اطلاعات عمومي وب اطلاعات عمومي وب .

اطلاعات عمومي وب

بايد قوانين طراحي سايت را دنبال كنيد!

تغيير اجتناب ناپذير است! من مي دانم كه اين سه كلمه قديمي و خسته كننده هستند و در زمان هاي دور استفاده شده اند. اما، آنها همچنان حقيقتا به خصوص در مورد اينترنت به دليل آنكه يكي از ناپايدارترين رسانه ها هستند، حقيقت دارند. آنچه در فلاش افزايش مي يابد در هيچ زمان ناپديد مي شود. جاي تعجب نيست كه چرا بسياري از وب سايت ها به طور دائمي براي طراحي سايت مجدد انتخاب مي كنند تا در بازي بمانند. طراحي سايت مجدد در حال حاضر يك صنعت پر رونق است و اين از ناداني ما است كه همين طور آن را ناديده بگيريم. به دلايل مختلف، آيا رشد و يا طراوت  با طراحي سايت مجددا همراه شده است؟ صنعت اينترنت به ناچار تغيير مي كند. آيا شما براي طراحي سايت دوباره آماده هستيد يا فقط به عقب مي نشينيد و ديگران را مجاز مي بينيد؟

 

دوباره طراحي كردن براي خودتان را متوقف كنيد !

جدي گفتم! مهم نيست كه چه اتفاقي بيفتد، اجازه ندهيد كه قاضي نهايي كار شما باشيد. شما يك وب سايت را براي راحتي خود طراحي سايت مجدد نميكنيد. شما رنگ دكمه را از رنگ آبي به رنگ قرمز جايگزين نمي كنيد زيرا شما آبي را دوست نداريد. شما اين كار را مي كنيد زيرا شما مي خواهيد خوانندگان سايت شما و شما را در طراحي مجدد وب سايت ها قدرداني كنند. شما آن را براي مخاطبان خود انجام مي دهيد. آيا اين مسئله شفاف است؟

"در ميان برخي از مواردي كه اشاره شده است، آيا هيچ انسان پويا از عملي وجود دارد، كه به تعيين جنبه از بيان شورش جمعي فردا كمك كند؟ اين سوال را درك كنيد و بدانيد كه براي ايجاد مخلوقات زيبا به خاطر ارزش زيبايي شناختيشان ، فردا هيچ اهميت اجتماعي نخواهند داشت،ونسبت به احساسات عاطفي خود ، بي احساس خواهد بود. هر دوره حاوي شرايطي براي ايجاد يك شورشي است. "~ Piet Zwart.

نظرات ديگران

دفعه بعد، زماني كه شما براي طراحي سايت دوباره طراحي كرديد، قبل از اينكه زندگي كنيد، از دوستان و خانواده تان بپرسيد كه آيا طراحي دوباره مناسب شرايط است يا خير؟ ببينيد، من مي دانم كه با استفاده از يك گروه از كاربران غيرممكن است كه شما نتايج دقيق تست رابه دست آوريد ، اما شما مي توانيد با افكنده كردن افكار خود به آن نزديك شويد. اجازه بدهيد به شما يك داستان بسيار جالبي بگويم. اگر چه اين به طراحي مجدد وب سايت مربوط نمي شود بلكه از نظر معنا به يكديگر نزديك هستند:

قبل از راه اندازي Google Wave براي عموم،  Waveآن را براي مجموعه كاركنان خود منتشر كرد. اين كاركنان به اصطلاح گوگل كه موج آزمايش را آزمايش كردند، يك دسته عظيم از نجيب زاده ها بودند كه مي توانستند با دلايل آشكار مرتبط با موج باشند. هنگامي كه افسر ارشد گوگل متوجه شد كه Wave در حقيقت موجها را در محوطه دانشگاه اش منتشر مي كند، تصميم گرفتند Google Wave را براي عموم آزاد كنند. نتيجه، همانطور كه همه ما آن را مي دانيم، فاجعه آميز بود. گوگل تصريح كرد كه كارمندانشان مانند عموم مردم هستند كه از Google Wave پس از انتشار عمومي خود استفاده خواهند كرد. اين مورد مناسبي نبود و از همين رو  Google Wave از ابتدا سقوط كرد.

 

آيا معناي آن را دريافت كرديد؟ هنگامي كه يك محصول جديد را طراحي ميكنيد ، خود را در جاي مخاطبان نگذاريد. مطمئنا شما آن را خراب مي كنيد !

روح وب سايت خود را از دست ندهيد

يك وب سايت 10 روزه مي تواند براي طراحي مجدد چندگانه برود بدون اينكه درمورد از دست دادن بازديدكنندگان يا هرچيز ديگري فكر كند .  اما اگر وبسايت خود را با پايه بازديد كننده متعهد كند، طراحي مجدد بايد به طور جدي برنامه ريزي شود. هنگامي كه مطمئن هستيد طراحي مجدد وب سايت شما ضروري است، پس مطمئن شويد كه شما يك طراحي را انتخاب مي كنيد كه تغيير ظاهر وب سايت شما را تغيير مي دهد اما نه احساس آن. بايد فهميد كه روح وبسايت براي حفظ پايه كاربر قديمي حتي بعد از باز شدن وب سايت با نگاه كاملا جديد اهميت دارد.

 

بازنويسي وب سايت نبايد چنين باشد كه بازديدكنندگان منظم بايد وقت بيشتري را براي درك مكان جديد محتواي مورد علاقه خود صرف كنند.

 

ادامه دارد

 

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/26/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۴۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

اصول طراحي سايت تميز ( قسمت دوم )

تصاوير مورد استفاده بايد يك تاثير بصري قوي داشته باشند، چه در مورد رنگ و چه پيامي كه ارسال مي كنند. و هنگامي كه من مي گويم تاثير به معني طيف رنگي از رنگ ها و ايده هاي جمع شده به صورت گرافيكي است كه بر محتواي شما تاثير نمي گذارد. در نهايت به شما بستگي دارد كه آيا مي خواهيد از گرافيك در طراحي سايت مينيماليست خود استفاده كنيد يا نه. رنگ منحصر به فرد نيز در صورتي كه به صورت عاقلانه استفاده شود، تأثيري قوي خواهد داشت.

 

قابهاي منحصر به فرد به بهترين صورت كار مي كنند

به منظور ايجاد علاقه بصري شما نياز به كار بر روي قالب درست داريد . ممكن است زمان بيشتري براي ايجاد يك قاب براي طراحي سايت مينيمالي گذاشته شود زيرا شما بايد هنگام ايجاد سلسله مراتب توجه داشته باشيد. قبل از ساخت قالب براي طراحي سايت شما، شما بايد تصميم بگيريد كه كدام محتوا ضروري است و نمي تواند اول از همه حذف شود، بنابراين اولويت بندي بايد وجود باشد. شما همچنين بايد درباره هم ترازي فكر كنيد و سپس تعادل خاصي را در طراحي سايت خود ايجاد كنيد.

در مورد قابليت استفاده فراموش نكنيد

در نهايت اين مهم ترين چيز است – كاربر هنگام استفاده از سايت شما چه حسي دارد بله، بايد ساده، شسته و ريز و شيك باشد، اما در عين حال نبايد ناوبري را نيز فراموش كنيد. سعي كنيد در مورد ناوباري نو آوريي به خرج ندهيد. افراد با استفاده از نوار بالا يا چپ به مرور هدايت مي شوند و زماني كه آنها با چيز جديدي مواجه ميشوند ، ممكن است گاهي اوقات گيج شوند. اين يك قانون اثبات شده نيست . هنگامي كه مطمئن شديد ناوبري شما ساده است، پيش برويد و آن را در وب سايت خود قرار دهيد. فقط به ياد داشته باشيد كه انواع مختلفي از كاربران وجود دارد و برخي از آنها ممكن است دوستانه نسبت به اين نوع تغييرات واكنش نشان ندهند .

درباره رنگ ها و كنتراست

بعضي از طراحان به عنوان يك انتخاب براي طراحي سايت مينيماليستي خود به سياه و سفيد ساده يا سفيد ميپردازند. من مي گويم هر رنگ رنگين كمان را مي توان براي طراحي سايت استفاده كرد تا زماني كه آن بر محتواي شما تاثير گذار نباشد . رنگ مي تواند هر دو را انجام دهد – باعث توجه بيشتربه محتويات وبسايت شود يا باعث شود مطالعه و تمركز روي آن غير ممكن باشد، بنابراين اين يك انتخاب مهم است. قبل از تصميم گيري در مورد رنگ، كمي بيشتر فكر كنيد.

سعي كنيد هنگام اجراي طرح خود با رقبا بازي كنيد. اين ميتواند به شما كمك كند به برخي از محتويات يا اطلاعاتي را كه لازم داريد به آن ها اشاره كنيد و آن را آسانتر بيان كنيد از ظاهر كمك بگيريد. اگر تصميم به استفاده از فضاي سفيد و خالي بيشتري براي طراحي سايت مينيماليستي كه رسايي داشته باشد را داريد، بايد كنتراست را اضافه كنيد.

در نهايت به شما و تصور شما بستگي دارد كه چگونه طراح وب سايت خود را طراحي مي كنيد. اما من به شدت توصيه مي كنم كه شما از قوانين خاصي كه قبلا ثابت شده اند كه موفقيت آميز اند استفاده كنيد اگر شما مي خواهيد يك طراحي سايت خوب داشته باشيد، به ويژه اگر شما هنوز مطمئن نيستيد كه چگونه شما مي خواهيد وب سايت خود را به پايان برسانيد.

اين ها بعضي نكات ضروري منحصر به فرد براي طراحي سايت بودند، اما من مي دانم كه ممكن است برخي از آنها را در اين متن جا انداخته باشم و گفتن آنها را فراموش كرده باشم، از اين رو در پست هاي بعدي من با راهنمايي هاي بيشتري در خدمت شما خواهم بود .

موفق باشيد به همه طراحان خلاق كه اين متن را ميخوانند !

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/23/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۰:۲۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نقض و مجازات هرزنامه موتور جستجوگر

تا كنون، ما درباره سيگنال هاي مثبت سئو كه مقياس دوره اي از عوامل موفقيت جستجوگر را تشكيل مي دهند بحث كرده ايم. اما برخي از عوامل منفي سئو نيز براي جلوگيري از آن وجود دارد. فقط تعداد بسيار كمي از افراد كه تصور مي كنند در موتور جستجو اسپم انجام دادند ، درست فكر ميكنند.
اسپم كردن بطور تصادفي به سختي پيش مي آيد . موتورهاي جستجو تا قبل از تصميم گيري در مورد اينكه آيا شخص سزاوار مجازات سخت است، به سيگنال هاي مختلف نگاه مي كند.

 

بياييد درباره چيزهايي صحبت كنيم كه نبايد انجام داد!

محتواي نازك يا كم عمق

گوگل در ماه فوريه 2011 نتايج شكايت در مورد جستجوي ضعيف گوگل برنامه اي به نام پاندا را بروز رساني كرد. پاندا اهدافي است كه با محتوا يا محتواها "نازك" يا "كم عمق" توصيف شده است و محتواي آن ناقص است.
اين مجازات سطح دامنه اهداف سايت ها را با ميزان غالب محتواي به اصطلاح هدف قرار مي دهد و اساسا رفتار آن به شيوه اي است كه با روش هاي اسپم آشنا رفتار مي كند.
امروزه ديگر مسئله اين نيست كه آيا محتوا به سادگي مرتبط است يا نه، بلكه اين است كه آيا براي كاربر ارزشمند است يا نه.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين، به برخي از مقالات ما در رده زير مراجعه كنيد:

پنهان كاري

بياييد در مورد پنهان كردن پيچيده صحبت كنيم. چگونه سايت خود را طوري جعل كنيد كه طوري كه موتورهاي جستجوآن را نمايش مي دهند ، يك نسخه كاملا متفاوت از يك انسان را ببينيد؟

اين مخفي كردن ناميده مي شود. موتورهاي جستجو واقعا آن را دوست ندارند اين يكي از بدترين چيزهايي است كه مي توانيد براي سئو انجام دهيد. با اين حال، گوگل حتي خود را براي مخفي كردن ممنوع كرده است. به طور جدي.
در حالي كه اكثر افراد بعيد به نظر مي رسند كه به طور تصادفي يك موتور جستجو را اسپم كنند، بر خلاف آن ،در مورد پنهان شدن اينگونه نيست. به همين دليل اين مجازات سنگين براي پنهان كردن سايت وجود دارد . اين يك طعمه و سوئيچ است، و آن را به عنوان يك تلاش عمدي براي دستكاري نتايج جستجو مي دانند.

كلمات كليدي پر كردن

اين يكي از قديمي ترين تاكتيك هاي اسپم سئو در كتاب است، اما هنوز هم استفاده مي شود و موتورهاي جستجو هنوز آن را دوست ندارند. موتورهاي جستجو مي گويند از كلماتي در متن خود استفاده كنيد كه ميخواهيد به خاطر آنها در موتور هاي جستجو پيدا شويد. خوب، من اين كلمات را دوباره و دوباره استفاده خواهم كرد! حتي 100 بار در يك رديف؟ آيا اين براي google كار ميكند؟

در واقع، نه، اينطور نيست. اين "كلمات كليدي" است و مي تواند شما را مجازات كند.
چه موقعي زياده روي است؟ پاسخ درستي در اينجا وجود ندارد، اما شما واقعا بايد به شدت زياد اين كار را انجام دهيد تا اين مجازات شامل حال شما شود. به احتمال زياد اين اتفاق ممكن است براي غير سئوكار ها كه هيچ راه بهتري بلد نيستند و تصميم به بارگذاري يك كلمه چند بار در يك رديف،و معمولا در پايين صفحه وب ميگيرند ، بيفتد.

متن پنهان

هنگامي كه شما به نوشتن كلمه هاي كليدي تصميم مي گيريد، فكر بعدي شما احتمالا اين است كه "چرا من تمام اين متن را مخفي نمي كنم كه هيچ انساني قادر به ديدن آن نباشد؟" شما ممكن است متن را سفيد كنيد، روي يك پس زمينه سفيد در اين حالت متن شما ديده نمي شود. با انجام اين كار، يك موتور جستجو اسپم مي شود.

موتورهاي جستجو چيزهاي پنهاني را دوست ندارند. آنها مي خواهند هرچيزي را كه كاربر مي بيند ، ببينند . متن را مخفي نكنيد، چه با استفاده از سبك ها،چه با استفاده از فونت ها، صفحه نمايش: هيچ كدام و يا هيچ وسيله اي ديگر به اين معني نيست كه كاربر معمولي آن را نمي بيند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/24/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۰:۰۶ توسط:گرگ سفيد موضوع:

رسانه هاي اجتماعي و رتبه بندي در نتايج جستجو

استفاده از لينك ها به عنوان يك عامل سئو ي offpage، يك جهش بزرگ براي موتورهاي جستجو بود. اما در طول زمان، به دلايل مختلف، لينك برخي از ارزش خود را از دست داده است. بعضي از سايت ها در مورد پيوند دادن خساست به خرج دادند. ديگران لينك ها را براي كمك به مبارزه با هرزنامه ها مسدود كردند و پيوندهاي خريداري و فروخته ميشوند، آنها را كمتر قابل اعتماد مي سازد.

 

رسانه هاي اجتماعي را وارد كنيد اگر پيوندها راهي براي "راي دادن" به نفع سايت ها بودند، به اشتراك گذاري رسانه هاي اجتماعي نشان دهنده يك راه براي ادامه رفتار رأي گيري است. سيگنال هاي اجتماعي به عنوان عوامل رتبه بندي سئو بالقوه ظاهر مي شوند، به عنوان موتورهاي جستجو، چگونگي استفاده از تعامل و رفتار اجتماعي ما را تعيين مي كنند.

گوگل بارها اعلام كرده است كه از طريق شبكه هاي بزرگ اجتماعي فيس بوك و توييتر به عنوان وسيله اي براي رتبه بندي سئو ي صفحات استفاده نمي كند. با اين حال، عقل متعارف در بين بسياري از سئو ها - و ديدگاه ما - اين است كه اجتماع به عنوان يك عامل غيرمستقيم مهم است.

محتوا كه به طور اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود، به نوبه خود، مي تواند لينك ها و يا تعامل را به دست آورد كه عوامل رتبه بندي مستقيم است. در نتيجه، توجه به رسانه هاي اجتماعي براي موفقيتسئو اهميت دارد.

شهرت اجتماعي

همانطور كه موتورهاي جستجو تمام پيوندها را به طور يكسان نمي شمرند، تمام حساب هاي اجتماعي را هم به صورت يكسان مشاهده نمي كنند. اين امر منطقي است، زيرا هر كسي مي تواند يك حساب كاربري جديد در يك شبكه اجتماعي ايجاد كند. براي جلوگيري از ايجاد 100 حساب مختلف براي ساختن buzz جعلي چه كاري ميتوان انجام داد؟

هيچ چيز، واقعا، غير از اين واقعيت است كه حسابهاي تقلبي مانند اين اغلب مي توانند به راحتي قابل تشخيص باشند. آنها ممكن است فقط تعداد انگشت شماري از دوستان با كيفيت را در شبكه خود داشته باشند، و تعداد كمي از آنها ممكن است در كنار مواردي كه به اشتراك مي گذارند عبور كنند.

در حالت ايده آل، شما مي خواهيد از حساب هاي اجتماعي با شهرت خوب منابع به دست آوريد. داشتن حضور اجتماعي خود كه به خوبي در نظر گرفته شده است، بسيار مهم است. بنابراين در سيستم هاي اجتماعي مربوطه در راه واقعي و معتبر شركت كنيد، درست همانطور كه با وب سايت خود يا مشتريان خود در يك محيط آفلاين قرار مي گيريد.

سهام اجتماعي

همانند لينك ها، كسب سهام اجتماعي با كيفيت خوب ايده آل است، اما به طور گسترده اي در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود. چيزهاي خوب زماني اتفاق مي افتد كه مردم بيشتر سايت يا برند شما را ببينند.

باز هم مشاركت در سايت هاي اشتراك گذاري اجتماعي بسيار مهم است. اگر شما يك حساب توييتر نداريد، يك صفحه فيس بوك يا يك صفحه Google+ خيلي چيز ها را از دست داده ايد . شما در حال ايجاد يك شبكه كه مي تواند به گسترش مطالب (سايت) و برند شما كمك كند نيستيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/22/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۴۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

اصول طراحي سايت تميز

مينيماليسم هميشه يكي از چيزهايي است كه بيشتراوقات توجه من را به خود جلب ميكند چه در مورد طراحي داخلي، افراد، مد و يا طراحي وب باشد. هنگامي كه شما به دنبال اطلاعات هستيد مثلا در اينترنت ، ممكن است به دليل جريان تبليغات يا چيزهاي مختلف ، طرح هاي رنگارنگ و پيچيده اي كه در هنگام مرور يك وبسايت وجود دارد اذيت شويد در حالي كه به دنبال مطالب مهم تري هستيد . اين چيزي است كه بايد در هنگام طراحي يك چيز جديد براي پست كردن در اينترنت، در ذهن طراح سايت وجود داشته باشد .

 

همانطور كه در هر دامنه حرفه اي ديگراينطور است، در طراحي سايت هم تمرين همه‌چيز را بهتر و عالي تر ميكند ، مگر اينكه شما يك نابغه باشيد .به همين دليل، اگر كسي در مورد ظاهر وب سايت آينده خود مطمئن نيست، پس براي انجام آن، يك تحقيق جامع ضروري است.

من نمي توانم ايده هاي طراحي را ارائه دهم زيرا احتمالا اين ايده ها متناسب با ايده هايي كه در ذهن افراد طراح ديگراست نخواهد بود.اما من مي توانم با چند نكته به آنها كمك كنم تنها با چند نكته در موردطراحي سايت هاي تميز و مينيمال، جايي كه محتوا چيزي است كه غايب است، زيرا در پايان اين مهمترين خروجي وب سايت است. آيا ميدانستيد كه طراحي مينيماليستي چندين دهه پيش در سوئيس به كار گرفته شده است كه از طريق طراحي گرافيكي، موسيقي، ادبيات، نقاشي و در نهايت طراحي سايت به رسانه ها اعمال مي شود؟ و حالا به نكات توجه كنيد :

سعي كنيد از اصل اطاعت كنيد - كمتر بيشتر است

اين اصل در مينيماليسم ضروري است و بدون آن - اين نوع طراحي قابل قبول نخواهد بود. اجتناب از طراحي فراوان، با تعداد زيادي از عناصر كه در واقع واقعا مورد نياز نيستند. اگر چه شما مي خواهيد طراحي به بهترين شكل و متفاوت ازديگران بنظر برسد به اين معنا نيست كه شما بايد آن را با عناصر غير ضروري تزئين كنيد. اين همچنين براي محتواي شما در وب سايت شما اعمال مي شود. از اطلاعات بيش از حد ارائه شده به روش هاي مختلف اجتناب كنيد. هر مطلب را يكبار اما به روش صحيح بيان كنيد .

روي محتواي خود تمركز كنيد

علاوه بر انتخاب عاقلانه محتوا در وب سايت ، شما همچنين بايد توجه داشته باشيد كه چگونه اين محتوا ارائه شده است. انتخاب فونت مناسب كه به صورتي خوب ظاهر مي شود اما در عين حال باعث بهم خوردن طراحي شما نمي شود بسيار مهم است. خوشبختانه اينترنت مجموعه اي جالب و سرگرم كننده از فونت هاي مختلف براي استفاده شما ارائه مي دهد. شما فقط بايد با صبر و حوصله وبسايت خود را بطور مناسب طراحي كنيد .

فضاي سفيد مقدس

اين احتمالا يك تعريف غريب براي يك اصل است اما واقعا مهم است. فضاي بيشتر فضاي سفيد كمتري دارد و اين چيزي است كه واقعا در سايت ها كمتر طراحي شده است. نگران نباشيد ، آن را ترك كنيد، در عوض بر برخي از عناصر جالب تمركز كنيد كه مي توانند آن را در صورت لزوم پر كنند. فضاي سفيد باعث مي شود كاربر محتواي آن را آسانتر كند و مطمئن هستم كه اين چيزي است كه هر طراح به دنبال آن است.

از گرافيك با تاثير قوي استفاده كنيد

استفاده موثر از گرافيك در يك طراحي وب تميز گام ديگري براي برداشتن است. اگر شما بسيار هنرمند هستيد و مشتاق هستيد از گرافيك و تصاوير مختلف در طراحي سايت خود استفاده كنيد، آن را عاقلانه انجام دهيد. تمام ايده هاي خود را به يك يا دو گرافيك جمع آوري كنيد و سپس در هنگام طراحي وب سايت از آن استفاده كنيد.
ادامه دارد

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/21/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۳۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

ليست 200 عامل رتبه بندي گوگل ( قسمت دوم )

اين كافي نيست؟

SEOmoz يك نظرسنجي منظم براي جمع آوري عوامل انجام مي دهد. اعضاي انجمن WebmasterWorld يك ليست در سال گذشته ايجاد كردند. تركيب ديگري از سيگنال هاي بالقوه در اينجا آمده است. گوگل از طريق سايت خود به شما توصيه هايي مي كند. اين مسئله با صدايي كه جهان در اوايل سال جاري به آن اشاره كرد، هيچ مشكلي نداشت، زيرا سرعت سايت به عنوان عامل جديدي در نظر گرفته شد.

ارائه يك ليست از تمام مواد تشكيل دهنده ممكن است عجيب به نظربرسد، به ويژه اگر به بهتر نشان دادن پيچيدگي سئو و مشكل به كارگيري آن به نحوي كه به نفع چيزخاصي باشد ، كمك كند .

به هر حال، جستجو Blekko نه تنها ليست برخي از عوامل رتبه بندي خود را، بلكه نمرات يك صفحه خاص بر اساس هر يك از آنها را نيز به دست مي آورد. Blekko: موتور جستجو جديد به شما اجازه "چرخش" مي دهد .سايت بيشتر در مورد اين توضيح مي دهد.

بيايد فرض كنيم كه Blekko به اندازه Google محبوب شود ، نشان دادن بيش از حد در مورد سيستم رتبه بندي خود به رقبا و صاحبان سايت ها ممكن است راه را براي كساني كه  سعي در غلبه بر ليست داشته باشند باز كند . اما اين حس ديگري است كه چگونه عوامل ذكر شده به طور حداقل مي توانند ذكر شوند.

اما فيس بوك بايد باز شود؟

پاسخ "مخفي كسب و كار" به ويژه در مقايسه با يكي ديگر از آيتم هاي بزرگ كه از آن جلسه خارج شد، گوگل از فيس بوك مي خواهد اطلاعات اجتماعي خود را نشان دهد. Schmidt در مورد اين موضوع گفت (و شما مي توانيد ويديو را در زير ببينيد):

ما مي خواهيم محصولات اصلي ما به خاطر اطلاعات اجتماعي بهتر شود. بهترين چيزي كه مي تواند اتفاق بيفتد اين است كه فيس بوك شبكه خود را باز كند و ما فقط از اين اطلاعات براي تبليغ تبليغات و جستجو استفاده كنيم. با اين كار، راه هاي ديگري وجود دارد كه مي توانيم آن اطلاعات را به دست آوريم،و دقيقاً همان چيزي است كه ما در حال كار بر روي آن هستيم.

در برخي موارد، داده هاي اتصال اجتماعي فيس بوك را مي توان به عنوان سس خاص خود شناخت. اين شركت ديگر نميخواهد با Schmidt رقابت داشته باشد. پس چرا استاندارد دوبرابر؟

پس دوباره، مردم بايد بتوانند داده هاي خود را - اجتماعي يا غيره - هر كجا كه بخواهند بگيرند. گروه داده براي جلوگيري از اتفاق بيشتراين مسئله داده هاي گوگل را جابجا مي كند، و شركت سزاوار ستايش براي اين تلاش است. به طور مشابه، اگر مردم مي خواهند اطلاعات تماس فيس بوك خود را در جاهاي ديگر و يا حتي "دوستداران" خودشان بگيرند، بايد بتوانند اين كار را انجام دهند.

Schmidt: شرايط سرويس فيس بوك را مطالعه كنيد

اين چيزي است كه Schmidt واقعا در مورد فيس بوك در اين هفته بدست آورده است. بعد از اعلاميه خود در فيس بوك بالا، من از او پرسيدم چرا او قبلا نمي توانست بسياري از اين اطلاعات را كه فيس بوك از طريق مواردي مانند API Open Graph باز كرده بود، استفاده كند. پاسخ او (كه در پايان كليپ ويديويي دوم در زير آمده است):

 

شرايط خدمات را بخوانيد ... به من اعتماد كنيد، شرايط خدمات را بخوانيد.

احتمالا، او مي گويد كه شرايط فيس بوك به نحوي جلوگيري از ارتباط گوگل با آن را بيشتر مي كند.

 

من از طريق اين شرايط مي توانم اين بخش را ببينم:

 

شما مستقيما يا غيرمستقيم هيچگونه داده اي را از طريق ما دريافت نمي كنيد (يا از چنين اطلاعاتي در ارتباط با ما) كه شما را به هر شبكه تبليغاتي، تبادل آگهي، كارگزار داده يا ساير ابزارهاي مرتبط با تبليغات، انتقال دهد، حتي اگر كاربر با آن انتقال يا استفاده موافقت كند.

بديهي است كه به نظر مي رسد كه گوگل از ورود به داده ها جلوگيري كند تا تبليغات خود را بهبود بخشد، كه يكي از دو چيز است كه Schmidt براي داده هاي اجتماعي مورد نظر خود ذكر كرده است. همانطور كه براي جستجو، كه قبلا نيز ذكر كرده بود، كه  مشكل از دست او در رفته بوده است . اميدوارم كه فقط آن را توضيح دهد.

در نهايت، ارتباطات اجتماعي فيس بوك بيشتر از سس مخصوص خود از عوامل سئو نيست. هر دو مواد تشكيل دهنده هستند، نه يك دستور العمل دقيق براي موفقيت. فقط دانستن تمام دوستان من يا آنچه كه من دوست دارم، به معناي دادن يك الگوريتم خوب نيست كه به تصميم گيري در مورد من در خوراك خبري اجتماعي من كمك كند. فقط دانستن 200 عامل رتبه بندي به اين معنا نيست كه شما هم اكنون مي توانيد به درون وب و بهترين گوگل را بخزيد.

بنابراين يك ليست از عوامل رتبه بندي منتشر مي شود؟ من در رابطه با اين موضوع، به ويژه در هنگام صحبت كردن در مورد باز بودن بيشتر، از مزاياي PR بيشتر براي گوگل ديدن مي كنم، نه از گفتن "بهانه" براي "راز كسب و كار".

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/20/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۱۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

ادامه قوانين Gestalt

قانون شكل و زمين

قانون شكل و زمين توضيح مي دهد كه چطور مي توانيم يك رقم را نسبت به پس زمينه كه در اطراف آن جريان دارد درك كنيم. عوامل متعددي وجود دارد كه ممكن است به اين پديده كمك كند. اول از همه، يك شكل تعريف شده داراي ظاهر برجسته تر است در حالي كه يك پس زمينه به نظر نمي رسد. علاوه بر اين، اگر يك شي در بالاي ديگري قرار گيرد، در اين صورت يك رقم در يك پس زمينه قرار مي گيرد، تصور عمق ظاهر مي شود و بنابراين اين رقم در واقع به نظر مي رسد در بالاي پس زمينه قرار دارد.

يكي ديگر از دلايلي كه منجر به اين فرضيه رقم زمين مي شود اين است كه در صورتي كه يك خط مرزي بين هر دو اشيا وجود داشته باشد، بيشتر احتمال دارد متعلق به شكل و نه پس زمينه باشد. شكل 6 نشان مي دهد چگونه ما چندين لوگو را روي پس زمينه رنگي قرار مي دهيم. فقط آرم ها درك مي شوند، نه شكل هايي كه از قرار دادن لوگو در پس زمينه رنگي حاصل مي شود.

قانون سادگي

قانون ساده سازي نشان مي دهد كه عناصر هميشه آسان ترين راه ممكن درك مي شوند. سادگي كل بر اهميت ويژگي هاي برجسته تاكيد مي كند. اين مي تواند به عنوان يك مزيت در وب سايت مورد استفاده قرار گيرد. آن را ساده نگه داريد و بر آنچه واقعا مهم است ، تمركز كنيد . به عنوان مثال ما سعي كرديم وب سايت مان را ساده و تميز نگه داريم تا بتوانيم به آنچه كه واقعا ميخواهيم ارتباط برقرار كنيم تمركز كنيم. شكل 7 يك عصاره از يكي از صفحات ما را نشان مي دهد.

قانون تقارن

اين قانون شامل اين واقعيت است كه ما اشكال متقارن را بيش از نامتقارن ترجيح مي دهيم. اشياء يا ترتيبات متقارن با جنبه هاي مثبت مانند ثبات، سازگاري و ساختار همراه است. از سوي ديگر، تطبيق هاي نامتقارن، تصور منفي را به وجود مي آورند، مثلا چيزي اشتباه است، گم شده يا نا متعادل است .

البته يك وب سايت هرگز نمي تواند به طور كامل متقارن باشد، كه به هيچ وجه اين ايده نيست، اما ممكن است به تقارن درك شده توجه شود. بنابراين تقارن لزوما نبايد توسط محتوا ايجاد شود، بلكه مي تواند توسط عناصر زيبايي شناختي مانند رنگ يا طراحي بوجود آيد. به عنوان مثال، رئيس وب سايت بي بي سي با استفاده از يك تصوير انتزاعي از يك جهان در پس زمينه براي ايجاد يك ظاهر هماهنگ و متعادل استفاده كرده است.

قانون تجربه

يكي ديگر از قوانين Gestalt كه مي تواند بسيار مفيد باشد قانون تجربه است. اين توضيح مي دهد كه مي توان انتظار داشت كه ديگران از دانش قبلي خود براي شناخت عناصر خاص استفاده كنند. مثال معمولي مربوط به دستور زبان و املا است. به عنوان مثال گاهي اوقات يك اشتباه املايي را ناديده مي گيريم زيرا ما يك كلمه را به عنوان يك كلمه به ياد مي آوريم و به هيچ وجه در هر حرفي به طور خاص نگاه نمي كنيم.

چشم انداز

يك ليست كامل از قوانينGestalt  مختلف وجود دارد، حتي بيشتراز چيزي كه در اين مقاله درمورد آن بحث كرديم . برخي از قوانين Gestalt منحصر به فرد هستند، برخي ديگر با يكديگر همپوشاني دارند، بعضي ديگر براي طراحي سايت بسيار مفيد هستند، بعضي ديگر كمتر، ممكن است بعضي از آنها ساده باشد، ديگران پيچيده تر هستند. اما به طور كلي مي توان نتيجه گرفت كه قوانين Gestalt توصيه هاي خوبي مي دهند، مانند چگونگي دسته بندي عناصر كه متعلق به يكديگر هستند، چگونه توجه به عناصر مهم را جلب مي كنند يا اينكه چگونه تعادل و ثبات را ايجاد مي كنند.

هنگام طراحي سايت يا سئو بايد قوانين Gestalt را در نظر داشته باشيد. با يك طراحي جامد و سازگار شروع كنيد و پايه اي براي يك وب سايت موفق ايجاد كنيد. پس از مدتي با قوانين Gestalt به طور كامل آشنا مي شويد،و خواهيد ديد كه آنها چگونه دروني مي شوند و شما آنها را به طور طبيعي و ناخود آگاهانه استفاده ميكنيد .

همچنين شما مي توانيد به طور خاص تست كنيد كه آيا برخي از قوانين Gestalt را با موفقيت انجام داديد يا خير. آيا مي خواهيد بدانيد كه كاربران خود محتواي خاصي را به عنوان يك واحد درك مي كنند؟ يا اينكه در مورد نظم سايت شما چه فكري مي كنند؟ فكر مي كنند طراحي كلي وب سايت شما هماهنگ است يا بي نظم ؟ يا بر عناصري كه مي خواهيد آنها روي آن تمركز كنند، تمركز مي كنند؟ شما به راحتي مي توانيد طرح خود را تست كنيد و پاسخ هاي اين سوالات را پيدا كنيد - حتي در مرحله مفهومي.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/19/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۷:۵۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

قوانين Gestalt براي بهبود UX

تجربه كلي كاربر خوب يك جنبه ضروري براي يك طراحي سايت موفق است. اصطلاح تجربه كاربر به تازگي به عنوان يك روند محبوب شناخته شده است، اما چگونه مي توانيم تجربه كاربر را توصيف كنيم و چگونه مي توانيم اطمينان حاصل كنيم كه مقدار كافي از آن را در طراحي سايت خود ارائه مي دهيم؟

 

براي حفظ ساده آن، تجربه كاربر توصيف مي كند كه چگونه كاربران يك طراحي سايت را درك مي كنند، چه نوع احساساتي در هنگام بازديد از يك وب سايت دارند و اينكه آيا آنها به اندازه كافي انگيزه اي براي بازگشت دارند يا خير. اين تجربه ذهني بر اساس بخش بزرگي يعني ظاهر يك طراحي سايت است.

البته طراحي سايت زمينه تخصص خود را دارد و مي توان ادعا كرد كه تنها طراحان با تجربه قادر به يك طراحي سايت خوب هستند و بنابراين پايه اي براي تجربه هاي كاربران حرفه اي فراهم مي كنند. برخي از اصول اساسي وجود دارد كه تنها به حرفه اي ها براي يك طراحي سايت جذاب - به اصطلاح "قوانين گشتالت" كمك نمي كند.

قوانينGestalt

قوانين Gestalt اصول و يا پيشنهادات ساده اند كه تفاوت عناصر مختلف را هنگامي كه آنها را به روش هاي گوناگون و معين تركيب ميكنيم نشان ميدهد. قوانين Gestalt مي توانند به عنوان مثال ساختار و احساس يكپارچگي در يك وبسايت ايجاد كنند، آنها پيشنهاداتي را در مورد چگونگي توجه به عناصر مهم و يا ايجاد چشمانداز متعادل و ثابت را ارائه مي دهند.

قوانين Gestalt مباني خود را در روانشناسي پيدا مي كنند و براي اولين بار در قرن بيستم معرفي شدند. Gestalt يك اصطلاح آلماني است و مي تواند با "شكل" يا "فرم" ترجمه شود. قوانين Gestalt اساسا در مورد چگونگي درك عناصر و سازماندهي به يك واحد متحد هستند.

هدف از اين مقاله، ارائه خلاصه اي از قوانين Gestalt معمول،توضيح اثرات احتمالي آنها وارائه نمونه هايي از نحوه دقيق قوانين مختلف در يك وب سايت است. قوانين Gestalt به نظر مي رسد بسيار ساده است، اما اثرات آنها مي تواند تاثير بزرگي در تجربه كاربر وب سايت داشته باشد. در اين مقاله قوانين Gestaltزير مورد بحث قرار ميگيرد: قانون مجاورت، قانون شباهت، قانون بسته شدن، قانون ثبات خوب، قانون شكل و زمين، قانون ساده، قانون تقارن و آخرين اما نه كم قانون تجربه.

قانون مجاورت :

قانون نزديكي نشان مي دهد كه عناصر نزديك به يكديگر تمايل دارند به عنوان يك واحد درك شوند. اين مي تواند براي مثال بسيار مفيد باشد اگر مي خواهيد دو دسته عناصر را در يك صفحه وب نشان دهيد كه هر كدام داراي بيش از يك قطعه محتوا هستند،شما مي توانيد به راحتي تكه هاي يك دسته را نزديك تر به هم قرار دهيد تا اينكه بخواهيد بين دو دسته فاصله بندازيد.

شكل 2 نشان مي دهد چگونه اين قانون Gestalt در وب سايت UX Booth براي دسته بندي عناصر متعلق به يكديگر استفاده مي شود. فاصله هاي گوناگون بين عناصر به ما سه ستون را در بر مي گيرند، كه هر كدام شامل يك تيزر در هر مقاله مي باشد.

قانون شباهت :

قانون شباهت ادعا مي كند كه عناصر كه به نظر مي رسد مشابه هستند به عنوان يك واحد درك مي شوند. بنابراين عناصر براي مثال هم رنگ، هم شكل يا ساير خصوصيات مشترك، متعلق به هم در نظر گرفته مي شوند. اين پديده مي تواند براي گروه بندي عناصر با هم به يك دسته محدود باشد. در شكل 3 شما مي توانيد ببينيد كه چگونه CNN از اين قانون Gestalt استفاده مي كند تا موضوعات مختلف را در يك دسته ي اخبار به عنوان يك واحد ارائه كند.

قانون بسته شدن

قانون بسته شدن توضيح مي دهد كه چرا عناصر به رسميت شناخته مي شوند، حتي اگر آنها ناقص و يا وجود ندارد. اين به خاطر تجربيات گذشته ما و دانش پيشين در مورد اشكال و ارقام احتمالي است، بنابراين ما بصورت ذهني مي توانيم جزء گمشده يك عنصر را تكميل كنيم. شكل 4 نشان مي دهد كه چگونه از اين قانون براي صفحه اصلي usabilla.com استفاده مي كنيم. يك پس زمينه سفيد با گوشه هاي گرد است كه به سمت پايين صفحه اجرا مي شود. با اين حال، عناصر را در پايين صفحه نمي بينيم، اما مي توانيم تصور كنيم كه محدوده محتوا همچنان ادامه دارد.

قانون ادامه مطلب

قانون ادامه كار مي تواند به هر دو جنبه طراحي و همچنين محتواي محتواي عناصر اعمال شود. چشم ها مي توانند به راحتي و به طور طبيعي عناصر را دنبال كنند كه در امتداد خط پيوسته مرتب شده اند، بنابراين اين عناصر به عنوان يك واحد درك مي شوند. علاوه بر اين، عناصري كه هم به صورت منطقي يا هم از لحاظ موقتي دنبال مي شوند، به عنوان واحد نيز درك مي شوند.

شكل 5 نشان مي دهد كه چگونه Concept7 از قانون ادامه كار در وب سايت خود استفاده مي كنند. Concept7 از يك فلش كوچك ( در سمت راست پايين سمت راست ) براي هدايت چشم كاربران استفاده مي كند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/17/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۱:۰۸ توسط:گرگ سفيد موضوع:

ليست 200 عامل رتبه بندي گوگل

گوگل در مقاطع مختلف، از جمله نيويورك تايمز، در معرض آتش سوزي قرار دارد و بايد در مورد اينكه چگونه الگوريتم سئو ي آن كار مي كند، باز شود. من فكر مي كنم ارائه فرمول دقيق دشوار است به علاوه ممكن است به طور بالقوه اسرار تجاري را از بين ببرد.

 

اما در مورد فهرستي از موارد ابتدايي چطور؟ نه، Eric Schmidt مدير عامل گوگل در اين هفته گفت: "نه"
شما مي توانيد پاسخ Schmidt را در زير ببينيد. اين در جريان يك جلسه ناهار با خبرنگاران در كنفرانس Google Zeitgeist روز سه شنبه برگزار شد. مبادله به شرح زير است:
:Sullivan

شما مي گوييد اين 200 عامل سئو را دوست داريد، چرا حداقل آنها را فقط فهرست نمي كنيد؟

:Schmidt

از آنجا كه ما آنها را تغيير مي دهيم . چيزي كه اتفاق مي افتد اين است كه، شما اين سوال را در هشت سالي كه با هم كار كرده ايم، پرسيده ايد، بنابراين اين همان سوال تكراري است. چرا ما اين موارد را منتشر نمي كنيم. و پاسخ اساسي اين است كه ما هميشه در حال تغيير هستيم. ما مدام تغيير ميكنيم و اگر شروع به گفتن چگونگي كار جعبه سياه كنيم، حوادث ناگهاني زيادي در مورد اين تغيير و تغيير ايجاد مي شود و ما فقط اين فشار را نمي خواهيم.

:Sullivan

من نمي گويم ايننگونه است كه چطور فاكتورهاي سئو واقعا اندازه گيري شده يا وزن مي شوند.

:Schmidt

اما حتي ليست.

Sullivan:

اما 50 مورد از اين عوامل سئو هرگز تغيير نكرده است.

Schmidt:

بياييد صادق باشيم و بگوئيم من با شما مخالف هستم

Sullivan:

خوب…

Schmidt:

اين يك راز كسب و كار از گوگل است.

Brian womackاز بلومبرگ:

اما اين مسئله بسيار باز نيست

Schmidt:

دوباره، باز بودن، بزاريد تعريف شما را از باز بودن ببينيم، بياييد شروع كنيم كه چگونه شركت شما با باز بودن كار مي كند. شركت ؟ برخي اسرار دارد؟
اين علامت سوال در انتها به اين دليل است كه من نميتوانم آخرين بخش را بشنوم.
مواد تشكيل دهنده يك دستور نيست

اكنون اجازه دهيد تا با برخي ديدگاه هاي بيشتر روبرو شويم. من موافقم، فرمول دقيق سئو يك سري كسب و كار است. اما من براي دستور مخفي تقاضا نكردم، دقيقا چگونگي تركيب همه چيز براي ايجاد سس مخصوص Google. من پرسيدم كه چه چيزآسيب برانگيزي در فهرست 200 تركيب مختلف موجود در سس وجود دارد.

همانطور كه ذكر شد، يك سري مقاله نيويورك تايمز در اوايل سال جاري پيشنهاد كرد كه الگوريتم ارزيابي سس مخفي گوگل - دستور العمل واقعي - بايد براي بازرسي دولت باز شود.

من متوجه شدم كه خيلي خنده دار است كه من تقلبي از آن را نوشته ام ، الگوريتم نيويورك تايمز واينكه چرا او نياز به مقررات دولت است. الگوريتم سئو دائما تغيير مي كند، همانطور كه Schmidt گفت. آيا مانيتور دولتي در Google حضور دارد تا به طور مداوم آن را تماشا كند؟

به علاوه، اين يك راز كسب و كار است. اگرCoke نتواند فرمولش را تحويل دهد، اگر KFC مجبور نباشد مخلوط ويژه خود را فاش كند، اگر نيويورك تايمز مجبور نباشد دقيقا توضيح دهد كه چگونه يك داستان با تمام جزئيات آن نوشته مي شود، چرا گوگل بايد جواهرات تاج خود را به باد بدهد؟

اما Coke به شما مواد اوليه موجود در نوشيدني را ميگويد . من فكر مي كنم اگر گوگل بيشتر از 200 سيگنال رتبه بندي خود را ليست كند، منتقدان مي گويند كه اين الگوريتم فقط يك ليست از شركت هايي نيست كه گوگل فكر مي كند بايد بالاتر يا پايين تر رتبه بندي شوند .

در فهرست چيست؟

خوب، من مي توانم از چيزهايي كه گوگل در واقع در طول سالها گفته است ، در سرم ليستي درست كنم

  • حضور عبارت جستجو در تگ عنوان HTML
  • حضور عبارت جستجو در كپي از بدن HTML
  • استفاده از bold در ميان عبارت جستجو
  • استفاده از برچسب هاي Header در اطراف عبارت جستجو
  • حضور اصطلاح جستجو در متن لنگر كه منجر به صفحه مي شود
  • PageRank يك صفحه
  • PageRank / مجوز كل دامنه
  • سرعت وب سايت

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/18/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۰:۵۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

شخصي سازي و رتبه بندي موتورهاي جستجو

سالها پيش، همه افراد دقيقا نتايج جستجو مشابه و يكساني را مي ديدند. ولي امروزه، هيچ كس دقيقا همان نتايج جستجو را نمي بيند، نه در گوگل، نه در بينگ. حتي پنجره هاي مرورگر شخصي نيز، به نوعي به يك تجربه شخصي تبديل مي شود.
اين به اين معني نيست كه تمامي افراد نتايج جستوجو كاملا متفاوتي دارند. بلكه، هنوز مشتركات زيادي وجود دارد. و افراد بسياري ليست هاي "عمومي" را در ليست جستوجو مشاهده مي كنند. اما بعضي از ليست ها نيز وجود دارند كه وابسته به دلايلي مثل اينكه، جست وجو گر چه كسي است، كجا زندگي مي كند و چگونه در حال وب گردي است، ظاهر مي شوند.

 

كشور

يكي از ساده ترين عوامل رتبه بندي فردي براي درك اين مسئله اين است كه مردم نتايج مربوط به كشورشان مشاهده مي كنند.
شخصي كه در آمريكا عبارت "فوتبال" را جستجو مي كند واضح است كه نتايج مربوط به فوتبال آمريكا را دريافت كند؛ و شخصي كه در انگليس همان عبارت"فوتبال" را جستوجو كند، قطعا ليست نتايج متفاوتي با فرد قبلي دارد و اطلاعات مربوط به كشور خود را دريافت مي كند.
اگر سايت شما به يك كشور خاص مرتبط نباشد، پس از آنكه شخصي سازي براي هر كشور اتفاق مي افتد، فرصت كمتري براي نشان داده شدن داريد. اگر اطلاعات وب سايت شما مربوط به كشوري خاص است اين ارتباط را ايجاد كنيد، با اين كار روي سئو بين المللي خود كار كرده ايد.

محل سكونت

موتورهاي جستجو شخصي سازي را در سطح كشور متوقف نمي كنند. بلكه نتايج را مطابق با شهر يا منطقه شهري بر اساس مكان كاربر نيز مطابقت مي دهند.
همانطور كه با شخصي سازي كشور، در ليست جستوجو كشور مربوطه ظاهر مي شويد، پس اين عمل را براي شهر و محل سكونت خود نيز انجام دهيد.

تاريخچه شخصي

جست و جو گر معمولا از ليست نتايج جست و جو روي چه سايت هايي كليك كرده ؟ و چه سايت هايي را به طور منظم بازديد مي كند؟
اين نوع از تاريخچه شخصي به منظور استفاده از تغيير نتايج به دست آمده از سوي Google و Bing است. به غير از شخصي سازي كشور و شهر، هيچ راه آسان ديگري براي سعي در اينكه خود را مرتبط با موضوع نشان دهيد، وجود ندارد.
به ياد داشته باشيد، كاربري كه براي اولين بار وارد وب سايت شما مي شود، احساس اوليه او و نام تجاري شما بيشتر از همه چيز اهميت دارد. هنگامي كه يك كاربر بر روي يكي از نتايج جستجو كليك مي كند، به دنبال يك تجربه عالي است كه دوباره به آن وب سايت باز گردد.اگر اين حس را تجربه كند، با گذشت زمان، ممكن است نام تجاري شما را در نتايج جستجو مشاهده كند، و روي آن كليك كند حتي اگر در آن ليست، نام سايت شما زير سايت هاي ديگر قرار گرفته باشد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/15/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۴۹ توسط:گرگ سفيد موضوع: