بر اساس سلايق كاربران تنظيم كنيد . كاري نكنيد كه از سايت شما فرار كنند .
  • صفحاتي درست كنيد كه محتواي اصلي سئو در آن ها قرار دارند و از ساير بخش ها مثل تبليغات و ... صرف نظر كنيد .
  • سايتي طراحي كنيد كه بر اساس توصيه هاي گوگل باشد . مثلا صفحات Canonical را براي سئو تعيين كنيد .
  • سرعت سايت خود را روي دسكتاپ و موبايل بهبود بخشيد .
  • تبليغات خود را به صورت شفاف قرار دهيد و از تبليغات پنهاني استفاده نكنيد .
  • به منابع خارجي با كيفيت مرتبط اگر اطلاعات خوبي دارند ، لينك دهيد .
  • اگر مي توانيد از كلمه كليدي سئو در URL كوتاه استفاده كنيد .
  • از كلمه كليدي انتخابي در ساير صفحات داخلي استفاده كنيد و به صفحه مورد نظر لينك داخلي دهيد .
  • اگر اطلاعات خاصي به كاربر نشان مي دهيد از تگ هاي تيتر ، ليست و table استفاده كنيد .
  • مطمئن شويد به طور ميانگين تمامي محتواي اصلي در همه صفحات كيفيت بالايي دارند .
  • مطمئن شويد تمامي عادت هاي قبلي سئو را از سايت حذف كرده ايد .

در ادامه به چند نكته ي ديگر اشاره خواهيم كرد .

همچنين در مورد مقدمه اي از سئو صحبت مي كنيم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/225/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۱۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

چه زماني طراحي سايت اهميت پيدا مي كند ؟ ( قسمت دوازدهم )

ادامه فصل دوم . سايت ساز ها پشت پرده محوبيت هستند

ادامه ورود به مرحله طراحي سايت 3.0

پيشرفت در حال انجام است

محدوديت در مقابل آزادي در قرار گيري

سايت ساز هاي كنوني چه چيزي را پيشنهاد مي دهند ؟

در عكس زير مي توانيد مثالي از گريد دو بخشي را مشاهده كنيد .

شما متن را در بخش سمت چپ آن مي بينيد .

تصور كنيد ، مي خواهيد طراحي سايت خود را بهبود بخشيد .

قطعا تعجب خواهيد كرد كه متن را كجا قرار دهيد .

دو راه وجود دارد .

اولي اين است كه در سمت چپ تصوير قرار دهيد .

خط هاي قرمز را مي بينيد .

آن ها محدوديت هايي هستند كه در سايت ساز هاي فعلي طراحي سايت 2.0 پشتيباني مي شوند .

اكثر اوقات شما مي توانيد عناصر را بين عناصر ديگر در گريد و يا بخش ها قرار دهيد .

اين محدوديت قرار گيري عناصر است .

واقعا ؟ آيا كسي قبول دارد كه اين گونه محدوديت ها در سايت ساز هاي فعلي اجازه طراحي سايت هاي مدرن و منحصر به فرد را مي دهد ؟

جواب اين است كه محدوديت در قرار دادن عناصر اين را غير ممكن مي سازد كه شما وارد طراحي سايت 3.0 شويد !

با اين حال ، راه دومي نيز وجود دارد .

راهي كه در سمت راست عكس مي بينيد .

همان طور كه مشاهده مي كنيد ، موقعيت هاي نا محدودي وجود دارد .

شما مي توانيد متن را هر جا كه دوست داريد قرار دهيد .

حتما لازم نيست هر جايي كه امكانش هست قرار گيرد .

و اين راه سايت ساز هاي جديد در طراحي سايت 3.0 براي قرار گيري عناصر است .

سايت ساز هاي محبوب ادعا دارند كه موقعيت هاي آزاد براي عناصر دارند و دست طراح باز است .

با اين حال ، عناصر آزاد آن ها موقعيت مطلق يعني absolute دارند .

عناصري كه موقعيت مطلق دارند با موبايل تناسب ندارند .

آن ها براي هر دستگاهي از جمله موبايل بايد طاهر متفاوتي به خود بگيرند .

در طراحي سايت 3.0 عناصر موقعيت متناسب يا relative دارند و اين موضوع كاملا متناسب با دستگاه هاي موبايل است .

طراحي سايت

در قسمت بعدي ما مثال هايي رايج در مكان هاي عمومي براي شما خواهيم آورد و اطلاعات بيشتري را در مورد طراحي سايت 3.0 در اختيار شما خواهيم گذاشت .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/226/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۷:۳۴ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019

سئو در سال 2019 به چه معني است ؟

بهينه سازي موتور هاي جست و جو يا سئو در سال 2019 يك روند تكنيكي ، تحليلي و خلاقانه است .

سئو به هدف تقويت نمايش سايت در نتايج موتور هاي جست و جو انجام مي شود .

عملكرد اوليه ي سئو اين است كه ترافيك رايگان و مفيد را به سايت شما منتقل كند .

هدف از انتقال اين ترافيك تبديل آن به خريد كاربر از سايت مي باشد .

نكات سئو ي موجود در اين مقاله به شما كمك مي كند كه يك سايت سئو شده و متناسب با كاربر بسازيد .

ما تجربه ي فراواني در سئو ي هزاران سايت در گوگل داريم .

اگر نياز داريد از خدمات ما استفاده كنيد مي توانيد بخش تعرفه سئو و تعرفه طراحي سايت ما را دنبال كنيد .

اگر در سال 2019 سئو انجام دهيد ، چه چيز هايي اهميتي دارد ؟

هيچ راه سريعي وجود ندارد كه يك سئو كار سايت شما را در رنك اول گوگل قرار دهد .

اين مهم است كه به ياد داشته باشيد كه پتانسيل سئو ي شما به ميزان كيفيت بالاي سايت و كار شما بستگي دارد .

پس يك سئو ي موفق مي تواند باعث پيشرفت شما در كسب و كارتان شود .

به نظر ما ، موارد زير موضوعاتي هستند كه اگر در سال 2019 سئو انجام مي دهيد ، اهميت دارند :

  • سايت خود را بلاك نكنيد
  • يك بازديدكننده را گيج نكنيد
  • گوگل را از بررسي سايت خود محروم نكنيد و اجازه دهيد تمامي عناصر سايت شما را بررسي كند
  • طراحي سايت ريسپانسيو داشته باشيد كه در موبايل و دسكتاپ به درستي كار كند
  • براي مشتريان هدف خود ، مقصد مورد نظر باشيد
  • تا زماني كه يك دامنه ي محلي مخصوص نداريد ، سايت خود را در دسترس عموم قرار دهيد
  • كلمه كليدي خود را حداقل يك بار در تيتر صفحه مورد نظر تكرار كنيد
  • از كلمه كليدي خود حداقل يك بار در محتواي اصلي صفحه استفاده كنيد ( به خصوص عنوان ها )
  • كلمه كليدي خود را بيش از حد در محتواي اصلي به كار نبريد
  • متاي توضيحات سايت خود را بهينه كنيد به طوري كه باعث دريافت كليك شود
  • اطمينان حاصل كنيد كه محتواي اصلي صفحه كيفيت بالايي دارد و توسط يك متخصص نوشته شده است .
    • اكثر تلاش شما در اين بخش به نتيجه مي رسد . اگر محتواي شما به اشتراك گذاشته نشود در كيفيت مطلب مشكل خواهيد داشت .

در قسمت بعدي تعداد بيشتري از اين نكات را به شما آموزش خواهيم داد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/223/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۱۱ توسط:گرگ سفيد موضوع: