اطلاعات عمومي وب

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و هفتم )

نكته : چه نوع تبليغاتي باعث آزار كاربران مي شود ؟

گوگل مي گويد :

گزارش تجربه تبليغات براي اين طراحي شده است تا :

تجربه هاي تبليغاتي كه استاندارد هاي تبليغات بهتر را نقض مي كند ، شناسايي شود .

مجموعه اي از تجربه هاي تبليغاتي در سئو كه يك صنعت دارد و باعث اذيت كاربران مي شود نيز شناخته مي شود .

اگر سايت سئو شده ي شما تخلفاتي دارد گزارش تجربه تبليغاتي ممكن است مشكلات را براي حل شدن پيدا كند .

مردمي كه استاندارد هاي تبليغاتي بهتري در سئو دارند روي تبليغات آزار دهنده زير تمركز مي كنند :

تجربه وب در دسكتاپ

  • تبليغات پاپ آپ
  • تبليغات ويدئويي با صدا كه خودكار پخش مي شود
  • تبليغات پيش نمايشي با شمارش معكوس
  • تبليغات ثابت چسبان

تجربه وب در موبايل

  • تبليغات پاپ آپ
  • تبليغات ويدئويي با صدا كه خودكار پخش مي شود
  • تبليغات پيش نمايشي
  • تبليغات پيش نمايشي با شمارش معكوس
  • چگالي تبليغاتي بيش از 30% در صفحه سئو شده
  • تبليغات تمام صفحه اي كه بايد اسكرول كنيد
  • تبليغات انيميشيني چشمك زن
  • تبليغات ثابت چسبان

گوگل در ويدئويي در سال 2017 گفت :

زماني كه شما تمامي مشكلات مربوط به سئو را برطرف كرديد مي توانيد سايتتان را براي يك بازرسي واقعي ثبت نماييد .

ما به نمونه صفحات جديد نگاه مي كنيم و احتمالا تجربه هايي را كه قبلا نمي دانستيم به دست مي آوريم .

وقتي كه نتايج را به دست آورديم از طريق ايميل به شما اطلاع خواهيم داد .

گوگل راه حل هايي براي استفاده از پاپ آپ ها ارائه داده است اگر واقعا به آن ها در سئو علاقه مند هستيد :

به جاي تبليغات پاپ آپ تبليغات تمام صفحه اي خطي را امتحان كنيد .

اين نوع تبليغ به همان اندازه كه صفحات پاپ آپ نياز دارد جا مي گيرد بدون اين كه قسمتي از محتواي سئو را پنهان كند .

حل مشكل بستگي به مشكلي دارد كه شما داريد .

براي مثال اگر مشكل پاپ آپ است شما بايد تمامي پاپ آپ هاي موجود در سايت سئو شده را حذف كنيد .

اما اگر مشكل مربوط به چگالي تبليغات موجود در سايت سئو شده است شما بايد تعداد تبليغات را كم تر كنيد .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/313/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۵:۴۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت سوم )

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

در مورد هدف خود واضح باشيد

خيلي از جنبه ها در طراحي سايت وجود دارد كه شايد شما به آن زياد اهميت نمي دهيد .

شما با توجه به جنبه هايي كه شايد اهميت چنداني نداشته باشد ، از آن ها دور مي شويد .

اين نوع جنبه ها فقط به خاظر علاقه شما است كه به آن ها توجه مي كنيد .

با اين حال ، احتمالا شما عضو مخاطبيني نيستيد كه طراحي سايت شما قصد دارد آن ها را جذب كند .

وقتي كه داريد طراحي سايت را نگاه مي كنيد ، سعي كنيد خود را جاي مشتري قرار دهيد .

البته تا جايي كه ممكن است اين كار را انجام دهيد .

نگاه به طراحي سايت از چشم ديگران به شما كمك مي كند بازخورد تجاري سازنده اي ارائه دهيد .

ارائه مثال

وقتي صحبت اين مي شود كه مي خواهيد هر قسمت از طراحي سايت چگونه به نظر برسد بهترين راه براي اين كه به خودمان بگوييم اين است كه نشان دهيم .

يكي از مفيد ترين عناصري كه از سمت مشتري ها دريافت مي كنيم مثال هاي رقابتي است .

همچنين عكس هاي لحظه اي از جنبه هاي طراحي از سايت هاي مشابه كه آن را دوست دارند نيز مفيد است .

به طور مشابه ، ما مثال ها را با شما به اشتراك خواهيم گذاشت تا نظر شما را بدانيم .

و به ما كمك كنيد كه پايه طراحي سايت را بسازيم .

صداقت بهترين سياست است

در مورد بازخورد خود كاملا رو راست باشيد و صادقانه صحبت كنيد .

از ايجاد تخلف نترسيد .

هميشه اولويت ما در طراحي سايت اين بوده است كه محصولي تخويل دهيم كه به انتظارات شما نزديك باشد .

اگر اين گونه نباشد ، اين مهم است كه به ما اجازه دهيد بدانيم :

طراحي سايت ها را طوري اصلاح كنيم كه مطابق ميل شما باشد .

پيشتاز بودن به صورت صد درصد در ابتداي كار به شما كمك مي كند كه در اين راه طولاني از چيز هاي غير ضروري كم كنيد .

در قسمت بعدي در مورد دو موضوع ديگر در طراحي سايت صحبت خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/314/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۴۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و ششم )

نكته : تجربه كاربري در دستگاه هاي متفاوت و صفحات مختلف

تجربه كاربري يك قسمت بزرگ از موفقيت سئو يا بهينه سازي موتور هاي جست و جو در سال 2019 است .

همچنين اين مورد به عنوان يكي از عوامل مهم در الگوريتم پانداي گوگل شناخته مي شود .

وقتي كه در مورد طراحي سايت در سال 2019 فكر مي كنيد ، شما بايد در نظر بگيريد كه هر عنصر مشخص در كجاي صفحه قرار مي گيرد .

مخصوصا قسمت تبليغات را ويژه در نظر بگيريد .

گوگل به شما مي گويد كه آيا تبليغات سايت سئو شده ي شما باعث آزار كاربران مي شود !

اين موضوع مي تواند تاثير به سزايي در ترافيك سئو ي سايت شما داشته باشد .

تبليغات آزار دهنده در صفحات سايت سئو شده ي شما يك مشكل بزرگ براي كاربران و احتمالا گوگل بوده است .

حتي اگر هم باعث درآمد زايي شما باشند ، نمي توان مشكل آن ها را در سئو ناديده گرفت .

چه تبليغاتي آزار دهنده است ؟

  • تبليغاتي كه به شكل غير قابل انتظار آهنگ با صداي بلند پخش مي كند .
  • پاپ آپ هايي كه روي چيزي ظاهر مي شود كه ما به دنبالش هستيم .

به طور مشخص تجربه هاي اذيت كننده در سايت هاي سئو شده ممكن است باعث شود مردم به بلاك كننده تبليغات روي آورند .

وقتي كه تبليغات بلاك مي شود ، منتشر كنندگان اين سايت ها نمي توانند پولي به دست آورند .

گوگل در ويدئويي در سال 2017 بيان كرد :

يك نظر سنجي در مورد صد ها تجربه ي پيوسته از تبليغات براي تبليغات بهتر نشان داده است كه :

مردم از همه تبليغات متنفر نيستند .

آن هايي را دوست ندارند كه آزار دهنده است .

حذف اين نوع تبليغات از سايت سئو شده شما مي تواند تفاوت بزرگي را رقم بزند .

گزارش جديد از تجربه تبليغات در كنسول جست و جوي گوگل

اين گزارش يكي از بخش هاي موجود در كنسول جست و جوي سئو ي گوگل است .

متن گزارش را براي شما آورده ايم :

با پيدا كردن تبليغات آزار دهنده و جايگزين كردن آن ها با تبليغات مورد پسند كاربران ، كار خود را آسان تر كنيد .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/311/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۴۸ توسط:گرگ سفيد موضوع:

مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت دوم )

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

شفاف و ويژه باشيد

مسلما مهم ترين پيشنهادي كه ما مي توانيم به شما بدهيم خاص بودن در طراحي سايت است .

استفاده از توضيحات مبهم مثل " مي توانيد آن را لبه دار تر كنيد " يا " به اندازه كافي صاف نيست " :

اكثر اوقات باعث برداشت هاي اشتباه از طراحي سايت مي شود .

در حقيقت ، بازخورد مشتري از طراحي سايت حتي در قطعات هنري خنده دار نيز مورد استفاده قرار گرفته است .

اين پوستر ها كه توسط Mark Shanley و Paddy Tracey طراحي شده است :

يك مجموعه طنز از نقل قول ها را معرفي مي كند كه توسط خودشان جمع آوري شده است .

همين طور همكاران آن ها در اين صنعت نيز در اين كار شريك بوده اند .

اين مجموعه به " بد ترين بازخورد هاي مورد علاقه آن ها از زبان مشتري " معروف است .

طراحي سايت

اكثر اوقات هر مشكلي كه در طراحي سايت داشته باشيد به راحتي حل مي شود .

اما زماني كه مي گيرد تا به درستي احساسات و سوال هايتان را بيان كنيد مي تواند در زمان شما صرفه جويي كند .

هر چه استدلال و زمينه بيشتري در طراحي سايت داشته باشيد ، چيز هاي بيشتري مي توانيد ارائه كنيد .

سازنده ظاهر شويد و از عبارات مرده و جمله هاي منفي مثل " من دوستش ندارم " دوري كنيد .

و اين را در نظر بگيريد كه چه چيزي از طراحي سايت را دقيقا دوست نداريد ؟

سپس جزئيات بيشتري در مورد جايي كه دوست داريد متفاوت باشد ارائه دهيد .

همين طور بگوييد كه دوست داريد به چه شكلي تغيير كند .

آيا متن طراحي سايت بسيار ريز است ؟

آيا عكس هاي استفاده شده به سمت نسل جوان تر هدف گرفته شده است ؟

نظرات واضح و مختصر ارائه دهيد .

زيرا به طراح شما اطمينان مي بخشد كه او سازنده است .

در مورد هدف خود واضح باشيد

وقتي كه داريد طراحي سايت هاي خود را ارزيابي مي كنيد ، مخاطبان هميشه بايد در ذهن شما اولويت داشته باشند .

شايد جنبه هايي از طراحي سايت وجود داشته باشد كه شما زياد به آن اهميت نمي دهيد .

در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين موضوع در طراحي سايت صحبت خواهيم كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/312/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۵۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و پنجم )

ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب كاربر

مثال : آزمايش به كارگيري يك پنجره پاپ آپ

در آزمايش ما درباره استفاده از پنجره هاي پاپ آپ به نظر مي رسد واقعا اين سوال كه :

چگونه بسياري از مردم يك پست را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك مي گذارند ، جا انداخته شده است .

با اين كه گوگل به بينابيني علاقه نشان داده است ( به ويژه در نسخه هاي گوشي سايت )

ما خيلي نگران هستيم كه از يك صفحه پاپ استفاده كنيم .

كه اين صفحه ، هدف اصلي سئو و بازديد از صفحه زيرين را از مبهم مي سازد .

اگر گوگل متوجه شود كه كاربران از سايت سئو شده نارضايتي دارند اين موضوع مي تواند نتيجه بدي در رتبه يندي سئو ي سايت شما داشته باشد .

گوگل در سال 2015 گفت :

بينابيني هايي كه مقدار قابل توجهي از محتوا را پنهان كند ،يك تجربه جست و جوي سئو ي بد را ارائه مي دهد .

ما در اين لحظه ، از يك صفحه پاپ آپ كه قابليت خروج دارد استفاده مي كنيم .

اميدواريم تا زماني كه كاربر اين دستگاه را مي بيند ، ابتدا با محتواي سئو جذب شود كه براي آن وارد شده است .

من مي توانم اين راه را براي افزايش مشتركان سايت شما در سئو پيشنهاد كنم .

اگر نرخ تبديل كم تري ارائه ندهد :

اين روش نرخ تبديل يكساني در برابر پنجره هاي عادي پاپ آپ به شما مي دهد كه در سئو اهميت دارد .

ما به عنوان يك سئو كار فكر مي كنيم :

خيلي معقول است كه از تكنيك هاي تبديل بازديدكننده به مشتري استفاده كنيم .

البته اين تكنيك ها نبايد تاثير نا مناسبي در رتبه بندي سئو ي سايت شما در گوگل داشته باشد .

به نرخ تبديل اجازه ندهيد كه سر راه هدف اصلي قرار بگيرد كه بازديدكننده گوگل به خاطر آن در قسمت مشخضي از سايت قرار دارد .

ريسك نكنيد كه گوگل نارضايتي هاي مشابه در سايت شما كه سئو شده پيدا كند .

اكر سايت شما به اين شكل باشد قطعا در رتبه بندي سئو ي گوگل بهتر نخواهد شد و رتبه مناسبي از لحاظ كيفيت دريافت نخواهد كرد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/309/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۴۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

مراحل ارائه بازخورد موثر

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

عبارت طراحي يكي از بخش هاي يك پروژه است كه بايد با همكاري بيشتري انجام شود .

اين بخش مي تواند كاملا كاربر را گول بزند كه در طراحي سايت گشت و گذار كند .

ارائه يك بازخورد سازنده يكي از بخش هاي حياتي اين روند است .

اما اكثر اوقات مي تواند چيزي باشد كه كل يك پروژه را سر پا نگه مي دارد .

به منظور اطمينان از يك نتيجه موفقيت آميز ، ارتباط شفاف مي تواند نكته كليدي در طراحي سايت باشد .

همچنين اين نيز مهم است كه تمامي راه هاي ارتباطي براي هميشه باز باشد .

اين كار اجازه مي دهد همه بتوانند طراحي ها را در طي فرايند نقد و بررسي كنند .

با اين حال ، وقتي به مرحله دريافت بازخورد كيفيت مي رسيم نظر هايي مثل :

خلاق تر باشيد

به سادگي نمي تواند اين را دچار مشكل كند .

در اين جا هفت مرحله كليدي براي ارائه يك بازخورد مفيد و موثر در طراحي سايت شما آورده ايم :

مديريت سهامداران

وقتي به طور مشخص حرف از طراحي سايت مي شود ، اكثر اوقات در موردي كه چند سهامدار وجود داشته باشد مطرح مي شود .

شايد شما يك مدير پروژه باشيد كه به طور مستقيم با يك آژانس كار مي كنيد .

اما شايد هم اين طور باشد كه شما با يك تيم بزرگ تر از مردم در سازمان خود كار مي كنيد .

هر كدام از آن ها مي تواند نظر يا تجربه قبلي داشته باشد كه روي نرديك شدن وي به روند كار طراحي سايت تاثير مي گذارد .

شايد هم مدير عاملي وجود داشته باشد كه نظر نهايي را بايد اعلام كند قبل از اين كه يك پروژه طراحي سايت بتواند پيشرفت كند .

هر موقعيتي كه مي خواهد باشد ، به عنوان اولين مرحله از اين روند :

مهم است كه مشخص كنيد چه كسي در اين پروژه طراحي سايت شركت خواهد داشت .

به همين ترتيب بايد مشخص كنيد چه كسي قدرت كنترل نامحدود و نظر نهايي را دارد .

براي اين كه يك طراحي سايت موفق باشد بايد همه روي يك صفحه باشند و با يكديگر كار كنند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/310/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۰۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و دوم )

محتواي مكمل يك صفحه

ادامه نكات كليدي درباره محتواي مكمل در سئو

  • گاهي اوقات محتواي اصلي سئو در صفحه لندينگ براي عبارت جست و جو شده مفيد است .
    • اما در عوض صفحه تبليغات غير اخلاقي يا لينك هاي غير اخلاقي ساير سايت ها را نشان مي دهد .
    • اين مورد مي تواند بسيار مخرب باشد و يك تجربه كاربري بد را در سئو به كاربر ارائه دهد .
  • عبارت جست و جو شده و ميزان مفيدي محتواي صفحه اصلي بايد با تجربه كاربري موجود براي سئو تطابق داشته باشد .
  • صفحاتي كه تجربه كاربري ضعيفي ارائه مي كند رتبه پاييني در كيفيت دريافت مي كند مثل :
    • صفحاتي كه براي دانلود نرم افزار هاي مخرب اقدام مي كند .
  • حتي اگر حاوي عكس هايي باشد كه به موضوع جست و جو شده در سئو مربوط باشد .

اهميت محتواي منحصر به فرد براي سئو ي سايت شما

Shaun Anderson در سال 2018 گفت :

محتواي تكراري اكثر اوقات گمراه كننده يا گيج كننده نيست .

اين مورد براي اكثر سايت ها چيز عادي است .

و كاملا از هدف مخرب بودن به دور است .

محتواي كپي شده اغلب اوقات مي تواند توسط الگوريتم جريمه شود .

شايد هم به صورت دستي اين اتفاق بيفتد .

محتواي تكراري در سئو جريمه نمي شود اما اغلب اوقات يك مورد بهينه براي صفحات نيست .

خيلي مراقب باشيد !

اگر مي خواهيد محتواي كپي را با يك سري تغييرات تبديل به محتواي منحصر به فرد كنيد بايد مراقب باشيد .

از نظر كيفيت يك صفحه در سئو ، محتواي تكراري ( يا به عبارتي ، محتواي كپي ) مي تواند يك عامل براي دريافت كيفيت پايين باشد .

تعويض متن كپي يا تغيير در آن مي تواند يك عامل ديگر در امتياز پايين كيفيت براي سئو باشد .

اگر سايت شما توسط اين تكنيك هاي سئو پر شده است ، احتمالا جزو كم كيفيت ها توسط الگوريتم هاي گوگل رده بندي شود :

  • اگر تمام چيزي كه در صفحه داريد به عنوان كم كيفيت شناخته شود ، شما يك صفحه سئو ي كاملا كم كيفيت داريد . پس همين جا توقف كنيد .
  • اگر سايت شما با اين صفحات ساخته شده است ، به عنوان يك سايت كم كيفيت شناخته مي شود .
  • اگر شما بك لينك هاي دستي خريده ايد ، اين يك فاجعه در سئو است .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/303/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۱:۴۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

چرا به يك صفحه اصلي خيره كننده نياز داريد ؟ ( قسمت دوم )

دلايلي كه شما نياز به يك صفحه اصلي خيره كننده داريد چيست ؟

صفحه اصلي طراحي سايت شما ، چيزي كه ارائه مي دهيد را معرفي مي كند

صفحه اصلي طراحي سايت شما به مشتريان شما يك ايده مختصر از چيزي كه بايد انتظار داشته باشند مي دهد .

البته اين بستگي دارد كه آن ها تصميم بگيرند بقيه صفحات طراحي سايت را بررسي كنند يا خير !

صفحه اصلي شما بيشتر شبيه به يك بروشور تبليغاتي است .

يكي از مواردي در طراحي سايت شما است كه مشتري را جذب مي كند روي محصولاتي كه شما ارائه مي دهيد كليك كنند .

براي مثال ، اگر شما پيشنهادي براي حل مشكل خدمات يا محصولي ارائه دهيد ، مطمئن شويد كه كامل توضيح مي دهيد چه كاري انجام مي دهيد .

با محصولات و خدماتتان هيچ راه فراري براي مشتري باقي نگذاريد .

پس از اين آن ها مي توانند به كسب و كار شما جذب شوند .

بهترين راهي كه اين كار را انجام دهيد اين است كه :

مطمئن شويد پيغامتان كاملا منتقل مي شود ، مستحكم است و جذابيت دارد .

صفحه اصلي طراحي سايت شما بازديدكنندگان را جذب مي كند

طراحي سايت شما در صفحه اصلي چيزي است كه باعث انتقال كاربران به قسمت هاي ديگر طراحي سايت مي شود .

اين مي تواند شامل فرم ها ، كليك روي لينك ها و يا حتي ورود به وبلاگ آموزنده شما باشد .

به ياد داشته باشيد ، بازديدكنندگان شما بايد در اولويت اصلي شما باشند .

بنابراين ، اطمينان پيدا كنيد صفحه اصلي طراحي سايت شما مختصر باشد .

اين صفحه بايد كاملا به هدف شما اشاره كند .

مقدمه اي كوتاه داشته باشيد كه شما كه هستيد .

در مورد تيمتان و اين كه چه سرويس هايي ارائه مي كنيد چند پاراگراف توضيح دهيد .

وقتي بازديدكنندگان با اين ها مواجه شوند ، متوجه مي شوند كه شما آن ها را به ياد داشته ايد .

و اين كه به مشكلاتشان اهميت مي دهيد و راه حلي براي حل آن ها داريد .

در قسمت بعدي بيشتر درباره اين مورد توضيح خواهيم داد تا طراحي سايت جذاب تري داشته باشيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/304/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۹:۲۴ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آموزش سئو براي تازه كاران در سال 2019 ( قسمت بيست و سوم )

ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب كاربر

براي مثال پنجره هاي پاپ آپ و خودكاري كه باز مي شود را در سئو در نظر بگيريد .

با توجه به سخنان توسعه دهنده قابليت استفاده در سئو ، Jakob Nielson ، نود و پنج درصد از بازديدكنندگان :

از اين پنجره هاي پاپ آپ و پنجره هايي كه غير ارادي در سايت هاي سئو باز مي شود متنفر هستند .

مخصوصا آن هايي كه شامل تبليغات ناخواسته در سئو است .

در حقيقت ، پنجره هاي پاپ آپ به طور دائم به عنوان اولين رتبه در ليست بد ترين تكنيك تبليغات در سئو انتخاب شده است .

اين تبليغات از چندين سال پيش براي سايت هاي سئو شده به وجود آمده است .

طرفداران موجود براي دسترسي وبسايت سئو شده اشاره مي كنند :

  • باز كردن يك پنجره جديد از مرورگر بايد با اختيار كاربر باشد .
  • پنجره هاي پاپ آپي كه باز مي شود نبايد صفحه ديد كاربر را مختل كند .
  • همه لينك ها به صورت پيش فرض بايد در همان پنجره باز شود .
    • يك استثنا وجود دارد . با اين حال ممكن است بعضي صفحات شامل ليستي از لينك ها باشد .
    • اين در بعضي مواقع راحت تر است تا هر لينك در صفحه جداگانه باز شود .
    • با اين كار كاربر مي تواند به سرعت به صفحه قبلي برگردد .
    • حتي در بعضي مواقع اين پيشنهاد خوبي است كه به كاربر گوييد اين لينك را در صفحه جديد باز كن .
  • به بازديدكننده بگوييد كه آن ها قرار است با يك صفحه پاپ آپ مواجه شوند . ( از تگ title استفاده كنيد )
  • پنجره هاي پاپ آپ در همه مرورگر ها كار نمي كند .
  • آن ها براي كاربر دلسرد كننده هستند .
  • به كاربر يك جايگزين ارائه دهيد .

با اين حال ، يك حقيقت تلخ براي طرفداران دسترسي و قابليت استفاده اين است كه :

بشنوند كه پنجره هاي پاپ آپ در سئو مي توانند به صورت موفقيت آميز مورد استفاده قرار گيرد .

براي مثال مي توان فرم هاي ثبت نام را به اين شكل درآورد .

در قسمت بعدي اين آموزش سئو به شما خواهيم آموخت كه چگونه مي توان استفاده مفيدي از آن داشت .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/305/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۸:۳۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

چرا به يك صفحه اصلي خيره كننده نياز داريد ؟ ( قسمت سوم )

دلايلي كه شما نياز به يك صفحه اصلي خيره كننده داريد چيست ؟

در قسمت قبلي در مورد صفحه اصلي طراحي سايت صحبت كرديم .

اين كه به چه دلايلي اين صفحه اهميت زيادي دارد را به طور خلاصه دوباره براي شما يادآوري مي كنيم :

  • چيزي كه شما داريد ارائه مي كنيد را معرفي مي كند .
  • جذب بازديدكننده براي طراحي سايت از اين طريق امكان پذير است .

در اين قسمت مي خواهيم به چند مورد ديگر اشاره كنيم كه اهميت اين صفحه از طراحي سايت را دو چندان مي كند .

صفحه اصلي شما ، صفحه لندينگ شما است

يك زماني صفحه اصلي و صفحه ليندينگ ، هدف هاي متفاوتي را در طراحي سايت داشتند .

با اين حال ، امروزه اين صفحات در ارتباط با يكديگر كار مي كند كه نتيجه مشابهي را به دست آورد .

صفحات لندينگ استفاده مي شوند تا بازديدكننده را به مشتري تبديل كند .

صفحه اصلي نيز همين هدف را دنبال مي كند .

شما مي توانيد اين دو صفحه را با هم تركيب كنيد .

اما بايد مطمئن شويد كه پيغام شما به درستي منتقل شود .

اطمينان حاصل كنيد ساير لينك هاي ناوبار ، دكمه هاي دستوري و تيتر ها را مبهم نسازد .

همچنين ، مطمئن شويد بهترين قالب را براي صفحه اصلي طراحي سايت انتخاب كنيد .

با اين كار شما مي توانيد بهترين چيزي را كه در نظر داريد به دست آوريد .

صفحه اصلي را بهينه كنيد

ساخت يك وبلاگ با يك صفحه اصلي خيره كننده كاملا راحت است .

تنها چيز هايي كه نياز داريد موارد زير است و موفق خواهيد شد .

يك سر تيتر قوي بسازيد

تيتر صفحه اصلي طراحي سايت شما بايد يك پيغام شفاف و مشخص داشته باشد .

براي به دست آوردن اين موضوع از كلمات پر قدرت استفاده كنيد كه احساسات بازديدكننده را بر انگيزد .

در قسمت بعدي كلماتي را كه مي تواند تاثير مثبتي داشته باشد براي شما خواهيم گفت .

همچنين ساير مواردي كه در بهينه سازي صفحه اصلي طراحي سايت تاثير دارد را به پايان خواهيم رساند .

اميدواريم تا امروز گرگ سفيد توانسته باشد انتظارات شما را برآورده سازد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/306/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۷:۲۸ توسط:گرگ سفيد موضوع: