فروش اعتباری اسنوا
اطلاعات عمومي وب اطلاعات عمومي وب .

اطلاعات عمومي وب

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت چهل و پنج )

رتبه بندي سئو مي تواند نسبي باشد

مهم است كه در ذهن داشته باشيد كه :

كيفيت سايت شما اغلب اوقات از روي كيفيت صفحات رقابتي براي كلمه كليدي مربوطه قضاوت مي شود .

سئو هنوز هم مثل يك مسابقه اسب دواني است .

خيلي از رتبه هايي كه به دست مي آوريد با كار هايي كه رقباي شما انجام مي دهند تناسب دارد .

اين نسبيت چگونه است ؟

سايت هاي بزرگ در مقابل سايت هاي كوچك ؟

سايت هايي كه لينك هاي زيادي دارند در مقابل سايت هايي كه لينك هاي زيادي ندارند ؟

كمپاني هاي بزرگ با كاركنان فراوان در مقابل كمپاني هاي كوچك با كاركنان كم ؟

آيا سايت هايي كه رتبه سئو ي بالايي در گوگل دارند بيشتر درخواست مي شود ؟

از طريق الگوريتمي يا به صورت دستي ؟

فقط به خاطر اين كه اين سايت ها بالا هستند ؟

چه به صورت الگوريتمي باشد و چه به صورت دستي باشد بسته به تكنيك هاي به كار برده شده ، ساختار سايت ، محبوبيت يا محتوا گوگل مي تواند تصميم بگيرد .

گوگل تصميم خواهد گرفت كه اگر سايت شما با با الزامات سئو منطبق باشد در صفحه اول نتايج قرار بگيرد .

احتمال اين كه شما در جايگاه يك پايدار باشيد تقريبا در هيچ رقابتي وجود ندارد .

مخصوصا در مكاني كه شما تعداد بازيكن هاي بالايي داريد كه هدف همگي آن ها رسيدن به رتبه يك است .

اين كار غير قابل انجام است مگر اين كه قوانين را به طور كامل رعايت كنيد و گسترش دهيد .

استراتژي خاص ما براي نمايش در ليست نتايج در چند سال اخير به طور كلي دوري كردن از تمركز روي رتبه گيري براي كلمات كليدي مشخص بوده است .

علاوه بر اين بيشتر سعي كرده ايم كه تجربه جست و جو را تقويت كنيم و اين كار را براي سئو ي كلي سايت خود انجام داده ايم .

تمام بودجه زماني كه داشتيم را روي تقويت محتواي سئو ، سازماندهي دوباره آن ، تقويت ساختار سايت و در آخر تقويت تجربه موبايل قرار داديم .

ما پيشرفت هاي زيادي در زمينه هاي سرعت ، استفاده و دسترسي داريم .

به بيان ساده ، از محتواي كوتاه شروع كرديم و آن را گسترش داديم تا محتواي قديمي سئو عملكرد بهتري داشته باشد .

با كمال تعجب رتبه گيري محتواي طولاني با چالش هاي خود همراه است كه طي سال هاي دراز با آن رو به رو مي شويد .

پس بهتر است كه از محتواي كوتاه شروع كنيد و رفته رفته آن را كامل كنيد نا نتيجه بهتري در پي داشته باشد .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-five/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۲:۵۶ توسط:گرگ سفيد موضوع:

توضيحات آژانس Belfast درباره طراحي سايت در سال 2019 ( قسمت سه )

آژانس طراحي سايت Belfast توضيح مي دهد كه چه چيزي براي طراحي سايت در سال 2019 مناسب است

پيشنهاداتي براي طراحي سايت شما در سال 2019

در قسمت قبلي اين مقاله در مورد :

ناوبار و برنامه اي كه بايد براي طراحي سايت داشته باشيد به اندازه كافي صحبت كرديم .

حال مي خواهيم به دو مورد ديگر كه سرعت سايت و اسكرول هستند بحث كنيم .

با ما همراه باشيد .

سرعت طراحي سايت

اگر طراحي سايت شما وقتي كه دارد بارگذاري مي شود به طور مشخص كند عمل مي كند ، مي توانيد مطمئن باشيد كه تعداد كم تري منتظر خواهند ماند و به مشتير تبديل خواهند شد .

ما در زماني زندگي مي كنيم كه وقتي بحث استفاده از اينترنت مطرح مي شود همه صبر خود را از دست مي دهند .

حتي غول هاي جست و جو مثل گوگل نيز بيان كرده اند كه سرعت بارگذاري يكي از فاكتور هاي رتبه گيري است .

اگر سايت شما در پنج ثانيه بارگذاري نمي شود ، مردم به سراغ نتيجه بعدي مي روند .

مطمئن شويد كه طراحي سايت شما عاري از عناصري است كه زمان بارگذاري صفحات را بالا مي برد .

عكس ها و فيلم هاي سنگين به اندازه اي ديتا و اطلاعات دارند كه سرعت طراحي سايت را پايين بياورند .

بنابراين از شر اطلاعات غير ضروري خلاص شويد و عكس ها فشرده كنيد .

از تكنولوژي كش در طراحي سايت خود استفاده كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه سرعت بالايي را شاهد خواهيد بود .

نياز نيست به ترافيك سايت خود فكر كنيد .

فقط سعي كنيد سرعت بالايي داشته باشد .

كاري كنيد مردم به جاي كليك اسكرول كنند

ما در عصري زندگي مي كنيم كه هر كسي يك گوشي هوشمند دارد .

چيزي كه خيلي از كسب و كار ها وقتي صحبت از طراحي سايت و فروش مي شود ممكن است در نظر نگيرند .

تلفن هاي هوشمند شامل صفحات تاچ هستند و با توجه به طبيعت آن ها ، آسان تر است كه به جاي كليك ، روي آن اسكرول كرد .

به خاطر همين موضوع مردم صفحات و محتوايي را ترجيح مي دهند كه بتوانند آن ها را اسكرول كنند .

در نظر داشته باشيد كه تجربه كاربري يكي از فاكتور هاي اصلي است و وقتي صحبت از نرخ تبديل مي شود :

اين مورد چيزي است كه شما مي خواهيد در آن سرمايه گذاري كنيد .

از اسلايدر ، تب و كاروسل پرهيز كنيد .

آن ها به نظر جذاب مي رسند اما براي فردي كه در حال استفاده از تلفن هوشمند يا تبلت است ، حركت روي آن سخت است .

خوب دوستان عزيز ،

شما پيشنهادات لازم براي تقويت طراحي سايت خود را داريد .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/belfast-web-design-agency-explains-what-works-in-web-design-in-part-three/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۲:۰۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت چهل و چهار )

نوار كيفيت - هميشه در حال افزايش - هميشه وابسته

سايت شما چقدر متناسب با علايق كاربر و محبوب است ؟

  • محبوبيت مثبت زياد مي تواند محتواي سئو ي شما را از كيفيت متوسط به كيفيت بالا برساند .
  • براي گوگل  آنقدر ها هم مهم نيست كه ظاهر سايت چيست و به طور واضح به امتياز دهندگان دستور مي دهد كه بر اساس ظاهر صفحه به سايت ها راي ندهند .
  • براي هر سايتي بايد راه مشخصي براي برقراري ارتباط با مديريت باشد تا رتبه بندي بالايي در سئو بگيرد .
  • مهم جلوه دادن تبليغات در سايت كار مناسبي نيست .
    • گوگل به طور شفاف مشخص پيشنهاد مي دهد كه امتياز پاييني به اين صفحات داده شود .
    • گوگل از شما مي خواهد كه در درجه اول سايت خود را براي يك تجربه جذاب بهينه كنيد و نرخ تبديل را اولويت دوم قرار دهيد .
    • بهينه سازان نرخ تبديل بايد اين مورد را در نظر داشته باشند . ما هم همين طور ! درسته ؟
  • خبر خوب براي طراحان سايت ، مديران محتوا و سئو كاران !
    • گوگل به طور واضح مي گويد :
      • اگر وبسايت اين حس را دهد كه به طور كافي به روز نمي شود و براي هدفش نگهداري نمي شود ، احتمالا امتياز پايين در انتظار آن خواهد بود .
    • اين وبسايت بايد مشكلات خود را دوباره تصحيح كند .
    • اگر بقيه كار هاي به درد نخور انجام دهند شما در اوج خواهيد بود .
  • اگر شما قصد فريب دادن داريد ، مي خواهيد مخرب باشيد يا صفحاتي بدون هدف ارائه دهيد تا از طريق ترافيك رايگان سئو درآمد زايي كنيد ، گوگل با شما رفتاري دوستانه نخواهد داشت .
  • دامنه هايي كه whois مرتبط دارند مي توانند امتياز پاييني براي كيفيت بگيرد .
    • مراقب باشيد كه چگونه مردم را به سايت هاي خود هدايت كنيد .
  • پر كردن صفحه از كلمه كليدي مورد نظر توصيه نمي شود .
    • حتي اگر از مرحله الگوريتم ها نيز گذشته باشيد .
  • امتياز دهندگان كيفيت به دنبال محتواي سئو يي هستند كه با كم ترين تغيير كپي شده است .
    • استفاده از اعتبار منبع اصلي راه مناسبي براي سئو نيست .
    • گوگل به اين گونه صفحات امتياز پاييني در كيفيت مي دهد .
  • گوگل چگونه مي تواند به يك صفحه كه آن را بلاك كرده است اعتماد كند ؟
    • چگونه گوگل بايد به صفحه اي اطمينان كند كه از خواندن عناصر آن محروم شده است ؟
    • خيلي مراقب باشيد كه گوگل را از خواندن دايركتوري هاي مهم محروم نكنيد .
    • فايل robots.txt را دوباه بررسي كنيد .
      • ببينيد چه صفحاتي را بلاك كرده ايد و دليل آن را هم پيدا كنيد .

در قسمت بعدي از آموزش سئو به رتبه بندي ها مي پردازيم .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-four/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۵:۱۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

توضيحات آژانس Belfast درباره طراحي سايت در سال 2019 ( قسمت دوم )

آژانس طراحي سايت Belfast توضيح مي دهد كه چه چيزي براي طراحي سايت در سال 2019 مناسب است

پيشنهاداتي براي طراحي سايت شما در سال 2019

برنامه داشته باشيد

اين جايي است كه محتواي متني تبديل به تصوير مي شود .

آن چه كه در مورد مشتريان فعلي خود مي دانيد را در نظر بگيريد .

تحقيق كنيد كه آن ها چگونه از بازديدكننده به مشتري تبديل مي شوند .

سپس از اين اطلاعات براي ساخت استراتژي خود استفاده كنيد .

از شر موارد زير در طراحي سايت خود خلاص شويد

عناصر خاصي در طراحي سايت وجود دارد كه از پيغام و ارزشي كه شما داريد تلاش مي كنيد ارائه دهيد كم مي كند .

محتوايي كه خيلي طولاني باشد ، انيميشن هاي پيچيده و عكس هاي چسبنده در طراحي سايت چند مورد از آن ها است .

جذب اكثر توجه يك مخاطب كه كم تر از ده ثانيه به طراحي سايت شما توجه مي كند بسيار ضروري است .

شما بايد اين كار را با محتواي كوتاه و بخش هاي قوي انجام دهيد .

در كنار اين موارد مي توانيد از آيكون ها و عكس هاي مناسب نيز استفاده كنيد .

اين بخش هاي توسط سر تيتر هاي واضح و مختصر طبقه بندي مي شود .

اگر كار هاي بالا را انجام داده ايد :

اين بخش هاي طراحي سايت را بازرسي كنيد كه اصطلاحات مبهم و به درد نخور وجود نداشته باشد .

اين ها همه اصطلاحاتي است كه توسط هزاران شركت به كار گرفته شده است و محتويات سايت شما را جذاب نمي كند .

ناوبار

وقتي كه داريد طراحي سايت انجام مي دهيد ، بخش ناوبار ضروري است .

اين بخش نقشه اي پايه است كه قسمت هاي اصلي كه بازديدكننده مي تواند آن ها را مشاهده كند ، نشان مي دهد .

هيچ چيزي بد تر از طراحي سايتي نيست كه ناوبار نا مشخصي داشته باشد و سازماندهي لازم را نداشته باشد .

وقتي بحث تقويت بخش ناوبار طراحي سايت شما مي شود ضروري است كه مطمئن شويد :

مشتريان احتمالي شما بتوانند چيزي كه دنبالش هستند را پيدا كنند .

برخي ويژگي هاي يك ناوبار ايده آل شامل طراحي واكنش گرا ، محتواي ساده و همچنين سلسله مراتب ناوباري است .

اگر مردم نتوانند چيزي كه مي خواهند را پيدا كنند هيچ دليلي وجود ندارد كه در سايت شما بمانند .

آن ها به سرعت وارد سايت رقيبتان خواهند شد .

در قسمت بعدي از اين مقاله از طراحي سايت خواهيم داشت :

  • سرعت سايت
  • اسكرول را بر كليك ترجيح دهيد

اميدواريم كه تا اين جا توانسته باشيم نظر شما كاربران را به طراحي سايت جلب كرده باشيم .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/belfast-web-design-agency-explains-what-works-in-web-design-in-part-two/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۴:۱۸ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت چهل و سه )

نوار كيفيت - هميشه در حال افزايش - هميشه وابسته

سايت شما چقدر متناسب با علايق كاربر و محبوب است ؟

  • براي امتياز دهندگان كيفيت گوگل پنج گزينه براي مقياس رتبه بندي كيفيت سئو ي صفحه دارد :
    • پايين ترين
    • پايين
    • معمولي
    • بالا
    • بالا ترين
  • گوگل مي گويد :
    • صفحات با كيفيت جذاب است و به هدفش مي رسد .
    • اين صفحات داراي محتواي جذاب مناسب براي سئو است .
    • اين محتوا توسط يك متخصص يا كسي كه در آن زمينه معتبر است نوشته شده است .
    • آن ها صفحات مربوط به اطلاعات مثل درباره ما را تكميل مي كنند .
    • همچنين صفحه تماس و اطلاعات خدمات را نيز پر مي كنند .
  • گوگل به دنبال سايتي است كه به طور مرتب آپديت شود و از آن نگهداري شود .
    • پس شما بايد سيستم مديريت محتوا را به روز نگه داريد .
    • در اين بين بايد به دنبال عكس هايي كه لينك شكسته دارد بگرديد و لينك هاي شكسته را نيز بايد پيدا كنيد .
    • اگر شما حين نگهداري از يك سايت نا منظم يك تجربه كاربري خسته كننده را بسازيد :
      • بايد انتظار دريافت رتبه بندي پايين در كيفيت سئو را داشته باشيد .
    • الگوريتم پانداي گوگل در سال دو هزار و چهارده به سراغ صفحاتي رفت كه خريد و فروش آنلاين در آن انجام مي شد .
      • اين صفحات از روش هاي قديمي سئو شده بود و امروزه به عنوان صفحات كم محتوا شناخته مي شود .
  • گوگل از امتياز دهندگان مي خواهد كه در سايت شما بچرخند و آن را آزمايش كنند تا ببينند به درستي كار مي كند يا خير .
    • براي مثال آن ها به امتياز دهندگان مي گويند تا درستي عملكرد سبد خريد شما را بررسي كنند .
  • گوگل انتظار دارد صفحات ويرايش شود ، بررسي شود و طبق معمول به روز شود .
    • مخصوصا اگر اين كار براي مشكلات جدي باشد مثلا ويرايش اطلاعات پزشكي
    • همچنين مي گويد همه صفحات بر اساس استاندارد ها نگهداري نمي شود اما هر كسي انتظار دارد كه گوگل اطلاعات را در يك بازه زماني مشخص به روز شده مي خواهد .
    • اين كه اين موضوع چقدر منطقي است بستگي به موضوع سئو ي سايت شما و هدف آن در رقابت با ساير صفحات دارد .
  • گوگل مي خواهد به صفحات سئو بر اساس نويسندگان متخصص رتبه دهد و نمي خواهد بر اساس مطلب اين كار انجام شود .
  • شما نمي توانيد يك تكه بزرگ از محتوا را با محبوبيت منفي در سايت داشته باشيد و انتظار داشته باشيد كه به خوبي براي سئو نتيجه دهد .
    • يك رتبه بندي بالا نمي تواند براي هر سايتي استفاده شود كه محبوبيت منفي متقاعد كننده در سئو داشته باشد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-three/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۹:۵۰ توسط:گرگ سفيد موضوع:

توضيحات آژانس Belfast درباره طراحي سايت در سال 2019

آژانس طراحي سايت Belfast توضيح مي دهد كه چه چيزي براي طراحي سايت در سال 2019 مناسب است

اگر فردي از طراحي سايت شما بازديد كند مي تواند در پنج ثانيه متوجه شود كه :

مجموعه شما چه كاري انجام مي دهد ؟

آيا اگر آن ها بخواهند وارد بلاگ شوند مي توانند به سادگي اين كار را انجام دهند ؟

آيا ترتيب بندي قيمت شما قابل درك است ؟

اگر فكر مي كنيد جواب خودتان به اين سوال ها خير است احتمالا بايد نگاه دقيق تري داشته باشيد كه :

در كدام قسمت طراحي سايت و بهينه سازي دچار كمبود هستيد ؟

يك سايت به طور ساده نمي تواند فقط با محتواي عالي به موفقيت برسد .

اين سايت به يك طراحي نياز دارد كه تجربه كاربري ، عملكرد و تكميل كننده محتواي خوبي داشته باشد .

طراحي سايت شما در حالت ايده آل به ارتباط درست با بازديدكنندگان درباره كار هايي كه شما انجام مي دهيد و چرا انجام مي دهيد نياز دارد .

اين مورد اكثر اوقات براي صاحبان سايت ها آسان است كه گرفتار خوبي خود در يك كسب و كار شوند .

اين در حالي است كه آن ها نگراني هاي كليدي مخاطبان خود را بر طرف نكرده اند .

بنابراين ، شما چه كاري بايد انجام دهيد كه امسال طراحي سايت خود را تقويت كنيد ؟

براي اين كه به شما در اين موضوع كمك كنيم ليست سايت Belfast در اين مورد را براي شما آورده ايم .

اين روش مشخص مي كند كه شما در مسير درستي قدم بر مي داريد .

پيشنهاداتي براي طراحي سايت شما در سال 2019

برنامه داشته باشيد

به صورت هيجاني و لحظه اي وارد اين كار نشويد .

براي اطمينان از اين كه طراحي سايت شما نياز مخاطبانتان را پاسخ مي دهد ، بايد نقشه اي براي مراحل خريد يك خريدار بسازيد .

اين مورد از آن جايي سرچشمه مي گيرد كه آن ها از سايت شما بازديد مي كنند و تا جايي ادامه دارد كه مشتري شما شوند .

مواردي كه در اين رابطه بايد مورد توجه قرار گيرد شامل :

صفحاتي از طراحي سايت است كه از آن ها بازديد مي شود و محتوايي است كه بايد به همان اندازه اي خوب باشد كه :

باعث تبديل آن ها از بازديدكننده به مشتري شود .

درك اين موضوع به شما كمك مي كند طراحي سايت خود را انجام دهيد و مشتريان خود را به دست آوريد .

شما مي خواهيد طراحي سايت خود را براي مرحله بعدي انجام دهيد .

اين مرحله آخر نيست .

اين در مورد پاسخ به سوالات درستي است كه بايد با ترتيب درستي پاسخ داده شود .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/belfast-web-design-agency-explains-what-works-in-web-design-in-2019/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۸:۴۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و هفتم )

نكته : چه نوع تبليغاتي باعث آزار كاربران مي شود ؟

گوگل مي گويد :

گزارش تجربه تبليغات براي اين طراحي شده است تا :

تجربه هاي تبليغاتي كه استاندارد هاي تبليغات بهتر را نقض مي كند ، شناسايي شود .

مجموعه اي از تجربه هاي تبليغاتي در سئو كه يك صنعت دارد و باعث اذيت كاربران مي شود نيز شناخته مي شود .

اگر سايت سئو شده ي شما تخلفاتي دارد گزارش تجربه تبليغاتي ممكن است مشكلات را براي حل شدن پيدا كند .

مردمي كه استاندارد هاي تبليغاتي بهتري در سئو دارند روي تبليغات آزار دهنده زير تمركز مي كنند :

تجربه وب در دسكتاپ

  • تبليغات پاپ آپ
  • تبليغات ويدئويي با صدا كه خودكار پخش مي شود
  • تبليغات پيش نمايشي با شمارش معكوس
  • تبليغات ثابت چسبان

تجربه وب در موبايل

  • تبليغات پاپ آپ
  • تبليغات ويدئويي با صدا كه خودكار پخش مي شود
  • تبليغات پيش نمايشي
  • تبليغات پيش نمايشي با شمارش معكوس
  • چگالي تبليغاتي بيش از 30% در صفحه سئو شده
  • تبليغات تمام صفحه اي كه بايد اسكرول كنيد
  • تبليغات انيميشيني چشمك زن
  • تبليغات ثابت چسبان

گوگل در ويدئويي در سال 2017 گفت :

زماني كه شما تمامي مشكلات مربوط به سئو را برطرف كرديد مي توانيد سايتتان را براي يك بازرسي واقعي ثبت نماييد .

ما به نمونه صفحات جديد نگاه مي كنيم و احتمالا تجربه هايي را كه قبلا نمي دانستيم به دست مي آوريم .

وقتي كه نتايج را به دست آورديم از طريق ايميل به شما اطلاع خواهيم داد .

گوگل راه حل هايي براي استفاده از پاپ آپ ها ارائه داده است اگر واقعا به آن ها در سئو علاقه مند هستيد :

به جاي تبليغات پاپ آپ تبليغات تمام صفحه اي خطي را امتحان كنيد .

اين نوع تبليغ به همان اندازه كه صفحات پاپ آپ نياز دارد جا مي گيرد بدون اين كه قسمتي از محتواي سئو را پنهان كند .

حل مشكل بستگي به مشكلي دارد كه شما داريد .

براي مثال اگر مشكل پاپ آپ است شما بايد تمامي پاپ آپ هاي موجود در سايت سئو شده را حذف كنيد .

اما اگر مشكل مربوط به چگالي تبليغات موجود در سايت سئو شده است شما بايد تعداد تبليغات را كم تر كنيد .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/313/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۵:۴۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت سوم )

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

در مورد هدف خود واضح باشيد

خيلي از جنبه ها در طراحي سايت وجود دارد كه شايد شما به آن زياد اهميت نمي دهيد .

شما با توجه به جنبه هايي كه شايد اهميت چنداني نداشته باشد ، از آن ها دور مي شويد .

اين نوع جنبه ها فقط به خاظر علاقه شما است كه به آن ها توجه مي كنيد .

با اين حال ، احتمالا شما عضو مخاطبيني نيستيد كه طراحي سايت شما قصد دارد آن ها را جذب كند .

وقتي كه داريد طراحي سايت را نگاه مي كنيد ، سعي كنيد خود را جاي مشتري قرار دهيد .

البته تا جايي كه ممكن است اين كار را انجام دهيد .

نگاه به طراحي سايت از چشم ديگران به شما كمك مي كند بازخورد تجاري سازنده اي ارائه دهيد .

ارائه مثال

وقتي صحبت اين مي شود كه مي خواهيد هر قسمت از طراحي سايت چگونه به نظر برسد بهترين راه براي اين كه به خودمان بگوييم اين است كه نشان دهيم .

يكي از مفيد ترين عناصري كه از سمت مشتري ها دريافت مي كنيم مثال هاي رقابتي است .

همچنين عكس هاي لحظه اي از جنبه هاي طراحي از سايت هاي مشابه كه آن را دوست دارند نيز مفيد است .

به طور مشابه ، ما مثال ها را با شما به اشتراك خواهيم گذاشت تا نظر شما را بدانيم .

و به ما كمك كنيد كه پايه طراحي سايت را بسازيم .

صداقت بهترين سياست است

در مورد بازخورد خود كاملا رو راست باشيد و صادقانه صحبت كنيد .

از ايجاد تخلف نترسيد .

هميشه اولويت ما در طراحي سايت اين بوده است كه محصولي تخويل دهيم كه به انتظارات شما نزديك باشد .

اگر اين گونه نباشد ، اين مهم است كه به ما اجازه دهيد بدانيم :

طراحي سايت ها را طوري اصلاح كنيم كه مطابق ميل شما باشد .

پيشتاز بودن به صورت صد درصد در ابتداي كار به شما كمك مي كند كه در اين راه طولاني از چيز هاي غير ضروري كم كنيد .

در قسمت بعدي در مورد دو موضوع ديگر در طراحي سايت صحبت خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/314/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۴۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و ششم )

نكته : تجربه كاربري در دستگاه هاي متفاوت و صفحات مختلف

تجربه كاربري يك قسمت بزرگ از موفقيت سئو يا بهينه سازي موتور هاي جست و جو در سال 2019 است .

همچنين اين مورد به عنوان يكي از عوامل مهم در الگوريتم پانداي گوگل شناخته مي شود .

وقتي كه در مورد طراحي سايت در سال 2019 فكر مي كنيد ، شما بايد در نظر بگيريد كه هر عنصر مشخص در كجاي صفحه قرار مي گيرد .

مخصوصا قسمت تبليغات را ويژه در نظر بگيريد .

گوگل به شما مي گويد كه آيا تبليغات سايت سئو شده ي شما باعث آزار كاربران مي شود !

اين موضوع مي تواند تاثير به سزايي در ترافيك سئو ي سايت شما داشته باشد .

تبليغات آزار دهنده در صفحات سايت سئو شده ي شما يك مشكل بزرگ براي كاربران و احتمالا گوگل بوده است .

حتي اگر هم باعث درآمد زايي شما باشند ، نمي توان مشكل آن ها را در سئو ناديده گرفت .

چه تبليغاتي آزار دهنده است ؟

  • تبليغاتي كه به شكل غير قابل انتظار آهنگ با صداي بلند پخش مي كند .
  • پاپ آپ هايي كه روي چيزي ظاهر مي شود كه ما به دنبالش هستيم .

به طور مشخص تجربه هاي اذيت كننده در سايت هاي سئو شده ممكن است باعث شود مردم به بلاك كننده تبليغات روي آورند .

وقتي كه تبليغات بلاك مي شود ، منتشر كنندگان اين سايت ها نمي توانند پولي به دست آورند .

گوگل در ويدئويي در سال 2017 بيان كرد :

يك نظر سنجي در مورد صد ها تجربه ي پيوسته از تبليغات براي تبليغات بهتر نشان داده است كه :

مردم از همه تبليغات متنفر نيستند .

آن هايي را دوست ندارند كه آزار دهنده است .

حذف اين نوع تبليغات از سايت سئو شده شما مي تواند تفاوت بزرگي را رقم بزند .

گزارش جديد از تجربه تبليغات در كنسول جست و جوي گوگل

اين گزارش يكي از بخش هاي موجود در كنسول جست و جوي سئو ي گوگل است .

متن گزارش را براي شما آورده ايم :

با پيدا كردن تبليغات آزار دهنده و جايگزين كردن آن ها با تبليغات مورد پسند كاربران ، كار خود را آسان تر كنيد .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/311/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۴۸ توسط:گرگ سفيد موضوع:

مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت دوم )

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

شفاف و ويژه باشيد

مسلما مهم ترين پيشنهادي كه ما مي توانيم به شما بدهيم خاص بودن در طراحي سايت است .

استفاده از توضيحات مبهم مثل " مي توانيد آن را لبه دار تر كنيد " يا " به اندازه كافي صاف نيست " :

اكثر اوقات باعث برداشت هاي اشتباه از طراحي سايت مي شود .

در حقيقت ، بازخورد مشتري از طراحي سايت حتي در قطعات هنري خنده دار نيز مورد استفاده قرار گرفته است .

اين پوستر ها كه توسط Mark Shanley و Paddy Tracey طراحي شده است :

يك مجموعه طنز از نقل قول ها را معرفي مي كند كه توسط خودشان جمع آوري شده است .

همين طور همكاران آن ها در اين صنعت نيز در اين كار شريك بوده اند .

اين مجموعه به " بد ترين بازخورد هاي مورد علاقه آن ها از زبان مشتري " معروف است .

طراحي سايت

اكثر اوقات هر مشكلي كه در طراحي سايت داشته باشيد به راحتي حل مي شود .

اما زماني كه مي گيرد تا به درستي احساسات و سوال هايتان را بيان كنيد مي تواند در زمان شما صرفه جويي كند .

هر چه استدلال و زمينه بيشتري در طراحي سايت داشته باشيد ، چيز هاي بيشتري مي توانيد ارائه كنيد .

سازنده ظاهر شويد و از عبارات مرده و جمله هاي منفي مثل " من دوستش ندارم " دوري كنيد .

و اين را در نظر بگيريد كه چه چيزي از طراحي سايت را دقيقا دوست نداريد ؟

سپس جزئيات بيشتري در مورد جايي كه دوست داريد متفاوت باشد ارائه دهيد .

همين طور بگوييد كه دوست داريد به چه شكلي تغيير كند .

آيا متن طراحي سايت بسيار ريز است ؟

آيا عكس هاي استفاده شده به سمت نسل جوان تر هدف گرفته شده است ؟

نظرات واضح و مختصر ارائه دهيد .

زيرا به طراح شما اطمينان مي بخشد كه او سازنده است .

در مورد هدف خود واضح باشيد

وقتي كه داريد طراحي سايت هاي خود را ارزيابي مي كنيد ، مخاطبان هميشه بايد در ذهن شما اولويت داشته باشند .

شايد جنبه هايي از طراحي سايت وجود داشته باشد كه شما زياد به آن اهميت نمي دهيد .

در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين موضوع در طراحي سايت صحبت خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/312/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۵۷ توسط:گرگ سفيد موضوع: