اطلاعات عمومي وب اطلاعات عمومي وب .

اطلاعات عمومي وب

حذف موارد اضافي از Landing Page در جهت طراحي بهتر و نرخ تبديل بالاتر

هنگامي كه به مبحث بهبود و پيشرفته معيارهاي لندينگ پيج در طراحي سايت مي رسيم، هيچ گونه جادويي براي انجام كامل و بدون نقص اين كار وجود ندارد. قطعا رويكردي وجود ندارد كه تمامي موارد را در بر بگيرد و موجب پيشرفت و بهبود آن شود، امابا استراتژي درست UX (اين استراتژي به ما كمك مي‌كند درك كاملي از چشم‌انداز محصول، كسب‌ وكار، رقبا، فناوري، اهداف و مقصد آينده‌ي تيم به دست آوريم)، بسيار آسان تر مي توان لندينگ پيج ها را براي موفقيت و رسيدن به اهداف دلخواه تنظيم كرد. در ادامه، 4 مفهوم و ايده ي UX را كه بر روي حذف موارد اضافي متمركز هستند را مورد بررسي قرار مي دهيم.

 

خالق قهرمان (وب سايت هاي برجسته و بزرگ)، تصوير و تاثيري بزرگ از خود به جاي مي گذارد

برداشت و احساس اوليه از طراحي سايت بسيار مهم است! داشتن سرصفحه يا Header تاثير گذار، امري كليدي و ضروري. بسياري از افراد از صفحات خانگي (Homepage)هاي Slack (اسلَك يك ابزار همكاري تيمي مبتني-بر-ابر است كه توسط استورات باترفيلد تأسيس شده‌است. اسلك به عنوان يك ابزار داخلي در شركت Tiny Speck براي توسعه Glitch آغاز به كار كرد. نام اسلك مخفف "Searchable Log of All Conversation and Knowledge" به معني "لاگ قابل جستجو از مكالمات و دانش" است) كه مجددا طراحي شده اند طرفداري نمي كنند.

اما دليل اين امر چيست؟ زيرا اين نوع صفحات بسيار جاي گير هستند! ناوبري يا نويگيشن كامل طراحي سايت ، دكمه هاي سي تي اي (CTA)، نسخه آفست (در بيان كلي اُفست يك سيستم چاپ است كه امروزه به طور بسيار گسترده براي چاپ انواع بروشور، كاتالوگ، پوستر، كارت ويزيت فرم هاي عمومي و خلاصه هر چيزي كه قرار است بر روي كاغذ و با تيراژ و كيفيت بالا چاپ شود مورد استفاده قرار مي‌گيرد) كه به نظر عالي مي رسد، اما مشكل آن در خوانايي است و نيازي نيست به تصاوير چرخانده يا Rotating نيز اشاره كنيم، زيرا تمامي افراد با آن آشنا هستند.

حذف موارد اضافه از لندينگ پيج در جهت طرح هاي بهتر و نرخ تبديل بالاتر

سايت Coletiv به دليل استفاده از رنگ ها و تايپوگرافي هاي خاص بسيار چشم گير است. همچنين تصاوير طراحي سايت آن چشمان شما را به هدايت در آورده و باعث مي شود انگشتان خود را بر روي موس تكان دهيد و بيشتر از قبل بر روي آن تمركز كنيد. كپي ايجاد شده در اين قسمت مختصر، مستقيم و واضح است.

CTA صفحه فرود يا لندينگ پيج

يكي ديگر از موارد ذكر شده كه بسيار چشم گير است، صفحه خانگي يا هوم پيج One Medical است. برندينگ و نحوه كارايي اين وب سايت بسيار باشكوه است. يكي از دلايل مهم آن اين است كه هنگام جستجو در اين وبسايت با Navigation طراحي سايت دست و پنجه نرم نمي‌كنيد.

اين وبسايت، داراي يك CTA هميشگي و يك CTA ثانويه براي اهداف ديگر خود است، كه اين امر به خوبي در اين وب سايت و تيم اجرا مي‌شود.

و در آخر، بهتر است نگاهي به Pyrismic بيندازيم. قسمت كپي و CTA همگي در سمت چپ قرار گرفتنه اند. كوتاه، مختصر و با هدف. گرافيك ها و تصاوير استفاده شده در طراحي سايت ، خوانايي بازديدكنندگان را با مشكل مواجه نمي كند، كه اين امر باعث مي شود بازديدكنندگان جديد هدف اين وب سايت را به خوبي درك كنند.

كپي كوتاه، هدف را به خوبي مي رساند

اغلب افراد، هيجان و انگيزه بالايي براي خواندن پاراگراف ها و متون آنلاين ندارند. اين اتفاق به دو دليل مهم است. اغلب، افراد پس از گذراندن مدت زمان 15 ثانيه وب پيج را ترك مي كنند. اين نكته به اين معناست كه طراحي سايت انجام شده بايد به قدري قوي باشد تا هدف را به خوبي برساند. در غير اين صورت تمام كارهايي كه براي وب سايت خود انجام داده ايد اتلاف وقت بوده است. با انجام اين كار، نرخ تبديل پايين مي آيد، اما ميزان بازدهي همچنان بالا است.

تمامي قسمت هاي لنديگ پيج طراحي سايت Flexbe دو جزء مهم دارد. يك تصوير بزرگ و يك كپي كوتاه. بخش هاي اضافي بسيار كمي در اطراف CTAها وجود دارد. اين امر براي وب سايت Bitcharge نيز صدق مي كند.

گرچه كپي پشتيباني كننده به نظر كمي طولاني است، اما هدر ها يا سرتيترها بسيار كوتاه هستند. هركدام از هدر ها يا سرتيتر ها تنها از سه كلمه كوتاه تشكيل شده اند.

اين امر براي صفحه فرود Finery نيز صدق مي‌كند. تايپوگرافي به كار رفته بزرگ تر، باريك تر و جامع تر است. خواندن آن بسيار راحت است و باعث سردرگمي خواننده نمي شود. در اين وب سايت، در قسمت بالاي وب سايت و طراحي آن، تصاوير استفاده شده در اپليكيشن اين وبسايت بسياري از توضيحات را ارائه مي دهد و نيازي به استفاده از پاراگراف و متن جايگزين نيست.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/63/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۲:۱۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

بررسي الگوريتم به روز رساني شده اصلي گوگل را در مارس 2019

اگر شما دارين هر تاثيري از آخرين الگوريتم سئو ي به روز رساني شده ي گوگل ميبينيد،بهمون بگيد.

 

12 مارس 2019 به روز رساني اصلي گوگل هنوز در حال حاضر براي بيشتر ماها بسيار تازه است.هنوز خيلي زوده كه دقيقا بهتون بگم اگر هر الگويي يا نواحي وجود داشت،بخاطر اينكه اين به روز رساني خاصي اين را نسبت به ساير نواحي ديگر سختتر كرده.

شما چه چيزي را ميبينيد؟

لطفا نظرسنجي هاي ما را بگيريد تا به ما اجازه دهيد بدانيم چگونه اين به روز رساني خاص بر روي سئو ي سايت شما تاثير مي گذارد.لطفا اين(نظرسنجي)را براي هر سايتي كه به نظر شما تحت تاثير 12 مارس قرار گرفته كامل كنيد و از هكارانتان تقاضا كنيد به نحو بهتري كار را انجام دهند.

اگر مايليد كه براي تحقيقات كنسولي صبر كنيد يا ديگر ابزارهايي براي به روز رساني قبل از اينكه شما نظرسنجي تان را ارائه كنيد،مختاريد براي چند روز صبر كنيد.

بعدي چيه؟

بعد از اينكه ما داده هاي كافي را جمع آوري كرديم، داده ها را براي هر الگو يا شباهت هايي بررسي خواهيم كرد. ما با هر جزئيات و ديده هايي را كه از داده ها پيدا كرديم به شما گزارش سئو خواهيم ذاد.

بنابراين آگاه باشيد:خوب،اطمينان پيدا كنيد كه آگاه هستيد بخاطر اينكه ما جزئيات هاي تحليل شده بيشتري را از 12/3 از به روز رساني اصلي گوگل در هفته هاي آتي يا غيره فراهم خواهيم كرد.

الان ميتونم چيكار كنم؟

براي الان،سفت بشينيد و به نصيحت هاي قبليمون در خبرهاي اصليمون در سئو ي گوگل نگاه كنيد.

بهمون بگيد كه چگونه تحت تاثير بزرگترين به روز رساني اصلي سئو ي گوگل در 12 مارس 2019 قرار گرفته بوديد تا ما بتونيم داده ها را جمع آوري كنيم و بهترين كار را براي پيدا كردن الگو انجام دهيم.ما نتيجه هايمان را به اشتراك ميگذاريم اما ما نمونه هاي شخصي مان را با گوگل به اشتراك نمي گذاريم و داده هاي خود را به صورت محرمانه نگه داريد.لطفا براي هر قسمتي كه تاثيري را ديديد فرم را پر كنيد.

  • شما چگونه توسط به روز رساني 3/12/19تحت تاثير قرار گرفته ايد؟
  • تاثير منفي،رده بندي ها و كاهش خريد و فروش(رفت و آمد)
  • تاثير مثبت،رده بندي ها،افزايش خريد و فروش(رفت و آمد)
  • بدون تاثير،بدون هيچ رده بندي يا خريد و فروشي
  • چه تاريچي تحت تاثير قرار گرفته بوديد؟
  • دامنه/URL شما چيست؟
  • از بعضي از واژه هاي كليدي سئو كه شما بيشترين تغييرات را در رده بندي ها ديده ايد ليستي درست كنيد.

همچنين تغييرات در رده بندي ها زياد يا كم ميشود.لطفا عبارات واژه هاي كليدي را توسط ، از همديگر جدا كنيد.

  • آيا شما به روز رساني قبلي اصلي را دريافت كرده ايد؟

به روز رساني هاي قبلي اصلي در 27 سپتامبر 2017 ، 1 آگوست 2018 ،20 آوريل 2018 و 7 مارس 2018 بوده است.

  • آيا شما براي توسعه ي سايت خودتان كاري كرده ايد؟

بله،فقط منتظرم.

  • آيا شما تغييراتي را براي پيشرفت سئو ي سايتتون از آخرين زمان به روز رساني انجام داده ايد؟همه ي اعمال را بررسي كنيد.

بله،مطالب را اصلاح كردم.

بله تبليغات هاي پرخاشگرانه را حذف كردم.

بله،لينك هاي بد رو انكار/حذف كردم.

بله،لينك هاي جديدي رو گذاشتم.

بله،تجربيات كاربري را افزايش دادم.

بله، سئو فني را بهبود بخشيدم.

ميخواين ناشناس باشين يا جزئيات رو به اشتراك بذارين؟

نه،URL منو با بقيه به اشتراك نگذاريد.

بله، URL منو با بقيه به اشتراك بگذاريد.(پيشنهادي)

كامنت اضافي/اسم/ايميل

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/64/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۵۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

شناخت سهولت يادگيري (learnability) براي طراحي سايت ( قسمت دوم )

شما مي توانيد تكنيك ثبات گونه ها را در بلاگ ها و سايت هاي اموزشي نيز پيدا كنيد، منتها اين تكنيك كم تر مشخص است. براي مثال وب سايت WebDesigner Depot اقدام به طراحي سايت دوباره خود كرد و تمام افكت هاي hover خود را تغيير دادند تا از يك افكت انيميشن متحرك استفاده كنند. حال هروقت شما هرگونه عكس هاي ضميمه مطلب، عنوان ها يا لينك هاي ناوبر را داشته باشيد، متوجه يك انيميشن كوچك مي شويد كه اين ايتم ها را به سمت راست حركت مي دهد. اين ويژگي در تمام سايت ثابت و يكسان است و به بازديد كننده ها مي گويد كه چه انتظاري داشته باشند. در طراحي سايت خود به دنبال ثبات باشيد و عناصر سايت را تا جايي كه مي توانيد يكسان نگه داريد.

 

واكنش و پاسخ UI

دنياي موبايل در طراحي سايت اغلب در مورد ارتباط هاي كوچك و چگونگي تاثير انها بر اعمال كاربران سخن مي گويد. اين ارتباط ها معمولا به صورت انيميشن هاي متحرك يا واكنش UI به اعمال كاربران هستند كه وجود ان ها براي يك رابط كاربري قابل يادگيري بسيار حياتي مي باشد. كاربران به نشانه اي براي كاري كه كرده اند (براي مثال كيك كردن، محتواي جديد باز كردن، فرم پر كردن) نياز دارند تا بدانند كارشان تأثيري بر صفحه گذاشته است. شما مي توانيد اين كار را با ايجاد عناصر صفحه اي كه به كاربران پاسخ مي دهند يا با افكت هاي انيميشن ساده انجام دهيد. يك نمونه ي خوب، فرم ثبت نام در صفحه ي عضويت سايت MailChimp مي باشد. وقتي كه شما پسورد اكانت كاربري خود را وارد مي كنيد UI ي سايت MailChimps به طور خودكار مقررات مشخصي را كه شما رعايت كرديد، خط مي زند.

براي مثال، طول پسوردها بايد حداقل 8 حرف باشد بنابراين وقتي شما 8 حرف را تايپ مي كنيد ايتم كوچك مربوط به ان خط زده مي شود. اين نشان مي دهد كه تايپ كردن كاربر صفحه سايت را تحت تأثير خود قرار مي دهد و سپس كاربر مي تواند كار كردن با بخش پسورد را ياد بگيرد. يك نمونه ي ديگر ظاهر صفحه ي محصولات طراحي سايت Photojojo eCommerce مي باشد. وقتي كه شما روي گزينه ي اضافه كردن به سبد خريد كليك مي كنيد، صفحه به سمت بالا كشيده شده و يك پنجره ي كوچك راهنما كه شامل خلاصه اي از سبد خريد شما است به شما نشان داده مي شود. اين پاسخ از رابط كاربري سايت به شما نشان مي دهد كه الان شما چه چيزي را به سبد خريد خود اضافه كرده ايد كه خود يك نشانه ي واضح از كاري كه كليك ماوس شما كرد مي باشد.

از قرارداد هاي استاندارد پيروي كنيد

پيش از تاكيد بر اهميت تكنيك ثبات براي ظاهر وب درمورد پيروي از استاندارد ها در طراحي سايت صحبت كرده ام. اگر وب سايتي به منظور استفاده ي روزانه ي كاربران طراحي مي كنيد شما بايد از قرارداد ها و استاندارد ها پيروي كنيد. اين گونه وب سايت ها براي خلاقيت و عمل كردن برخلاف انتظارات مناسب نيستند. بازديد كننده ها انتظار دارند منوهاي راهبر را در بالاي صفحه سمت راست مشاهده كنند. لينك ها بايد با كليك كردن و hovering كار كنند و اگر منوي ابشاري وجود دارد بايد به محض باز شدن صفحه وب نمايش داده بشود.

اگر هدف شما سهولت يادگيري براي كاربران است نبايد چيز هاي جديدي طراحي كنيد بلكه بايد طراحي سايت هاي ديگر را مد نظر قرار داده (حداقل ويژگي هاي خوب ان ها را) و سپس از ان ها پيروي كنيد. براي مثال وب سايت هاي فروشگاه هاي مختلف ايكون هاي كوچكي براي كم و زياد كردن تعداد محصول قبل از خريد دارند. اين يك ويژگي متداول در فروشگاه هاي الكترونيكي مي باشد كه كاربران ذاتا چگونگي كار با ان ها را مي دانند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/61/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۲۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

برندها در بهينه سازي جستجوي صوتي در سه ناحيه كليدي شكست ميخورند

برندهايي كه براي راهكارهاي بررسي ديدگاه محدود بودند يا وجود نداشتند،در بهينه سازي براي جستجوي صحيح موفق نشده اند و به اندازه كافي كاري براي پست محلي اجتماعي انجام ندادند.

 

بهينه سازي براي جستجوي صوتي مثل بهينه سازي براي سئو ي محلي است از وقتي كه هر دوي آنها "درباره بالاترين رتبه بندي ممكن"در نتايج جستجو هستئد،ميگويد كه بر اساس يك گزارش جديد توسط Chatmeter،كه امتياز 12 را به ارمغان آورده بود،خرده فروشي هاي عمده و برندهاي رستوران آمادگي جستجوي صوتي شان مورد ارزيابي قرار مي گيرد كه شامل تارگت،والمارت،اپل و وندي،ميان بقيه است.

راهكار يك سئو ي محلي كامل: Chatmeterراهكار سئوي محلي كامل را اينگونه تعريف ميكند كه به عنوان يك شي شهرت و مديريت ليست،سئوي محلي،صفحات محلي،صفحات رسانه اي محلي اجتماعي را دارد.

شركت يك امتياز "برند محلي ديداري"ساخته بود كه تركيبي از شهرت،شبكه هاي اجتماعي،قطعات سئو ي محلي است:"سطح فعاليت مشتري،صحت ليست،رده بندي ها،رتبه بندي هاي مشتري و رقباي محلي همه عوامل مهمي در اين امتياز هستند."همچنين اين ايده كه اون رتبه بندي ها از استعالامات محلي است در نتايج جستجوي صوتي پيدا خواهد شد.
برنده هاي تارگت،بازنده هاي استارباكس:يك امتيازي كه بيشتر از 70 است به عنوان ليدر صنعت در نظر گرفته ميشود،بين 50 تا 70 ميانگين و زير 50 ضعيف است.هيچ كدام از اين برندها در اين بررسي به عنوان ليدر صنعت شايسته در اين شرايط ديداري نيستند.و استارباكس ها لب مرز افتادن هستند.برنده نهايي تارگت شده.

برندهايي كه قوي ترين نمايش ها را در هر دسته داشته اند

  • امتياز مجله اي: TJ Maxx
  • امتياز اجتماعي: Starbucks
  • ليست ها: Target
  • جستجوي اصلي: TJ Maxx

Chatmeter همه برندهايي را كه در اين سه ناحيه كليدي ضعيف بودند مشاهده كرد

بررسي پاسخ راهكارها،شبكه هاي اجتماعي محلي و بهينه سازي براي جستجوي صحيح.صحت ليست ها كه بيشتر برنها(شامل بقيه برندهاي جدول) در اين تحقيق بودند تقريبا خوب عمل كرد(يعني آمار و اطلاعات درستي رو درباره بيشترشون داد).

چرا شما بايد مراقب باشيد؟

احتمالا،مشكلات سئو را كه Chatmeter مشخص كرد ميان برندهاي چند مكانه و شركت ها رايج است.شركت به برندها نصيحت كرد كه براي پيشرفت هاي هدفدار در كل رده بندي هاي محلي آنها و جستجوي صوتي ويژه آدرس اين نواحي(بررسي ها،اجتماعي محلي،جستجوي هاي صحيح)را بنويسد.

ممكن است بعضي سئو ها در اين ايده كه بهينه سازي صوتي براي بهينه سازي سئو هاي محلي يكسان است اختلاف داشته باشند.اما نواحي هاي كليدي در كمترين حالت وجود دارد كه با همديگر مشترك هستند.

جستجوهاي موبايل ميزان سنگيني را از محل مقصد حمل ميكنند و جستجوهاي صوتي خيلي شبيه به جستجو براي اطلاعات مكان هستند.حداقل با آمار سال 2010 كه به صورت زيادي به چاپ رسيده تطابق دارد.

كارشناس سئو و فنون سم كمپين شما را به سمت موفقيت مي برند:حضور SMXپشترفته ي Search Engine Land(نام يك شركتي)،در 3-5 جون نشست هايي براي نخبگان،شبكه(شامل جوايز 2019 Search Engine Land)،و امكانات رفاهي بالا شامل واي فاي،غذاهاي خوشمزه،و ميان وعده است.اين تنها شانس شما در يك سال است كه سئوهاي پيشرفته بيشتري و فنون سم را از كارشناساني كه اعتماد داريد ياد بگيريد.شما با حداقل روش تاثير در كسب و كار از اين جا خواهيد رفت كه فورا مي توانيد از آن استفاده كنيد..ما تضمين ميكنيم.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/62/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۱۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

طرح جديد گوگل براي نام الگوريتم هاي سئو

Danny Sullivan ميگه الگوريتم سئو ي اين هفته به نام"نسخه به روز رساني شده ي اصلي مارس 2019"تغيير خواهد كرد.اميدواريم اين ساختار سردرگمي ها را پايان بدهد.

 

از آن جايي شروع ميشه كه گوگل درباره ي سردرگمي اي در نامگذاري ها درباره الگوريتم سئو ي به روز رساني شده ي اصلي در 12 مارس شنيده بود و تصميم گرفته بود كه همه چيز را روشن كند(واضح كند).گوگل در توئيتر گفته كه اسم ما براي اين به روز رساني " آپديت اصلي مارس 2019"است.

دليل انتخاب

چرا گوگل اين اسم را انتخاب كرد؟گوگل اغلب اسمي را براي آپديت هاي سئو ارائه نمي دهد اما در اين مورد،گوگل گفته:"ما فكر ميكنيم اين از سردرگمي شماها جلوگيري ميكنه،اين به شما نوع آپديتي را كه بود و چه زماني اتفاق افتاد را ميگويد."پس گوگل آن را آپديت اصلي مارس 2019 ناميد،كه آنها فكر ميكنند به سردرگمي ها خاتمه ميدهد.

آيا گوگل ميتونه اسم آپديت سئو را عوض كند؟بله آنها ميتونند و بايد اين كار را در گذشته انجام دهند.اسم اصلي رو كه در واقع ما براي آپديت پاندا داشتيم آپديت كشاورز(فارمر)بود.گوگل از اين اسم خوشش نيامده بودبنابراين اسم آن را به آپديت پاندا تغيير داد،كه بر اساس فاميلي ليدر مهندسين بود.

بنابراين گوگل اسم اين آپديت را در گذشته عوض كرد.

اينجا يك توييت جديد از گوگل با اسم جديد صبح زود امروز است:

ما مي فهميم كه داشتن اسم هايي ميتونه براي آپديت سئو مفيد باشه.اسم ما براي اين آپديت،آپديت اصلي مارس 2019 است.ما فكر ميكنيم اين به سردرگمي شما كمك ميكند، اين به شما نوع آپديتي را كه بود و چه زماني اتفاق افتاد را ميگويد.

آيا اون اسم ثابت ميمونه؟آيا اسم جديد تغيير ميكنه يا مردم اون رو هنوز آپديت فلوريداي 2 صدا ميزنند؟اين خيلي سخته كه بگم ولي من شك دارم كه مردم همون اسمي رو كه گوگل انتخاب كرد آن را انتخاب كنند،آپديت اصلي مارس 2019.

كجا ميتونم بيشتر ياد بگيرم؟اخبار هاي اصلي ما را خارج از اينجا چك كنيد.گوگل گفته هيچ تعميري براي آپديت اصلي نيست اما ما داده ها را از طريق بررسي جمع ميكنيم تا داده ها را آناليز كنيم و نتايج خود را به شما اعلام ميكنيم.لطفا بررسي رو انجام بديد تا به ما كمك كنيد،به شما كمك كنيم.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/59/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۷:۴۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نحوه ايجاد و تاييد خبر نامه ايميل قبل از ارسال ( قسمت سوم )

آماده سازي اوليه خبرنامه ايميل

آيا تمامي موارد ذكر شده را در قسمت بدنه خبرنامه ايميل طراحي سايت خود مي‌گنجانيد؟

  • هويت برند
  • نويگيشن (Navigation) بالاي طراحي سايت
  • پيوند به وب سايت شما
  • لينك هاي رسانه هاي اجتماعي
  • دكمه هاي اشتراك گذاري
  • اطلاعات تماس
  • لينك نسخه وب پيج (Webpage)
  • پيوند به نسخه ساده متن
  • لينك لغو اشتراك در طراحي سايت
  • جزئيات شركت و آدرس فيزيكي
  • نشانه هاي شخصي
  • محتواي هوشمند
  • تصاوير بهينه شده
  • متن جايگزين
  • سرتيتر طراحي سايت
  • زبان عملياتي
  • پيوند به مقالات
  • سي تي اي ها (CTAs)
  • كدهاي رديابي

نكته: بهتر است از طراحي سايت هاي آنلايني كه از آن ها براي ساخت الگو و پست كارت هاي متنوع استفاده مي شود، بهره ببريد.

طراحي ايميل

  • ايميل خود را طراحي كنيد
  • درست مانند محتوا، ماموريت و هدف شما، قوانين طراحي را نيز در بر مي گيرد. اگر خبرنامه ايميل طراحي سايت شما تنها جنبه معرفي دارد، بنابر اين طراحي استفاده شده در آن بايد طبيعي و ساده باشد. اگر ايميل شما بخشي از نقشه يا طرح بازاريابي براي فروش محصولات است، بنابراين ايميل به كار رفته بدون شك بايد شامل تصاوير جذاب و سرتيتر هاي گيرا باشد.
  • علاوه بر اين، ترتيب بلوك و جدول ها نيز در اين نوع ايميل ها متفاوت است. اگر تخفيف بزرگ يا پيشنهاد ويژه اي براي مدت زماني خاص وجود داشته باشد، بايد آن را در بخش بالاي خبرنامه طراحي سايت قرار دهيد تا بتوانيد توجه مشتركان خود را فوري جلب كنيد. اگر ايميل مورد نظر برنامه اي براي يك رويداد باشد، بايد CTA را در انتهاي ايميل خود نمايش دهيد.
  • طراحي خبرنامه هاي ايميل طراحي سايت خود را در راستاي اهداف خود قرار دهيد. اگر نياز به CTA هاي چشمگير داريد، از تصاوير زيبا و چشمگير استفاده كنيد. چندين نكته مهم:
  1. طراحي خود را بخشي از برند خود كنيد. از لوگو، تگ لاين، شعار، عبارت هاي گيرا يا رنگ‌هاي كمپاني و شركت خود استفاده كنيد.
  2. خبر نامه ايميل خود را در راستاي وب سايت خود تنظيم كنيد
  3. بين بخش گرافيكي، اطلاعاتي و طراحي خود تعادل ايجاد كنيد. وجود متن زياد در خبرنامه ايميل خسته كننده به نظر مي‌رسد. همچنين استفاده از تصاوير زياد نيز همين طور است. سعي كنيد طرحي را مورد استفاده قرار دهيد كه پيش از اين آزمايش خود را پس داده است. استفاده از محتوا در ايميل ايده اي خوب به نظر مي رسد، اما نه خبرنامه‌ها. به طور عمومي، خبرنامه هاي ايميل 600 پيكسل پهنا هستند، بنابراين بهتر است در خبرنامه هاي ايميل خود تنها از يك رديف خاص استفاده كنيد.
  4. محتواي قرار گرفته درون فضاي سفيد، خوانايي بسيار بالايي ندارد.
  5. از CTA هاي چشم گير استفاده كنيد.
  6. از قالب هاي موبايل دوستانه استفاده كنيد.
  7. قالب خبر نامه ايميل طراحي سايت خود را در مرورگرهاي مدرن نيز بررسي كنيد.
  8. نسخه وب را فراموش نكنيد.
  9. نسخه متن ساده را نيز به خاطر بسپاريد.

تست ايميل

قدرت تست ايميل را دست كم نگيريد. حتي كوچك ترين فرصت ها براي بهبود و پيشرفت ايميل‌هاي خود را دست كم نگيريد. در ادامه، چك ليستي كوچك براي شما مهيا كرده ايم كه قبل ازفشردن دكمه ارسال، خبرنامه ايميل طراحي سايت خود را با اين چك ليست مقايسه كنيد تا تمامي موارد را در آن به كار برده باشيد.

تهيه ايميل نهايي

  • آيا اصلاحات لازم را انجام داده ايد
  • آيا كپي خود را فرمت كرده ايد ؟
  • آيا تمامي لينك ها را بررسي كرده ايد - آيا لينك هاي مورد نظر فعال هستند و قرار است در مكان مناسب خود ارائه شوند؟
  • آيا تمامي تصاوير در مكان مناسب قرار گرفته اند؟
  • آيا سي تي اي ها به طور مناسب كدگذاري شده اند؟
  • آيا فونت استفاده شده به اندازه اي بزرگ است كه در تمامي مرورگر ها مانند دستگاه هاي موبايل نيز به راحتي خوانده شود؟
  • آيا زبان به كار رفته براي مخاطبان هدف مناسب است؟
  • آيا موضوع مورد نظر با محتواي ايميل هم خواني دارد؟
  • آيا متن به كار رفته قبل Header طراحي سايت خوب و آموزنده است؟
  • آيا كدهاي رديابي را به درستي تنظيم كرده ايد؟
  • آيا خبرنامه ايميل داراي اندازه و عنوان مطلوب است ؟
  • آيا خبر نامه ايميل خود را به غير از كروم در مرورگر هاي ديگر مانند اينترنت اكسپلورر نيز تست كرده ايد؟
  • آيا ايميل را در ميان ارائه دهندگان ايميل نيز تست كرده ايد؟
  • آيا ايميل را در ميان پلتفرم‌هاي مختلف موبايل نيز تست كرده ايد؟
  • آيا ايميل خود را از طريق Spam Checker نيز تست كرده ايد؟
  • آيا نسخه ايميل را براي خودتان نيز ارسال كرده ايد؟

ايميل را تجزيه و تحليل كنيد

پس از بررسي تمامي موارد، زمان آن نيست كه به خود استراحت دهيد؛ بلكه وقت آن است كه ايميل مورد نظر را تحليل كنيد. البته، انجام اين مرحله قبل از دريافت فيدبك ها و جزئيات با ارزش كمي زمان بر است. به ياد داشته باشيد كه همواره فضاي خالي براي رشد و بهبود استراتژي بازاريابي وجود دارد. اگر شما نيز روش ها و راه هايي را براي بهبود خبرنامه ايميل مي شناسيد، با ما در ميان بگذاريد

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/60/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۷:۲۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

9 روش براي محافظت از وب سايت وعدم فراموشي آن توسط بازديدكنندگان

فناوري اينترنت، با گذشتن از موانع و جزر و مد هاي زياد، توانسته است به جايگاه فعلي خود برسد. سطح رقابت شديدي كه امروزه در بازار طراحي سايت وجود دارد، باعث شده است تا برخي از وب سايت ها به فراموشي سپرده شوند؛ زيرا همواره ميليون ها وبسايت در حال تلاش براي رساندن سطح خود به بهترين جايگاه ممكن و جذب مشتريان بالقوه خود هستند.

 

با نگاهي كوتاهبه طراحي سايت هاي مدرن متوجه مي‌شويم كه سطح كيفي آن ها با وجود تلاش هاي بسيار به خطر افتاده است. به دليل تلاش براي جذب مشتريان بيشتر، صاحبان وب سايت معمولا بسياري از انگيزه هاي حقيقي در راه ايجاد وب سايت بدون نقص را فراموش كرده‌اند. كارشناسان وب و كارشناسان سئو اغلب مراحل را به طورناقص انجام مي‌دهند و به همين دليل معمولا با نرخ تبديل پايين يا ميزان بازده بالا رو به رو مي شوند. روش هاي بسيار زيادي براي افزايش بازديد و حتي الگوهاي زيادي نيز براي افزايش نرخ تبديل يا محافظت از وب درميان آمده است، اما متاسفانه اغلب آن ها كارايي لازم را ندارند.

در حال حاضر ايده اي با عنوان " ناوبري يا نويگيشن (Navigation) عالي چيست؟" در طراحي سايت مورد بحث است.

بسياري از افراد بر اين باورند كه هر وب سايت تاثير روحي و روان شناسانه خود را بر روي ذهن كاربران دارد و حتي يك نويگيشن ساده بر روي وب سايت مي تواند تاثير خارق‌العاده‌اي داشته باشند.

وب سايت Uber (بزرگ ترين سازمان تاكسيراني اينترنتي جهان)، نمونه اي بدون نقص يا وب سايتي شيك از نظر طراحي سايت نيست؛ بلكه حس آزادي وب سايت است كه بازديدكننده در هنگام بازديد از وب سايت آن را حس مي كند. اگر وب سايت قادر به ارائه هدف و نقش خود به مخاطبان نباشد، سرمايه گذاري بر روي آن اتلاف وقت است و غير معقول به نظر مي رسد. از نظر كسب و كار، اين گونه وب سايت ها هيچ گونه جايگاهي براي مشتريان خود ندارند.

9 روش مستقيم براي رسيدن به نويگيشن يا ناوبري كامل

1. كليك هاي حداقل - كليك هاي كوچك

كاهش تعداد كليك هاي موس باعث مي شود بازديد كننده راحت تر بتواند از صفحه اي به صفحه ديگر مراجعه كند؛ اين عامل مهم يكي از عواملي است كه توسط افراد بسياري ناديد گرفته مي شود. برخي از افراد سعي مي‌كنند وب سايت خود را به گونه اي طراحي كنند كه تعداد كليك هاي موس را كاهش دهند و در نتيجه، نظرات مثبتي از مشتريان خود دريافت مي كنند. اما، اين روش ممكن است براي تمامي افراد پاسخ مناسبي نباشد؛ به همين جهت پيشنهاد گزينه هاي ناوبري يا نويگيشن (Navigation) متعدد در طراحي سايت مي تواند كليد موفقيت شما باشد.

2. پيمايش (Scroll) حداقل

اگر براي رسيدن به دكمه و بخشي خاص از يك طراحي سايت ، بايد صفحه را از بالا به پايين بكشيد ممكن است پس از مدتي خسته شويد. بسياري از افراد ترجيح مي‌دهند بر روي چنين وب سايتي توقف نكنند. ناوبري وب سايت بايد برنامه ريزي شده باشد، كه اين امر به افراد اطمينان مي دهد كه با عمليات پيمايش يا اسكرولينگ حداقل مواجه هستند. در صورت امكان، "”Above the fold navigation مي تواند گزينه اي مناسب براي تمامي بخش هاي مهمي كه در قسمت بالاي وب قرار گرفته اند باشد. مزاياي اين گزينه اين است كه بازديد كننده هاي سايت تمامي اطلاعات مهم و ضروري را بدون كشيدن وب‌سايت به سمت پايين، در قسمت بالاي آن مشاهده مي كنند.

3. توضيحاتي كه توسط خودتان ارائه شده است

با استفاده از كارت پستال، مي توانيد قالب هاي ايميل را بدون هيچ گونه مهارت برنامه نويسي ايجاد و ويرايش كنيد! هم اكنون مي توانيد با استفاده از ابزارهايي كه با بيش از 100 قالب، براي كمك به ايجاد قالب هاي ايميل سفارشي توليد شده اند، در زمان دل خواه از آن ها استفاده كنيد و بهره ببريد.

تصور كنيد وب سايتي را مورد بازديد قرار مي‌دهيد كه هيچ گونه توضيحات يا Caption در آن ارائه نشده است. ممكن است اين سوال برايتان پيش بيايد كه هدف اين طراحي سايت چيست؟ در چنين موقعيتي چه كاري انجام مي دهيد؟ ممكن است با خود فكر كنيد كه جستجو در سايت هاي ديگر ممكن است پاسخ بهتري براي شما به همراه داشته باشد. بسياري از ما توضيحات و زيرنويس هاي وب سايت ها را تنها يك بار مشاهده مي كنيم و از آن رد مي شويم، اما اين امر غير قابل اثبات است. عنوان ها و زير نويس هاي وب سايت بايد طوري تنظيم شود كه براي بازديد كنندگان آموزنده باشند و باعث شود آن ها مجددا به وب سايت شما بازگردند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/57/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۵۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

صنعت سئو " يك ميدان مين از حرفه اي هاي خطرناك "

مقامات استراليايي اقداماتي را براي طرفداري كوچكي از كسب و كار خواستار شدند و خواستار قانون جديد هستند.

 

دفتر كسب و كار استراليا و مسوولان شركت خانواده كلاهبرداران سئو را مورد هدف قرار مي دهند.مسئول كيت كارنل گفته بود كه صنعت با خبرهاي ترسناك در كسب و كارهاي كوچك زياد شده كه توسط مشاوران سئو نفوذ كرده است .

دفاع براي قانون سئو

اون(كيت كارنل)كسب و كارهاي كوچك استراليايي را صدا زده بود تا جلو بيايند كه به آنها درباره ي خبرها و قصدهاي آنها بگويد تا يافته هاي خود را به رقابت استراليايي ها و كميسيون مصرف كننده در تلاش براي اعلان قانون هاي جديد ارائه دهد.بر اساس گزارش اي لس لس اس در حال حاضر در جريان گسترده با سيستم عامل هاي گسترده ديجيتالي پرسشي هست،اما نه به طور خاص كه بر روي عملكرد هاي صنعتسئو تمركز كرده باشد.

اي اس بي اف اي او اقتدار قانوني خود را ندارد.اين ميتواند بررسي و دفاع شود اما نمي تواند به طور مستقيم قوانين خود را بسازد يا آن را اجرا كند.

بيشتر مشكلات گزارش نشده اند

تقريبا 100 سئو مربوطه در سال قبل در استراليا شكايت رسمي شده بودند ،يك عدد نسبتا كوچك.گرچه اداره ي اي اس بي اف اي او باور دارد بيشتر تعهدات سئو جعلي يا سواستفاده آميزگزارش نشده اند. در مصاحبه اي با مجله كمپاني اسمارت،كارنل گفته كه نبود قانون و رشد كلاهبردارها پذيرفته شده " يك ميدان مين از حرفه اي خطرناك ".

در آمريكا،گوگل به طور دوره اي اقدامي را عليه سئو ي تقلبي و تخلفي انجام داده.اخيرا گوگل از گروه هاي عالي بازاريابي شكايت كرد و آنها را از كسب و كار منع كرد.راه حل هاي كسب و كارهاي كوچك،مثل بيشتر كلاهبردارهاي دروغين كه به كسب و كارهاي محلي مي گويند كه اين به گوگل وابسته است.در انگليس،در سال 2017 سامانگرها شركت مووته را تعطيل كردند كه براي فنون جعلي براي ليستهاي خدمات مديريتي كسب و كار گوگل من را مي فروختند.

هچنين گوگل يك مركز شكايت برپا كرد،جايي كه مردم ميتوانند سومين دسته از تخلفات قوانين گوگل را گزارش دهند.شامل درست كردن روبوكال ها،يا گول زدن درباره سهامدار بودن با گوگل يا ساختن ادعاهايي درباره رده بندي گارانتي ها.

اس ام بي اس ها ميتوانند بهره برداري شوند:با اينكه اين قاعده نيست،شيوه اشاره كردن يا دروغ گفتن درباره بودن نماينده يا سهامدار گوگل ميان سئو رايج نيست و شركت هاي ديجيتالي بازاريابي فورا اس ام بي اس ها را طعمه خود قرار مي دهند.بررسي داده هاي اضهار شده كه اس ام بي اس هاي آمريكا آن ها را دريافت كرده اند بيش از 20 فروش در ماه با تماس از كمپاني هايي كه سعي در بدست آوردن كسب و كار بازاريابي خود داشته اند،داشته اند.

بيشتر اين ها جعلي نيستند گرچه تعداد كاملا زيادي از روبوكال ها وجود دارد كه راهنمايي ميكند با ليست شما در گوگل كه تائيد نشده اند و اداره ميكند در حوزه بسيار كهنه كه اساسا فريبنده است.

چرا شما بايد مراقب باشيد؟

تعداد بسيار زيادي ازاستعدادها و مهارت هاي شركت سئو و مشاوران وجود دارند،و ادعاهاي ساختگي و روش هاي سوءاستفاده گرانه توسط حاميان بد به اين صنعت ضربه ميزند و اين شهرت و اين آوازه اي سراسري است. سئو تقلبي يا هدف حيله گرانه در كسب و كارهاي كوچك مشكل قابل توجهي در آمريكا است.گرچه تلاش هاي موفقيت آميزي براي تعطيل كردن شركت هاي شخصي وجود داشته،مشكل از چندي از نهادها جدا نشده.

گرچه گوگل پرونده هاي حقوقي را تقبل كرده و شكايت كردن را به طور مستقيم ممكن ساخته،بيشتر از چيزي كه ميتونه انجام داده بشود وجود دارد براي آموزش كسب و كارهاي كوچك درباره اينكه چگونه حاميان بد را شناسايي كنيد يا در صورت وجود دستكاري در قراردادها چه كار كنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/58/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۰۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

گوگل AMP، ابزار تلفن همراه، از ويرايش كد پشتيباني مي كند

(AMP يا Accelerated Mobile Page به معني افزايش سرعت لود شدن صفحات در موبايل مي باشد. پروژه AMP در سئو يك فريم ورك جديد و متن باز است كه به طور كامل از فناوري هاي موجود در وب ساخته شده است. اين پروژه كه به وسيله گوگل و توييتر انجام شده است، به برنامه نويسان سئو كمك مي كند صفحات HTML با حجم كم ايجاد كنند. اين كد ها به راحتي در صفحات موبايل لود مي شوند، تا با لود سريع محتواي صفحات وب به راحتي براي كاربران قابل مشاهده باشد.)

 

صرفه جويي در وقت و كاهش خطرات موجود، با ويژگي جديد ويرايش كد در اي ام پي و ابزارهاي تست سئو از طريق تلفن همراه در گوگل امكان پذير است.

شركت گوگل اعلام كرد كه ابزار تست سئو ي اي ام پي موبايل خود را هم اكنون به توانايي ويرايش كد و تست مجدد مجهز كرده است. بنابراين اگر قصد داريد تغييري در ويرايش گر كد خود انجام دهيد تا ببينيد كه اين كدها چگونه اي ام پي را تحت تاثير قرار مي دهند، هم اكنون مي توانيد اين كار را انجام دهيد.

تست ها در چه مكاني قرار دارند؟

شما مي توانيد اين تست هاي سئو را به صورت آنلاين انجام دهيد. تست اي ام پي و تست موبايل دوستانه به ترتيب در لينك هاي زير

قرار دارند:
https://search.google.com/test/amp
https://search.google.com/test/mobile-friendly

دليل اهميت اين تست ها

اين ويژگي جديد به وب مسترها و توسعه دهندگان سئو اجازه مي دهد تا اي ام پي مورد نظر خود را به سرعت در اين ابزار تغيير دهند يا بررسي كنند، تا ببينند آيا نتايج به دست آمده مفيد و مثبت خواهد بود يا خير. ديگر نياز نيست تا تغييرات را به طور مستقيم بر روي لايو وب سايت خود اعمال كنيد و سپس پس از اعمال اين تغييرات بتوانيد كد هاي خود را تست كنيد تا ببينيد نتايج دلخواه خود را به دست آورده ايد يا خير.

شركت گوگل اين خبر را در قالب توييتي منتشر كرد و به كاربران خود اطلاع داد كه مي توانند از طريق لينك اعلام شده اين ويژگي جديد سئو را امتحان كنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/55/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۳:۰۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

شناخت سهولت يادگيري (learnability) براي طراحي وب: راه حل ها و بهترين روش ها

طراحي سايت قابل يادگيري سخت تر از چيزي است كه به نظر مي رسد. هدف در اينجا مطابقت وب سايت با UX استاندارد است كه بازديد كننده ها بتوانند به اساني وب سايت را درك كنند.

 

طراحان اپليكيشن هاي موبايل از طريق onboarding (كه به افزايش زمان ماندن كاربر در سايت و استفاده از ان گفته مي شود و باعث مي شود كاربران رابط كاربري طراحي سايت را ياد بگيرنند) به اين هدف مي رسند. اما وب سايت ها هميشه نمي توانند اموزش هاي طولاني براي اموزش رابط كاربري (يادگيري نحوه ي استفاده از وب) ارائه كنند.

بياييد نگاهي به سهولت يادگيري و چگونگي به كار بردن تكنيك هاي ان براي طراحي سايت بياندازيم. اكثر بازديد كننده ها مي دانند چگونه در وب سايت جست و جو كنند بنابراين سهولت يادگيري در مورد ساختن رابط كاربري قابل يادگيري نيست بلكه پيروي از قوانين و قراردادها به منظور سهولت استفاده از سايت مي باشد.

چرا سهولت يادگيري مهم است؟

كاربران وقتي كه ياد مي گيرند چگونه از يك رابط كاربري طراحي سايت استفاده كنند بيشتر جذب ان مي شوند. از طرف ديگر، انها از رابط هاي كاربري كه بسيار پيچيده هستند دوري مي كنند.

هدف از طراحي سايت بر اساس سهولت يادگيري افزايش ماندگاري كاربران است. شما مي خواهيد به انها كمك كنيد كه استفاده از وب سايت شما را به سرعت ياد گرفته تا به استفاده از ان ادامه دهند. از اين طريق شما كاربران تكراري بيشتري جذب مي كنيد و ميانگين بازديد صفحه اي شما كم تر مي شود.

طراحي تعاملي بايد قابل يادگيري و اسان باشد يا حداقل نبايد مستلزم اموزش رابط كاربري به كاربران توسط طراحان باشد. اما اموزش براي نرم افزار هاي پيچيده مانند فوتوشاپ لازم است ولي يك وب سايت نرم افزار پيچيده نيست. براي مثال، همه وب سايت امازون را مي شناسند. اين وب سايت پر از هزاران طبقه بندي مختلف و ميليون ها محصول است. با اين همه محتوي انتظار مي رود كه اين وب سايت يك فاجعه باشد. با اين وجود جست و جو و چرخيدن در امازون واقعا سخت نيست. چرا؟

زيرا امازون بر سازه هاي مرتبط و مناسب براي كمك به درك رابط كابري طراحي سايت تمركز مي كند. با وجود عناصر صفحه ي پيچيده بيشتر هميشه نياز به اتكا بر روش هاي هميشگي براي يادگيري استفاده از وب نيست. براي مثال توييتر از راهنمايي هاي كوچك وقتي كه روي برخي عناصر در UIنگه مي داريد استفاده مي كند.

هدف انها از اين كار تقويت كردن تعامل كاربر و كمك به استفاده كردن انها از توييتر مي باشد. اين روش يك راه گارانتي شده براي افزايش استاندارد هاي كلي كاربر و ميزان نگهداري كاربران است.

با دانستن اينها، بياييد به تعداد كمي تكنيك براي سهولت يادگيري وب سايت بپردازيم.

اشنايي با تكنيك ثبات گونه ها

همان گونه كه ميدانيد يك رابط كاربري ثابت براي يك طراحي سايت خوب ضروري مي باشد. به اين معني كه طراحان بايد از عناصر صفحه ي متداول كه كاربران با انها اشنا هستند، استفاده كنند و انها را در دراز مدت يكسان نگه دارند.

برخي از عناصر خاص بايد در يك مكان در هر صفحه باقي بمانند. براي مثال ناوبار سايت، لوگو و مكان محتواي اصلي بايد به اساني قابل دسترسي باشند.

اما اپليكيشن هاي پيچيده تر بايد فراتر از محتواي اطلاعاتي بروند. براي مثال Dropbox را در نظر بگيريد كه از زمان راه اندازي ان به طور اساسي يكسان باقي مانده است. وقتي كاربران رابط كاربري Dropbox را ياد مي گيرد ديگر نيازي به يادگيري دوباره ي ان پيدا نمي‌ كنند. كه اين موضوع هدف ثبات گونه ها است. وقتي كه كسي براي بار دوم وارد Dropbox مي شود از قبل با استفاده از ان اشنا هست و وقتي كه براي مدتي از ان استفاده مي كند با UI ان اشنا شده و از ان انتظار دارد كه يه يك روش يكسان عمل كند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/56/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۳۲ توسط:گرگ سفيد موضوع: