اطلاعات عمومي وب اطلاعات عمومي وب .

اطلاعات عمومي وب

25 نكته براي بهينه سازي وبلاگ براي خوانندگان و موتورهاي جستجو ( قسمت دوم )

2) فقط به طرح رنگ بد ، نه بگو

در حالي كه يك رنگ صورتي داغ با رنگ سبز رنگ آهك ممكن است مورد علاقه شما باشد، آنچه را كه خوانندگان شما انتظار دارند، در نظر بگيريد. اين طرح رنگي ممكن است كاملا بر روي يك سايت شايعه سازي براي نوجوانان كار كند، اما به عنوان وبلاگ شركتي براي يك شركت كت و شلوار مردانه، به شدت براي سئو نا متعارف است.

به همين ترتيب، گيمرها از هيچ چيز به جز يك پس زمينه سياه بر روي يك وبلاگ ايكس باكس 360 استفاده نمي كنند، اما در سايت والدين يا سايت حاملگي به نظر مي رسد ترسناك است. بنابراين در حالي كه شما با رنگ ها يي متفاوتي را امتحان مي كنيد تا تركيب خوبي براي وبلاگ خود پيدا كنيد، به خاطر داشته باشيد كه تجربه كاربر و انتظارات آن را براي سئو در نظر ميگيريد.

3) RSS من!

مطمئن شويد كه RSS شما موجود است. بسياري از راه حل هاي وبلاگ نويسي ميزبان به صورت خودكار Rss در دسترس ندارند، بنابراين شما بايد آن را به عنواني فاكتوري از سئو اضافه كنيد. و هنگامي كه شما آن را اضافه كرديد، اطمينان حاصل كنيد كه اين لينك هاي RSS در يك نقطه واضح است.آن ها را بعد از آخرين 20 پست جديد خود در پايين صفحه فهرست قرار ندهيد يا آنها را در يك صفحه جداگانه «درباره ما» پنهان نكنيد. همه ي اين لينك هاي اشتراكي مناسب را در نوار كناري خود قرار دهيد، دقيقا همان جايي كه مردم براي آنها جستجو مي كنند. اگر از Feedburner در حال حاضر استفاده مي كنيد، به گزينه جديد MyBrand خود كه به شما اجازه مي دهد فيد خود را براي يك تجربه كاربري و براي سئو مهيا كنيد، نگاهي بيندازيد.

4) پيشنهاد RSS و دكمه به اشتراك گذاري

بله، هنگامي كه مردم مي خواهند به وبلاگ بپيوندند، اغلب آنها به دنبال آرم نارنجي Rssو آرم هاي جمع كننده ي استاندارد مانند Bloglines مي گردند. بنابراين بيشتر زمان صرف كردن براي اضافه كردن محبوب ترين ها به وبلاگ خود است ،مي ارزد ، به طوري كه بازديد كنندگان به راحتي مي توانند اشتراك خود را با يك كليك بدون نياز به تلاش زيادي در بخشي از آن انجام دهند . اگر اشتراك گيري خود را سخت كنيد، اكثر فقط به دردسر نخواهند خورد. FeedButton يك سرويس ارائه مي دهد كه به شما امكان مي دهد تا چندين RSS aggregator و feed reader را با يك دكمه رولپردازي تك گسترش دهيد و سئو كنيد.

5) ارسال پست از طريق ايميل

برخي افراد فقط RSS را دريافت نمي كنند. بنابراين آن را با ارائه يك گزينه براي به دست آوردن پست هاي وبلاگ خود از طريق ايميل انجام مي دهيم . محبوب ترين سرويس براي انجام اين كار به صورت خودكار FeedBlitz است، اگرچه ابزارهاي ديگري نيز براي اين فاكتور سئو وجود دارد.

6) تصميم گيري در مورد منابع كامل يا جزئي

آيا شما ارائه خود را كامل انجام ميي دهيد يا بصورت جزئي؟ اين يك ترجيح شخصي است و اغلب به فضاي بازاري كه شما در آن وبلاگ داريد ، بستگي دارد . يكي از گزينه ها اين است كه دو قسمت را ارائه دهيد، كه يكي از آنها يك فيد كامل با پشتيباني تبليغاتي باشد، با يك آگهي شامل RSS ، و ديگري يك كپي از قطعه بدون تبليغ و آگهي، كه در آن خوانندگان تبليغات را نمي بينند، اما بايد در واقع در هنگام ورود ، وبلاگ شما را بصورت كامل مشاهده كنند. اما اين اغلب به ترجيح شخصي و ترجيحات خوانندگان شما بستگي دارد.

7) قطعه / توضيحات محرمانه را بنويسيد

اگر شما از قطعه هاي RSS خود استفاده مي كنيد، مطمئن شويد كه آنها را مجذوب مي كنيد يا خوانندگان را با يك cliffhanger ترك كنيد تا آنها را تشويق كنيد تا براي ديدن ادامه مطالب كليك كنيد و متن كامل را بنويسيد. اين كار باعث مي شود خوانندگان بيشتري از نوشته هاي شما استفاده كنند تا اينكه بصورت پيش فرض از تعدادي جمله در اول پست در وبلاگ به عنوان قطعه استفاده كنيد. از چكيده هاي خود براي ايجاد علاقه مندي و "كليك كردن" استفاده كنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/36/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۱۵ توسط:گرگ سفيد موضوع:

12 اشتباه متداول سئو در بين وبلاگ نويسان ( قسمت دوم )

6 وابسته به دسته بندي و آرشيو محتوا و صفحات خود بر اساس تاريخ نباشيد و آن ها را بر اساس كلمات كليدي مرتب كنيد.

متن پيوندها براي جستجوگرها بسيار مهم است، و آرشيوهاي سئو مبتني بر تاريخ تمايل دارند متن لنگر مبتني بر كلمات كليدي متناسب سئو داشته باشند. سازماندهي وبلاگ شما بر اساس دسته بندي ها يك گام در مسير درست است، اما پياده سازي برچسب گذاري و تگ كردن ابرها در سراسر وبلاگ شما يك روش بهينه مطلوب براي سئو موتور هاي جستجوگر است.

7. در صفحات دسته بندي شما در كلمات كليدي هيچ ثباتي وجود ندارد.

هنگامي كه دسته ها پس از تحقيق در رابطه با كلمات كليدي انتخاب شده اند پس صفحه ي دسته بندي شما كه شامل تمامي كلمات كليدي است مي تواند از مزاياي سئو به خوبي بهره مند شود. اما براي اينكه واقعا صفحات دسته بندي بهترين شانس را براي رقابت براي كلمات كليدي مورد نظر خود داشته باشند، بايد به دنبال تمركز كلمه كليدي باشيد.

با اين حال، در اغلب موارد، با تمركز كليدي سئو در همه جاي سايت، با انتشار پست هاي جديد ، پست ها در بالاي صفحات قرار مي گيرند و پست هاي قديمي سقوط مي كنند. با استفاده از پستهاي "sticky" كه در بالاي صفحه دسته قرار ميگيرند، صرف نظر از سن اين پست، به شما امكان ميدهد كه كپي مقدماتي غني از كلمات كليدي را به صفحات اضافه كنيد. و پست هاي قديمي شما نا ديده گرفته نشود.

8. URL هاي متناسب

URL هاي بهينه شامل كلمات كليدي مرتبط سئو ، محبوب و حداقل تعداد كاراكتر هاي غيرحرفي، و فاصله هستند. در صورت استفاده از وردپرس، مطمئن شويد كه گزينه هاي "" Permalink Optionsخود را تغيير دهيد تا URL هاي خود را بازنويسي كنيد ، نه اينكه از پيش فرض شناسه هاي پست و پيوند هاي پيشنهادي وردپرس استفاده كنيد.

همچنين در صورت استفاده از TypePad يا Movable Type، URL ها در ميان كليدواژه هاي كوتاه سئو قرار مي گيرند. به عنوان مثال پست در پلت فرم TypePad تحت عنوان "هتل ها، مهمان نوازي و رسانه هاي اجتماعي" كه از bloomberg_marketing/2007/08/hotels-hospital.html به http://bloombergmarketing.blogs.com/ تبديل شده است را در نظر بگيريد.

توجه كنيد كه نشاني اينترنتي كوتاه شده است و كلمات "مهمان نوازي" و "رسانه هاي اجتماعي" از بين رفته است. اگر از وردپرس استفاده مي كنيد، از " post slug" استفاده كنيد تا به صورت سفارشي نام فايل آدرس URL را بنويسيد و كلماتي مانند «كه» را از نشاني اينترنتي سئو كه در عنوان پست ظاهر مي شود، حذف كنيد، اما هيچ نشاني به URL اضافه نكنيد.

9. هر دسته بندي در وبلاگ شما بايد دسته خاصي داشته باشد تا افرادي كه بيشتر به يك موضوع علاقه مند هستند ، بتوانند خوراك خاص خود را به اشتراك بگذارند.

در صورتي كه صفحاتي در وبلاگ شما ميزباني شده است، اين كار را انجام دهيد. فيد هاي برچسب مخصوص براي كاربران و جستجوگرها عالي هستند. RSS هاي بهينه شده سئو عبارتند از: "متن كامل"، نه يك فيد خلاصه اي ، داراي بيش از 10 مورد كامل (به عنوان مثال 20 يا 50)، داراي عناوين موردنياز غني از كلمات كليدي، استفاده از نام تجاري شما در عناوين ، شامل كلمات كليدي مهم در عنوان سايت ، و داراي يك توضيح جامع و قانع كننده در رابطه با وب سايت.

10. ارائه پادكست هاي بهينه

در صورتي كه در وبلاگ خود سايت هاي پادكست را منتشر مي كنيد، مطمئن شويد كه برچسب ID3 را بهينه سازي سئو كرده ايد، كه شامل يادداشت هاي نمايش داده شده با هر پادكست است و مطمئن شويد كه شما در دايركتوري هاي پادكست مانند iTunes حضور داريد.

11. اگر قصد در تغيير وبلاگ يا وب سايت خود داريد.

سعي كنيد وبلاگ قبلي خود را حذف نكنيد تا بازديدكنندگان شما به redirect 301 برخورد نكنند. شما مي توانيد با انتشار يك پيام حاوي آدرس وبلاگ جديدتان ، اين موضوع را علني كرده و دنبال كندگان خود را آگاه كنيد.

12. براي استفاده از متن لنگر (Anchor text) به جاي استفاده از كلماتي مانند "اينجا" "كليك" "قبلي" "بعدي" و .. از كلمات كليدي مرتبط با پيوند و لينك استفاده كنيد.

گول اين كلمات را نخوريد و سعي كنيد از كلمات مرتبط استفاده كنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/33/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۳:۱۶ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نكاتي در مورد طراحي سايت ( قسمت دوم )

نكته ديگري كه بايد در نظر بگيريد طراحي آيكون هاي شبكه اجتماعي است. اين همه به طراحي سايت طراح بستگي دارد كه چقدر خوب و اصلي به نظر مي آيد.

 

در مورد ايجاد صفحات شخصي در شبكه هاي اجتماعي فراموش نكنيد. شانس بيشتري وجود دارد كه افراد شما كسب و كار شما را از وب سايت خود شما پيدا كنند. اين به عنوان يك نكته به جاي يك روند به نظر مي رسد، اما لازم به ذكر است .

طراحي "خود" را طراحي كنيد

اين يك روند است كه من در يك وب سايت پيدا كرده ام و به سادگي آن را دوست داشتم. اين به نظر مي رسد اصلي و خودماني است. البته، اگر شما قادر به ايجاد يك طراحي سايت كه با دست كشيده مي شود باشيد . من در جايي مطالعه كردم كه اين يك روند جديد در طراحي سايت است و من از ديدگاه زيباييشناسي موافقم.

اين به سادگي يك چيز اصلي است . من مطمئن هستم ديدن يك طراحي سايت كه با دست كشيده شده مردم را تحت تاثير قرار مي دهد و آن را به ياد خواهند داشت . اگر چه اين يك روند جديد نيست، اما بسياري از طراحان وب از آن اجتناب مي كنند. من فكر مي كنم اين يك راه عالي براي نزديك شدن به طراحي سايت شما است، با توجه به اين واقعيت كه لازم نيست كه كامل باشد، اما قطعا يك لمس شخصي براي وب سايت خود اضافه خواهيد كرد.

طرح بندي يك صفحه

اين روند براي وب سايت هاي پروفايل شخصي مناسب تر است. اين مانند كارت هاي كسب و كار ديجيتال است كه در آن مي توان مهمترين اطلاعات و ارتباطات خود را بدون ايجاد يك وب سايت فوق العاده ارائه داد كه در نهايت در اين مورد به نوعي بي فايده است. همه چيز در مورد رفتن به مينيماليستي است و اطلاعات را به روشني ارائه مي دهد، اما هنوز هم به شيوه اي ظريف است. اگر به فكر تنظيم يك پروفايل شخصي در وب هستيد، براي صفحه تان طرح بندي داشته باشيد.

سازگار براي دستگاه هاي صفحه لمسي

علاوه بر فرمت قديمي براي موبايل كه براي وبسايتها وجود دارد، لازم نيست كه سازگاري با دستگاههاي صفحه لمسي را فراموش كنيد. با افزايش محبوبيت تبلت و گوشي هاي هوشمند، نمي توانيد فقط از تلفن همراه خود استفاده كنيد و نسخه اي از وب سايت خود را براي صفحه نمايش هاي كوچكتر داشته باشيد. به طور كلي بايد به طراحي سايت توجه شود، اما همانطور كه در يك صفحه كوچك ديده مي شود، از اين رو، با وضوح كوچك تر، اما با حفظ جزئياتي كه شما مي خواهيد مردم روي آن تمركز كنند .

HTML و CSS3

اگر چه طراحان زيادي وجود دارد كه به سادگي افكار فلسفي را دوست دارند، اما به آرامي به HTML5 روي مي آورند. فلش سازگار با نسخه هاي تلفن همراه از وب سايت ها نيست و به عنوان كاربران اينترنت به تلفن هاي هوشمند و تبلت ها مهاجرت مي كنند، طراحان وب نياز به پيدا كردن چگونگي رفع آن دارند و پاسخ آن ها استفاده از HTML5 است. اين برنامه به طراحان وب و توسعه دهندگان امكان مي دهد طرح هاي خود را ، در عين اطمينان از انعطاف پذيري و اتصال داده ها سريعتر نيز ارائه دهند .

CSS3 يك روند ديگر براي طراحي سايت است و توسعه دهندگان از آشنايي با آن بسيار خوشحال هستند . شما مي توانيد وب سايت هاي با محتوا را با الزامات سبك وزن ايجاد كنيد و صفحات تميز و سريع بارگيري كنيد - چه چيز ديگري مي خواهيد؟ Mastering CSS3 يكي ديگر از نيازهاي شما براي طراحي بيشتر در سايت است.

انيميشن و 3D

براي افزودن ادراك عميق به وب سايتهاي شما، طراحي سه بعدي احتمالا بهترين گزينه است. بله، انيميشن و 3D كار سختي است، اما هنگامي كه شما اين كار را انجام مي دهيد، مي توانيد مطمئن باشيد كه وبسايت شما خاص و منحصر به فرد خواهد بود. كاربران وب سايت هايي را كه "متفاوت" فكر ميكنند و چيزي را كه هيچ وب سايتي از آن ندارند را دارند ، قدرداني مي كنند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/34/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۵۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

12 اشتباه متداول سئو در بين وبلاگ نويسان

من در هفته جاري در مورد استراتژي موتورهاي جستجو در مورد جستجوگرها از طريق وبلاگ ها صحبت كردم، به نظر مي رسد كه اين موضوع 100? ارگانيك مربوط به سئو وبلاگ است. حتي سئو كاران برتر گاهي در وبلاگ هاي خود اشتباه مي كنند ، به نظر شما آن ها چه اشتباهاتي مي توانند مرتكب شوند؟ من در اينجا مهم ترين آن ها را ليست كرده ام:

 

.1 اجازه دادن به برچسب هاي عنوان براي توليد خودكار (از عنوان پست، دسته بندي ها، و غيره).

هر صفحه دسته بندي بايد لينك مخصوص به خود را داشته باشد و خودتان آن ها را دستكاري كنيد. فقط اجازه ندهيد كه نرم افزار هاي وبلاگ مجددا از عنوان پست يا نام گروه براي عنوان صفحه شما استفاده كنند. دليل اين كار چيست؟ از آنجا كه يك عنوان پست ايده آل، به ندرت يك برچسب و تگ ايده آل است. عنوان پست يا عنوان گروه خود را سئو كنيد براي مثال با اضافه كردن مترادف ها، چندين فعل در زمان هاي مختلف، و غيره به آن مي توانيد تاثير زيادي براي جذب خواننده داشته باشيد.

به عنوان مثال، صفحه ايي با عنوان "بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي" داريد اما مي توانيد آن را به "رسانه هاي اجتماعي بازاريابي ، پادشاه سايت هاي شبكه هاي اجتماعي" تغيير دهيد كه علاوه بر جذابيت بيشتر كلمات كليدي بيشتري را نيز در خود جاي داده. چگونه بايد اين كارها را انجام دهيد؟ اگر وبلاگ شما توسط WordPress طراحي شده باشد، مي توانيد از پلاگين WordPress به نام SEO Title Tag استفاده كنيد.

اگر زمان يا منابع كافي براي توليد عنوان هاي منحصر ب فرد را نداشته باشيد و مايل باشيد با برچسب هاي خودكار توليد شده ادامه دهيد، بايد حداقل يك تگ عنوان سئو بر روي صفحه اصلي داشته باشيد و سپس در بقيه وبلاگ ها قرار دهيد، نام وبلاگ را در پايان عنوان برچسب به جاي ابتداي آن (و يا حذف آن در مجموع) قرار دهيد. اين كار به شما برچسب هاي متمايز تر و منحصر به فرد ارائه مي دهد.

2. صفحاتي كه بايد فهرست و ايندكس شوند.

بعضي از صفحات نبايد به شاخص هاي جستجو مجاز باشند، زيرا آنها اساسا محتواي كمي تري نسبت به ديگ صفحات دارند (مانند فرم "ايميل" و يا "صفحاتي با تصاوير زياد"). صفحات ايندكس شده سئو خود را در Google با استفاده از سايت: query operator جستوجو كنيد و صفحاتي كه شايستگي زيادي براي ايندكس شدن ندارند را در فايل robots.txt غير فعال كنيد.

3. داشتن خانه هاي متعدد براي وبلاگ شما

آيا وبلاگ يا وب سايت شما با لينك هاي مختلف قابل دسترس است؟ به عنوان مثال، ries.typepad.com و www.originofbrands.com و originofbrands.com همه به يك صفحه منجر مي شوند.

4. از "optional excerpts" براي به حداقل رساندن محتواي تكراري استفاده نكنيد.

اين ممكن است با نام هاي ديگر در ساير سيستم عامل هاي وبلاگ شناخته شده باشد، اما در WordPress "optional excerpts" در فرم Write Post است كه در آن شما مي توانيد يك نسخه متناوب براي نمايش در صفحه permalink تعريف كنيد. اين امر محتواي پست منحصر به فرد به صفحه پيوندي را كاهش مي دهد و باعث كاهش توانايي شما در سئو براي محتواي تكراري مي شود.

5. از rel = nofollow به منظور استراتژيك جريان افزايش لينك استفاده نكنيد.

برخي از پيوندهاي داخلي بسيار مفيد نيستند زيرا آنها داراي anchor text غيرمتعارف (مثل “Permalink” and “Comments”) هستند. برخي از لينك هاي خارجي تنها به افزايش نفوذ پيوند ها كمك مي كند، و تاثيري در اعتار بخشيدن به سئو وب سايت يا جذب بازديد كننده ندارند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/31/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۰:۰۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نكاتي در مورد طراحي سايت

تايپوگرافي

طراحان وب ممكن است تعداد محدودي از انواع فونت هاي ظاهري متن را كه در يك سبك هستند به جاي تعداد مختلفي از فونت هاي ظاهري انتخاب كنند. اكثر مرورگر ها تعداد خاصي از فونت هاي معروف را شناسايي ميكنند؛ بنابراين طراحان براي جلوگيري از مشكل اكثرا از ان ها استفاده مي كنند. دانلود فونت ها بعدا در فونت هاي نمونه ي CSS3 قرار گرفت و از ان زمان در Safari 3.1، Opera 10 و Mozilla Firefox 3.5 اجرا شده است. اين موضوع متعاقبا علاقه ها را به تايپوگرافي وب و دانلود فونت ها افزايش داد.

اكثر طراحي سايت ها فضاي اضافي دارند تا متن ها را در قالب پاراگراف بندي در بياورند و از متن هاي وسط چين شده جلوگيري كنند.

انيميشن هاي متحرك

طراحي UI و طراحي ظاهري صفحه تحت تاثير استفاده از انيميشن هاي متحرك قرار مي گيرند. انتخاب استفاده از اين انيميشن ها به مخاطب هاي وب سايت مورد نظر بستگي دارد. ممكن است استفاده از انيميشن هاي متحرك در وب سايت هاي تفريحي و سرگرمي انتظار رود اما مخاطب هاي يك وب سايت با مطالبي جدي و رسمي تر(مانند كار و حرفه، اجتماعي و دولتي) ممكن است استفاده از انيميشن ها را غير ضروري و گيج كننده بدانند(مگر اينكه به هدف تئزينات و سرگرمي به كار رفته باشند).

اما اين موضوع به معناي استفاده نكردن از انيميشن هاي متحرك و ويدئو هاي مرتبط با متن حتي براي محتوا هاي جدي نيست. در هر صورت، طراحي انيميشن هاي متحرك مي تواند باعث ايجاد تفاوت هاي بصري مؤثر و يا گيج كننده شود.

انيميشن هاي متحركي كه به دست بازديد كننده هاي سايت اغاز نمي شوند باعث بروز مشكلات دسترسي پذيري مي شوند. استاندار هاي دسترسي پذيزي كنسرسيوم جهاني وب مستلزم توانايي بازديد كننده در غير فعال كردن انيميشن ها مي باشد.

كيفيت كد ها

از نظر طراحان وب، مطابقت داشتن با استاندار ها عمل شايستي است. معمولا اين كار با يك شرح از عملكرد خاص هر عنصر انجام داده مي شود. عدم تطابق با استاندار ها باعث غير قابل استفاده شدن و ارور دادن وب سايت ها نمي شود اما تطابق با انها مي تواند باعث سازگاري سايت با شكل درست صفحات به منظور سهولت در خوانده شدن و تناسب عناصر كدنويسي شده (شامل ارور هاي كد ها و اطمينان از به درستي شناخته شدن ID ها و class ها) شوند.

گاهي اوقات به ‌صفحاتي كه كد نويسي مناسبي ندارند tag soup (كد نويسه غير قابل فهم- بيشتر شبيه كدهاي سمت سرور) گفته مي شود. استاندار سازي بر اساس W3C فقط وقتي ممكن است كه بيان DOCTYPE (نوع سند) به درستي انجام شده باشد كه براي هايلايت كردن ارور ها در كدنويسي به كار مي رود. سيستم ارورها و جاهايي كه با استانداردهاي طراحي سايت سازگاري ندارند را شناسايي مي كند. اين خطاها مي توانند توسط كاربر در اينده اصلاح شوند.

محتواي توليد شده

وب سايت ها به دو روش توليد مي شوند: استاتيكي و ديناميكي

وب سايت هاي استاتيكي

يك وب سايت كه به صورت استاتيك طراحي شده يك فايل منحصر به فرد براي همه ي صفحات سايت ذخيزه مي كند و هر دفعه اي كه يك كاربر صفحه خاصي را باز مي كند، محتواي يكساني نشان مي دهد. اين محتوي در طي طراحي سايت تنها يك بار توليد مي شود. معمولا اين ويژگي به صورت دستي نوشته مي شود. اگر چه برخي از سايت ها هم مانند وب سايت هاي ديناميك از يك پروسه ي ساختاري اتوماتيك استفاده مي كنند كه اطلاعات نهايي ان ها به طور طولاني مدت به صورت صفحات كامل ذخيره مي شود. اين وب سايت هاي استاتيك كه به طور اتوماتيك ساخته مي شوند با توليد كننده هايي همچون Jekyll و Adobe Muse در سال 2015 فراگير شدند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/32/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۹:۴۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آخرين روند در طراحي وب

طراحي سايت از يك صفحه ساده ارائه اطلاعات خاص در اينترنت به طراحي فانتزي، با جزئيات پيچيده و برنامه هاي پيچيده رفته است؛ از اين رو صنعت در حال دست زدن به نيازهاي روزافزون تكنولوژي و روند در حال توسعه است.

 

روند رو به زوال مي رود، برخي از گرايش هاي قديمي در يك جعبه پنهان مي شوند، در حالي كه ديگر گرايش هاي قديمي به زندگي باز مي گردد و در برخي موارد، برخي از انقلاب هاي كاملا جديد نشان مي دهد كه همه چيز را از بين مي برد. به همين دليل است كه طراحان وب در سراسر جهان بايد با آخرين روند طراحي سايت در ارتباط باشند، زيرا مشتري همواره آن را درخواست مي كند.

مثالي براي درك بيشتر

به عنوان مثال، نمي توانيد دكمه هاي شبكه هاي اجتماعي را ناديده بگيريد. اينها نه چندان دور به عنوان يك روند ظاهر شدند، چرا كه شبكه هاي اجتماعي در شبكه امروز بسيار محبوب هستند و ناديده گرفتن آنها به اين معني است كه شما عملا بخشي از جمعيت نيستيد. يا ديگري اين كه ، شما به سادگي نمي توانيد يك طراحي سازگار با وب سايت خود را براي تلفن هاي همراه و تبلت ها فراموش كنيد. اين قطعا يكي از جديدترين روندهاي است كه نميتوان آن را ناديده گرفت. پيش بيني مي شود كه به زودي اينترنت به تلفن همراه برمي گردد و اگر آينده از آن بخواهد، طراح بايد با آن كار كند.

به همين دليل است كه ما تصميم گرفتيم در مورد آخرين روند طراحي سايت در سال 2011 و روند جديد سال جديد را به شما بگويم. اگر فكر مي كنيد مي توانيد چيزي به اين ليست اضافه كنيد، خوشحال خواهيم شد كه آن را بخوانيم! هيچ نظم خاصي از روند ارائه شده وجود ندارد. هر روند مهم است و همه چيز بستگي به نوع وب سايت طراحي شده براي طراح دارد.

تايپوگرافي بزرگ، تايپوگرافي كوچك

با استفاده از تايپوگرافي در طراحي سايت اخيرا بسيار "مرسوم، مد روز" بوده و هنوز محو نشده است. جايگزيني تايپوگرافي بزرگ و تايپوگرافي كوچك مي تواند تاثير قابل توجهي ايجاد كند حتي بدون استفاده از گرافيك هاي فانتزي. حداقل چيزي كه ايجاد تايپوگرافي كه براي وب سايت شما نياز است ، دارد ، اين است كه وقت گرانبهاي شما را نميگيرد و از طرفي در نهايت شما را با يك طراحي فوق العاده سوپرايز مي كند .

البته اين كار براي تمام انواع وب سايت ها كار نمي كند، اما شما ممكن است از تايپوگرافي چشمگير در Header ها، آرم ها يا پاورقي ها استفاده كنيد. شما هرگز نمي دانيد كه چگونه اين روند را دوست داريد و از آن در طراحي سايت هاي بيشتر استفاده مي كنيد، در عين حال ايده هاي جديدي هم به ذهنتان مي آيند. با استفاده از فونتهاي فوق العاده و مخلوط كردن حروف پررنگ و .. تبديل به يك روند شده و به راحتي كاربران را جذب مي كند.

براي تصاوير و پس زمينه عكس آماده شو!

درست مانند هدر ها و پانورام هاي بزرگ و قابل توجه، تصاوير و عكس ها در زمينه هاي مختلف به منظور جذب توجه بازديدكنندگان استفاده مي شود. ما در حال حاضر برخي از پست هاي مربوط به زمينه هاي عكس را براي شما قرار مي دهيم كه مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر آن را بررسي كنيد و اين بيشتر يا كمتر روند بسيار محبوبي است كه اخيرا در وب استفاده مي شود. مهمترين نكات را به ياد داشته باشيد: فقط از عكس هاي با كيفيت بالا استفاده كنيد و دقت كنيد پس زمينه با محتواي شما قاطي نشود.

دكمه هاي شبكه اجتماعي نبايد ناديده گرفته شود

همانطور كه قبلا ذكر كردم، شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي سايت را فتح كرده اند. مردم به اشتراك مي گذارند و اجتماعي مي شوند و اين زندگي اي است كه در سايت هاي بزرگ وجود دارد . از اين رو حتي سعي نكنيد كه آيكون هاي رسانه هاي اجتماعي را مخصوصا محبوب ترين آن ها را فراموش كنيد. افراد متفاوت هستند و شبكه هاي اجتماعي زيادي وجود دارند و به هيچ وجه صدمه اي به آنها نخواهد رسيد تا همه افراد بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در وبسايت هاي مورد علاقه خود به اشتراك بگذارند.
ادامه دارد

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/29/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۴۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

فاكتور هاي بينگ و گوگل در سئو

بينگ در ماه اكتبر اعلام كرد كه از بيش از 1000 سيگنال سئو مورد استفاده براي تعيين رتبه بندي صفحات استفاده مي كند. گوگل معمولا با استفاده از بيش از 200 فاكتور سئو اين كار را كرده است. بازي در پيش داريم . پيش بيني من اين بود كه گوگل به سرعت راهي براي برابري رقم بينگ پيدا كند. ديروز، آن را انجام داد.

 

200 فاكتور گوگل

گوگل طي چند سال اخير گفته است كه بيش از 200 سيگنال سئو براي رتبه بندي صفحات استفاده مي كند. اين رقم براي توضيح پيچيدگي تصميم گيري درمورد صفحات اول نشان داده شده است، اما هرگز به عنوان نوعي از "لاف زدن" درباره ي حقوق الگوريتم پيچيده تر نبوده. اشميت: فهرستي از عوامل رتبه بندي Google 200 نشان مي دهد كه اسرار تجاري بيشتر در مورد برخي از سيگنال هاي مورد استفاده توضيح مي دهد.

1000 فاكتور بيينگ

در ماه اكتبر، بينگ به عنوان بخشي از اعلاميه خود براي استفاده از داده هاي فيس بوك براي ايجاد نتايج "دوست داشتني" به 1،000 سيگنال رتبه بندي سئو خود اشاره كرد.

در Bing ما به بيش از 1000 سيگنال نگاه مي كنيم تا بهترين نتيجه را بدست آوريم.

رها كردن جنگ هاي سيگنال رتبه بندي!

هيچ اشتباهي نكن. بينگ اين رقم را 5 برابر بيشتر از رقمي كه گوگل به طور تصادفي به آن اشاره كرده است، نمي دهد. ناگهان، تعداد سيگنال هاي رتبه بندي سئو تبديل به يك مسئله رقابتي شد.

من فكر نميكردم كه گوگل برايي پاسخ دادن مدت زيادي را طول دهد !

گوگل مدتها ادعا كرد كه بيش از 200 عامل سئو براي رتبه بندي نتايج جستجوي خود استفاده مي شود. امروز، بينگ مي گويد كه از 1000 سيگنال استفاده مي كند. انتظار مي رود ادعاي گوگل در مدت كوتاهي افزايش يابد.

1،000 سيگنال رتبه بندي گوگل

كمتر از يك ماه طول كشيد تا گوگل به طور رسمي به بيينگ برسد. Matt Cutts، مدير بخش مبارزه با اسپم گوگل در سخنراني روز گذشته در Pubcon، گفت كه گوگل داراي بيش از 200 سيگنال سئو است و بسياري از آنها بيش از 50 متغيير در يك عامل واحد دارند.

باز هم، هيچ حادثه اي در اينجا وجود ندارد. 200 عدد سيگنال را در 50 عدد ضرب كنيد و ادعا كنيد كه 10،000 عدد سيگنال سئو داريد و راهي براي گفتن آن اين است كه بگوييد هميشه عدد 10000 وجود داشته و به طور ناگهاني افزايش نيافته !
در بيطرفي، Cutts در پاسخ به سوال كه ويرايشگر اخبار خود، بري شوارتز، سوال كرد، بيانيه اي مطرح كرد. به همين ترتيب، او يك سخنراني بزرگ در مورد اينكه چگونه رتبه بندي گوگل از بينگ پيشي گرفت نداشت. و او گفت كه نميخواهد وارد مسئله بازي با ارقام شود ! اما دوباره او ارقام را از بين برد !

اين واقعا مهم نيست

همه چيز خنده دار تر از هر چيز ديگري است. من شكي ندارم كه گوگل تغييراتي داشته باشد. من شكي ندارم كه بينگ داراي 1000 عامل سئو خودش است. اما خير، اينگونه نيست كه هركس سيگنال هايسئو بيشتري نسبت به رقيب خود داشته باشد ، به نحوي كه يك موتور جستجوي بهتر را ايجاد مي كند. اين يك سيگنال وحشتناك براي استفاده است!

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/30/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۲۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

25 نكته براي سئو ي وبلاگ براي خوانندگان و موتورهاي جستجو

هر كس و سگ خود (بله، چندين سگ وجود دارند كه براي خود وبلاگ شخصي دارند) امروزه يك وبلاگ را راه اندازي كرده اند، اما بسياري از آنها اقداماتي را براي سئو ي وبلاگ ها براي خوانندگان و موتورهاي جستجو انجام نمي دهند. در حالي كه وبلاگ ها مي توانند با كسب و كار مرتبط باشند (وبلاگ ديگري در مورد مزوتليوما هر كسي)، آنها همچنين مي توانند شخصي باشند كه در مورد ساندويچ همبرگر بزرگي كه امروز براي ناهارداشتيد و يا خدمات ابلهانه اي كه در آن رستوران مرسوم، شب گذشته داشتيد صحبت كنيد.

 

وبلاگ براي چه كاري است ؟

اما آيا وبلاگ شما براي كسب و كار يا شخصي است، شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه شما وبلاگ خود را براي هر دو ، خواننده خود و موتور هاي جستجو سئو ميكنيد (پس از هر چيزي شما ميخواهيد بازديدكنندگان دوباره به وبلاگ شما باز گردند). متاسفانه، بهينه سازي يك گام مهمي است كه به نظر مي رسد بيش از حد در بسياري از وبلاگ ها از بين رفته است ، حتي كساني كه جذابيت گسترده اي براي خوانندگان دارند و توانايي كسب درآمد را دارند.

با اين حال، سئو ي يك وبلاگ كمي متفاوت از بهينه سازي موتور جستجوگر وب سايت خود (سئو) است، به ويژه به اين دليل كه اكثر وبلاگ ها از سيستم عامل هاي وبلاگ استاندارد خارج مي شوند و يا بدتر از آن، به عنوان يك وبلاگ ميزباني شده در نام دامنه شخص ديگري اجرا مي شود. و مسائل مربوط به طراحي وجود دارد كه مي تواند منحصر به وبلاگ ها باشد كه مي تواند رتبه بندي شما را تحت تاثير قرار دهد.

طراحي قالب براي وبلاگ

بياييد با آن مواجه شويم، زماني كه شما مي خواهيد يك قالب جديد را براي وبلاگتان طراحي كنيد، بيشتر طراحان وبلاگ بر روي ايجاد وبلاگ شما به طريقي كه مي خواهيد، تمركز مي كنند. اما متأسفانه براي وبلاگ نويسان، خيلي از طراحان بزرگ وبلاگ در سئو تخصصي ندارند، به اين معني كه طراحي وبلاگ شما از شما مي تواند به رتبه بندي موتور جستجوي شما آسيب برساند. در حالي كه شما ممكن است يك طراحي فوق العاده اي داشته باشيد كه به نظر خوانندگان خوش و زيبا بيايد، اما خوانندگان جديد ممكن است شما را پيدا نكنند اگر وبلاگ شما به خوبي در موتورهاي جستجو ارزيابي نشود.

همچنين هنگامي كه وبلاگ خود را براي تجربه كاربر سئو مي كنيد، كاربران را قادر مي سازيد كه بدون داشتن هيچ گونه مشكلي به وبلاگ شما بازگردند. بازديدكنندگان تكراري كرم وبلاگ شما هستند، بنابراين با پيروي از اين نكات، شما به آنها ابزارهاي لازم را براي بازگشت به سايتتان مي دهيد .

رتبه وبلاگ

خوشبختانه، اگر در مورد وبلاگ خود رتبه خوبي داشته باشيد، در حالي كه تجربه بازديد كننده خود را در سايت خود محدود نكنيد، مطمئنا چيزهايي وجود دارد كه مي توانيد بررسي و رفع كنيد براي جلوگيري از هر گونه مسائل مربوط به نمايه سازي از وقوع، و اطمينان از وجود وبلاگ خود را در موتورهاي جستجو.
بنابراين در اينجا مشاوره هايي در مورد چگونگي سئو ي وبلاگ شما براي هر دو كاربران و موتورهاي جستجو بدون بي ثباتي كردن يكي و يا ديگري است.

1) قالب پيش فرض ! شمردني است !

من زماني كه يك وبلاگ را با استفاده از "خارج از جعبه" وردپرس و يا الگو MovableType ديدم ، حس سقوط كردن داشتم . طراحي براي ايجاد يك نگاه منحصر به فرد براي وبلاگ خود، و يا حداقل، استفاده از برخي از قالب هاي رايگان در دسترس و كمي تغيير آن را با يك آرم منحصر به فرد و يا يك ارتقاء رنگ جزئي سفارشي ، استخدام كردم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/27/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۴۵ توسط:گرگ سفيد موضوع:

بايد قوانين طراحي سايت را دنبال كنيد! ( قسمت دوم )

اين زماني بود كه TechCrunch وب سايت خود را با نگاه كاملا جديد مجددا راه اندازي كرد. در طي چند روز اول پس از راه اندازي، TechCrunch به علت كم رنگ بودن رنگ سبز مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما به زودي بازديدكنندگان خود را با طراحي سايت هماهنگ كردند. اتفاقي كه افتاد اين بود كه بازديدكنندگان به ظاهر قديمي TechCrunch عادت كرده بودند و آنها فورا نمي توانستند با طراحي سايت جديد سازگاري داشته باشند، اما به زودي احساس كردند كه فقط ظاهر كمي (كه از هر چي گذشته بد نبود) تغيير كرده.

 

كاهش محتواي بي فايده

با گذشت زمان، مديران سايت متوجه مي شوند كه برخي از محتويات را مي توانند از وب سايت خود حذف كنند، در حالي كه مي توانند از قسمت ديگري نيز استفاده كنند. آسان نيست كه چنين تغييري را روي هوا انجام دهيم، اما بازسازي مجدد وبسايت، اين فرصت را براي مديران وب فراهم مي كند تا آنها بتوانند محتواي وب سايت خود را تجزيه و تحليل كند. ما بايد درك كنيم كه محتوا داراي نوعي عمر مفيد است. و با گذشت زمان قديمي مي شود و به همين دليل بي استفاده مي شود.

به ياد داشته باشيد كه مينيماليسم نياز ساعتي است و اين روز ها طراحي سايت مجدد به طور جدي بر روي ارائه حداقلي از محتوا تمركز مي كند. از اين گذشته، هنگام طراحي سايت مجدد، ارائه محتوا بايد در نظر گرفته شود. همچنين، طراحان بايد بازديد كنندگان را در درك اهميت محتوا و استفاده بيش از حد از آن ها كمك كنند.

كار رقبا را كپي نكنيد

گاهي اوقات ما موفقيت هاي رقبامان را بسيار موفق مي دانيم بطوري كه در نهايت آنها را كپي مي كنيم. ما مانند بچه ها فرض مي كنيم كه اگر چيزي دقيقا همانند رقيب هايمان ايجاد كنيم پس اگر ما آنها را شكست ندهيم، قطعا موفق خواهيم شد. خوب، اين اتفاق نمي افتد!

ما بايد درك كنيم كه خوانندگان يك احساس شخصي نسبت به يك وب سايت دارند و اين لمس شخصي است كه آنها را به وب سايت متصل مي كند. اگر وبسايت خاصي از روي محتواي سايت ديگري شروع به كار كند،چه چيزي است كه نظر ديگران را به اين سايت جلب كند؟ در عوض، خوانندگان رقيب اصلي را ترجيح مي دهند. پس از هر چيز ، "اصل ها هستند كه به فروش مي روند "

سئو ي موتورهاي جستجو را از دست ندهيد

خوب، به عنوان يك طراح، بسيار مهم است كه مطمئن شويد طراحي سايت مجدد بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تاثير نمي گذارد. برخي از دلايل اينكه طراحي وبسايت مجدد ممكن است رتبه بندي موتورهاي جستجو را از دست بدهد عبارتند از:

در طرح سايت تازه متن "عنوان" را براي هر صفحه تغيير دهند. تغيير در اين متن به اين معني است كه موتورهاي جستجو بايستي پايگاه داده هاي خود را بازخواني كنند كه ممكن است بر رتبه بندي وب سايت تأثير بگذارد.

ساختار URL اين وبسايت به چيزي مفيد و سودمندتر براي SEO تبديل شده است. اگر چه ممكن است در بلندمدت كمك كند، اما طراحان بايد درك كنند كه در صورت تغيير ساختار URL، تمام رتبه بندي موتورهاي كنوني را از دست خواهند داد.

ايجاد پيوند در طراحي سايت جديد باعث ايجاد تعادل اصلي ارتباط داخلي مي شود. بايد فهميد كه اتصال به مقالات ديگر در يك وب سايت يكي از عوامل SEO است كه گوگل در نظر گرفته است. خوب، اگر طراح يك طرح كه تعدادي پست مرتبط در طراحي جديد داشته باشد، طراحي كرده باشد، ساختار پيوند بين وب سايت كه بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تاثير مي گذارد، تغيير خواهد كرد.

مثال فوق العاده!

هيچ مقاله طراحي بدون ذكر مجله Smashing كامل نيست، عبادت گاهي براي طراحان . اجازه دهيد با چك كردن ظاهر SmashMag در سال 2007 شروع كنيم.

در آن زمان، SmashMag فقط يك وبلاگ ديگر طراحي بود كه ظاهر ساده اي براي فهميدن داشت. همانطور كه SmashMag رشد كرد درخواست براي طراحي سايت بهتر نيز افزايش يافت . SmashMag به اندازه كافي هوشمند بود تا طراحي سايت دوباره خود را طوري انجام دهد ، كه احساسي كه درون سايت وجود داشت از بين نرود!

طراحي سايت در سال 2010 نمونه اي كامل از يك طراحي مجدد وبلاگ است كه در آن منطق پشت وب سايت باقي مي ماند و فضاي بيشتري براي حاميان وبلاگ فراهم مي شود تا بتوانند پول بيشتري براي سود وبسايت كسب كند. توجه داشته باشيد كه چگونه SmashMag هيچ تغييري در محتواي انجام نداده است. تنها تغيير يك انحراف كوچك از صفحه اصلي وبلاگ بود، به طوري كه خوانندگان در وب سايت گيج نشوند.

مطلب بعدي آخرين مطلب است. طراحي سايت مجدد SmashMag در حال حاضر يكي ديگر از انحراف هاي كوچك در آخرين طراحي آن است. اين منو بهينه سازي شده بود و يك نوار كناري ديگر قرار گرفت تا دسترسي به آرشيو آسان تر شود. بايد توجه داشته باشيد كه در اندازه آگهي هايي كه به نفع هر دو، خوانندگان و حاميان مالي است، هيچ گونه سازش صورت نگرفته است.

چرخه تجديد ساختار SmashMag نمونه اي كامل از چگونگي استفاده از وب سايت ها در طراحي مجدد بدون از بين بردن روح واقعي وب سايت مي باشد.

نتيجه گيري

مانند هر بخش ديگري از صنعت طراحي، طراحي سايت مجدد شامل مجموعه قوانيني است كه بايد دنبال شود. اگر چه طراحي مجدد ممكن است كار ساده اي باشد اما به برنامه ريزي و تفكر نياز دارد. من نمي گويم كه طراحي مجدد شما موفقيت آميز نخواهد بود اگر شما از اين قوانين پيروي نكنيد اما مطمئنا به شما طراحي سايت جديدي را ارائه ميدهد كه به شما كمك مميكند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/28/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۳۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نقض و مجازات هرزنامه موتور جستجوگر ( قسمت دوم )

Piracy / DMCA

به روزرساني "Pirate" سايتهايي را هدف قرار داد كه قوانين حق تكثير سئو را نقض ميكنند. گوگل تحت فشار اتحاديه صنايع ضبط صنعتي آمريكا (RIAA)، افراد قدرتمند و دستگاه هاي دولتي هاليوود، سايت هايي را كه تعداد زيادي از درخواست هاي "حذف" ديجيتال هزاره (DMCA) را دريافت كرده اند، مجازات مي كند.

بعيد است كه بيشتر سايتها بايد با اين مسائل سئو مقابله كنند، اما شما بايد هر گونه اعلانهاي حذف DMCA را كه در حساب كنسول Google Search شما نشان داده ميشوند، مديريت كنيد.

 

در مورد به روز رسانيPirates سئو در مقوله هاي زير بيشتر بدانيد:

  • گوگل: به روز رساني Pirate
  • حقوقي: حق نسخه برداري

آگهي / طرح بالا سنگين

آيا شما تا به حال در يك سايت بوده ايد و پيدا كردن محتواي واقعي سئو در ميان تعداد زيادي از تبليغات برايتان سخت بوده است؟ گوشت گاو كجاست؟

 

اين چيزي است كه الگوريتم طرح بندي صفحه بايد به آن اشاره كند. اغلب به عنوان Top Heavy اشاره مي شود، اين مجازات براي سايت هايي است كه تجربه كسب كردن كاربر را با قرار دادن بيش از حد تبليغات قبل از محتواي سئو، محروم مي كنند. بنابراين كاربران خود را براي محتواي تبليغاتي جستجو نكنيد.

تظاهرات نفوذي نيز موضوعي است كه گوگل عليه آن هشدار داده و اقداماتي را انجام داده است:

جريمه تبليغات غول پيكر گوگل در حال حاضرفعال است

گوگل مجازات هاي بينظيري را براي سرقت از طريق تلفن همراه فراهم كرده است.

لينك هاي پرداخت شده

گوگل خود را ممنوع اعلام كرد، همچنين گوگل ژاپن زماني كه اين بخش به خريد لينك رسيد براي 11 ماه ممنوع اعلام كرد.

اين مدت طولاني تر از J.C.penny در سال 2011 (سه ماه) مجازات شد. اما J.C.Penny پس از اينكه خريد پيوند پرداختش در سراسر يك مقاله غول پيكر نيويورك تايمز پراكنده شد، مجروح شد. چند فلوسايت بزرگ آنلاين هم انجام داد. و Overstock از طريق يك مقاله وال استريت ژورنال چكش كرد.

بحث در مورد اين است كه آيا گوگل بايد به شدت عليه كساني كه پيوندها را به مدت چندين سال خريداري و فروش مي كنند ادامه دهد!  خط پايين اين است كه براي رتبه بندي در گوگل، شما بايد از قوانين گوگل پيروي كنيد - و يكي از قاعده هاي آن مي گويد خريد و فروش لينك ها به گونه اي نيست كه به اعتبار رتبه بندي موتورهاي جستجو برسد.

 

اگر تصميم گرفتيد قوانين گوگل را ناديده بگيريد، اگر به دام افتاديد ، بهتر است به فكر رحم باشيد . و اعتقاد ندارم به برنامه هايي كه به شما مي گويند كه لينك هاي پرداخت شده شما غير قابل كشف است. اينگونه نيستند، مخصوصا وقتي كه بسياري از آنهايي كه بي سر و صدا قرار دارند، آنها توسط احمقانه ها اجرا مي شوند.

در مورد Bing، رسما، براي لينكهاي پرداختي جريمه نميشود، اما در تمرينات خنثي است.

 

رده زير داراي پست هايي با اطلاعات بيشتر در مورد لينك هاي پرداخت شده است:

 

پيوند ساختمان: پيوند پرداخت شده

VL: اسپم پيوند

به نظر شما با كمك نرم افزارهاي خودكار، وسوسه اي براي اجرا و حذف لينك در انجمن ها و وبلاگ ها، همه با متن بسيار بهينه سازي شده (مانند "Louis Vuitton Handbags 2013")ايجاد ميشود؟

شما اشتباه ميكنيد

شما همچنين سئو را انجام نمي دهيد، اما متاسفانه، همه افرادي كه از اسپم متنفر هستند، اين احساس را مي كنند كه سئو چيست؟ بنابراين سئو ها با اشتياق از شما متنفر هستند

 

اگر با آن پيش برويد، بيشتر لينك ها آن اعتباري كه شما درباره آن فكر مي كرديد، به شما نمي دهد. در نهايت، شما ممكن است خود را بسيار نزديك به يك مجازات پيدا كنيد.

 

اين مجازات در اين نسخه از جدول با توجه به تلاش هاي گوگل در خنثي سازي و مجازات اسپم لينك و به ويژه پرتاب به روز رساني "penguin" ساخته شده است.

اگر شما از طرف سختي گرفتار شده ايد يا اگر يك شركت سئو "پرواز" شبانه سايت شما را در به راحتي و با گول زدن از شما گرفت ، مي توانيد اين لينك ها را در هر دو Google و Bing به اميد رستگاري و شروع تميز رد كنيد.

اطلاعات بيشتر و رستگاري

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اسپم ها، شما ممكن است اين دسته را بررسي كنيد: اگر به دنبال رستگاري هستيد، اينجا در مورد نحوه اعمال يا حذف جريمه ها و نحوه درخواست بازپس گرفتن از گوگل راهنمايي مي شوديد:

جستجوگرها: هرزنامه

گوگل: مجازات

گوگل: پيوند Disavow

گوگل: به روز رساني پنگوئن

فرم درخواست مجدد بينگ

يك كپي مرجع از جدول تناوبي دريافت كنيد

تبريك مي گويم! اگر شما از ابتدا از طريق خواندن اين راهنما كار ها را انجام داده باشيد،به خوبي انجام شده است! ما همچنين براي شما پاداشي داريم.

 

در ادامه مي توانيد به صفحه دانلود برويد و شما مي توانيد يك نسخه PDF از جدول دوره اي از عوامل موفقيت جستجوگرها مناسب براي چاپ، فريم و يا فقط مرجع آينده پيدا كنيد. شما همچنين مي توانيد تصاويري را كه مي توانيد در سايت خود جاسازي كنيد پيدا كنيد.

 

بهترين شانس با تلاش هاي شما در مورد سئو !!

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/25/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۵۷ توسط:گرگ سفيد موضوع: