اطلاعات عمومي وب

12 اشتباه متداول سئو در بين وبلاگ نويسان

من در هفته جاري در مورد استراتژي موتورهاي جستجو در مورد جستجوگرها از طريق وبلاگ ها صحبت كردم، به نظر مي رسد كه اين موضوع 100? ارگانيك مربوط به سئو وبلاگ است. حتي سئو كاران برتر گاهي در وبلاگ هاي خود اشتباه مي كنند ، به نظر شما آن ها چه اشتباهاتي مي توانند مرتكب شوند؟ من در اينجا مهم ترين آن ها را ليست كرده ام:

 

.1 اجازه دادن به برچسب هاي عنوان براي توليد خودكار (از عنوان پست، دسته بندي ها، و غيره).

هر صفحه دسته بندي بايد لينك مخصوص به خود را داشته باشد و خودتان آن ها را دستكاري كنيد. فقط اجازه ندهيد كه نرم افزار هاي وبلاگ مجددا از عنوان پست يا نام گروه براي عنوان صفحه شما استفاده كنند. دليل اين كار چيست؟ از آنجا كه يك عنوان پست ايده آل، به ندرت يك برچسب و تگ ايده آل است. عنوان پست يا عنوان گروه خود را سئو كنيد براي مثال با اضافه كردن مترادف ها، چندين فعل در زمان هاي مختلف، و غيره به آن مي توانيد تاثير زيادي براي جذب خواننده داشته باشيد.

به عنوان مثال، صفحه ايي با عنوان "بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي" داريد اما مي توانيد آن را به "رسانه هاي اجتماعي بازاريابي ، پادشاه سايت هاي شبكه هاي اجتماعي" تغيير دهيد كه علاوه بر جذابيت بيشتر كلمات كليدي بيشتري را نيز در خود جاي داده. چگونه بايد اين كارها را انجام دهيد؟ اگر وبلاگ شما توسط WordPress طراحي شده باشد، مي توانيد از پلاگين WordPress به نام SEO Title Tag استفاده كنيد.

اگر زمان يا منابع كافي براي توليد عنوان هاي منحصر ب فرد را نداشته باشيد و مايل باشيد با برچسب هاي خودكار توليد شده ادامه دهيد، بايد حداقل يك تگ عنوان سئو بر روي صفحه اصلي داشته باشيد و سپس در بقيه وبلاگ ها قرار دهيد، نام وبلاگ را در پايان عنوان برچسب به جاي ابتداي آن (و يا حذف آن در مجموع) قرار دهيد. اين كار به شما برچسب هاي متمايز تر و منحصر به فرد ارائه مي دهد.

2. صفحاتي كه بايد فهرست و ايندكس شوند.

بعضي از صفحات نبايد به شاخص هاي جستجو مجاز باشند، زيرا آنها اساسا محتواي كمي تري نسبت به ديگ صفحات دارند (مانند فرم "ايميل" و يا "صفحاتي با تصاوير زياد"). صفحات ايندكس شده سئو خود را در Google با استفاده از سايت: query operator جستوجو كنيد و صفحاتي كه شايستگي زيادي براي ايندكس شدن ندارند را در فايل robots.txt غير فعال كنيد.

3. داشتن خانه هاي متعدد براي وبلاگ شما

آيا وبلاگ يا وب سايت شما با لينك هاي مختلف قابل دسترس است؟ به عنوان مثال، ries.typepad.com و www.originofbrands.com و originofbrands.com همه به يك صفحه منجر مي شوند.

4. از "optional excerpts" براي به حداقل رساندن محتواي تكراري استفاده نكنيد.

اين ممكن است با نام هاي ديگر در ساير سيستم عامل هاي وبلاگ شناخته شده باشد، اما در WordPress "optional excerpts" در فرم Write Post است كه در آن شما مي توانيد يك نسخه متناوب براي نمايش در صفحه permalink تعريف كنيد. اين امر محتواي پست منحصر به فرد به صفحه پيوندي را كاهش مي دهد و باعث كاهش توانايي شما در سئو براي محتواي تكراري مي شود.

5. از rel = nofollow به منظور استراتژيك جريان افزايش لينك استفاده نكنيد.

برخي از پيوندهاي داخلي بسيار مفيد نيستند زيرا آنها داراي anchor text غيرمتعارف (مثل “Permalink” and “Comments”) هستند. برخي از لينك هاي خارجي تنها به افزايش نفوذ پيوند ها كمك مي كند، و تاثيري در اعتار بخشيدن به سئو وب سايت يا جذب بازديد كننده ندارند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/31/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۰:۰۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نكاتي در مورد طراحي سايت

تايپوگرافي

طراحان وب ممكن است تعداد محدودي از انواع فونت هاي ظاهري متن را كه در يك سبك هستند به جاي تعداد مختلفي از فونت هاي ظاهري انتخاب كنند. اكثر مرورگر ها تعداد خاصي از فونت هاي معروف را شناسايي ميكنند؛ بنابراين طراحان براي جلوگيري از مشكل اكثرا از ان ها استفاده مي كنند. دانلود فونت ها بعدا در فونت هاي نمونه ي CSS3 قرار گرفت و از ان زمان در Safari 3.1، Opera 10 و Mozilla Firefox 3.5 اجرا شده است. اين موضوع متعاقبا علاقه ها را به تايپوگرافي وب و دانلود فونت ها افزايش داد.

اكثر طراحي سايت ها فضاي اضافي دارند تا متن ها را در قالب پاراگراف بندي در بياورند و از متن هاي وسط چين شده جلوگيري كنند.

انيميشن هاي متحرك

طراحي UI و طراحي ظاهري صفحه تحت تاثير استفاده از انيميشن هاي متحرك قرار مي گيرند. انتخاب استفاده از اين انيميشن ها به مخاطب هاي وب سايت مورد نظر بستگي دارد. ممكن است استفاده از انيميشن هاي متحرك در وب سايت هاي تفريحي و سرگرمي انتظار رود اما مخاطب هاي يك وب سايت با مطالبي جدي و رسمي تر(مانند كار و حرفه، اجتماعي و دولتي) ممكن است استفاده از انيميشن ها را غير ضروري و گيج كننده بدانند(مگر اينكه به هدف تئزينات و سرگرمي به كار رفته باشند).

اما اين موضوع به معناي استفاده نكردن از انيميشن هاي متحرك و ويدئو هاي مرتبط با متن حتي براي محتوا هاي جدي نيست. در هر صورت، طراحي انيميشن هاي متحرك مي تواند باعث ايجاد تفاوت هاي بصري مؤثر و يا گيج كننده شود.

انيميشن هاي متحركي كه به دست بازديد كننده هاي سايت اغاز نمي شوند باعث بروز مشكلات دسترسي پذيري مي شوند. استاندار هاي دسترسي پذيزي كنسرسيوم جهاني وب مستلزم توانايي بازديد كننده در غير فعال كردن انيميشن ها مي باشد.

كيفيت كد ها

از نظر طراحان وب، مطابقت داشتن با استاندار ها عمل شايستي است. معمولا اين كار با يك شرح از عملكرد خاص هر عنصر انجام داده مي شود. عدم تطابق با استاندار ها باعث غير قابل استفاده شدن و ارور دادن وب سايت ها نمي شود اما تطابق با انها مي تواند باعث سازگاري سايت با شكل درست صفحات به منظور سهولت در خوانده شدن و تناسب عناصر كدنويسي شده (شامل ارور هاي كد ها و اطمينان از به درستي شناخته شدن ID ها و class ها) شوند.

گاهي اوقات به ‌صفحاتي كه كد نويسي مناسبي ندارند tag soup (كد نويسه غير قابل فهم- بيشتر شبيه كدهاي سمت سرور) گفته مي شود. استاندار سازي بر اساس W3C فقط وقتي ممكن است كه بيان DOCTYPE (نوع سند) به درستي انجام شده باشد كه براي هايلايت كردن ارور ها در كدنويسي به كار مي رود. سيستم ارورها و جاهايي كه با استانداردهاي طراحي سايت سازگاري ندارند را شناسايي مي كند. اين خطاها مي توانند توسط كاربر در اينده اصلاح شوند.

محتواي توليد شده

وب سايت ها به دو روش توليد مي شوند: استاتيكي و ديناميكي

وب سايت هاي استاتيكي

يك وب سايت كه به صورت استاتيك طراحي شده يك فايل منحصر به فرد براي همه ي صفحات سايت ذخيزه مي كند و هر دفعه اي كه يك كاربر صفحه خاصي را باز مي كند، محتواي يكساني نشان مي دهد. اين محتوي در طي طراحي سايت تنها يك بار توليد مي شود. معمولا اين ويژگي به صورت دستي نوشته مي شود. اگر چه برخي از سايت ها هم مانند وب سايت هاي ديناميك از يك پروسه ي ساختاري اتوماتيك استفاده مي كنند كه اطلاعات نهايي ان ها به طور طولاني مدت به صورت صفحات كامل ذخيره مي شود. اين وب سايت هاي استاتيك كه به طور اتوماتيك ساخته مي شوند با توليد كننده هايي همچون Jekyll و Adobe Muse در سال 2015 فراگير شدند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/32/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۹:۴۹ توسط:گرگ سفيد موضوع:

آخرين روند در طراحي وب

طراحي سايت از يك صفحه ساده ارائه اطلاعات خاص در اينترنت به طراحي فانتزي، با جزئيات پيچيده و برنامه هاي پيچيده رفته است؛ از اين رو صنعت در حال دست زدن به نيازهاي روزافزون تكنولوژي و روند در حال توسعه است.

 

روند رو به زوال مي رود، برخي از گرايش هاي قديمي در يك جعبه پنهان مي شوند، در حالي كه ديگر گرايش هاي قديمي به زندگي باز مي گردد و در برخي موارد، برخي از انقلاب هاي كاملا جديد نشان مي دهد كه همه چيز را از بين مي برد. به همين دليل است كه طراحان وب در سراسر جهان بايد با آخرين روند طراحي سايت در ارتباط باشند، زيرا مشتري همواره آن را درخواست مي كند.

مثالي براي درك بيشتر

به عنوان مثال، نمي توانيد دكمه هاي شبكه هاي اجتماعي را ناديده بگيريد. اينها نه چندان دور به عنوان يك روند ظاهر شدند، چرا كه شبكه هاي اجتماعي در شبكه امروز بسيار محبوب هستند و ناديده گرفتن آنها به اين معني است كه شما عملا بخشي از جمعيت نيستيد. يا ديگري اين كه ، شما به سادگي نمي توانيد يك طراحي سازگار با وب سايت خود را براي تلفن هاي همراه و تبلت ها فراموش كنيد. اين قطعا يكي از جديدترين روندهاي است كه نميتوان آن را ناديده گرفت. پيش بيني مي شود كه به زودي اينترنت به تلفن همراه برمي گردد و اگر آينده از آن بخواهد، طراح بايد با آن كار كند.

به همين دليل است كه ما تصميم گرفتيم در مورد آخرين روند طراحي سايت در سال 2011 و روند جديد سال جديد را به شما بگويم. اگر فكر مي كنيد مي توانيد چيزي به اين ليست اضافه كنيد، خوشحال خواهيم شد كه آن را بخوانيم! هيچ نظم خاصي از روند ارائه شده وجود ندارد. هر روند مهم است و همه چيز بستگي به نوع وب سايت طراحي شده براي طراح دارد.

تايپوگرافي بزرگ، تايپوگرافي كوچك

با استفاده از تايپوگرافي در طراحي سايت اخيرا بسيار "مرسوم، مد روز" بوده و هنوز محو نشده است. جايگزيني تايپوگرافي بزرگ و تايپوگرافي كوچك مي تواند تاثير قابل توجهي ايجاد كند حتي بدون استفاده از گرافيك هاي فانتزي. حداقل چيزي كه ايجاد تايپوگرافي كه براي وب سايت شما نياز است ، دارد ، اين است كه وقت گرانبهاي شما را نميگيرد و از طرفي در نهايت شما را با يك طراحي فوق العاده سوپرايز مي كند .

البته اين كار براي تمام انواع وب سايت ها كار نمي كند، اما شما ممكن است از تايپوگرافي چشمگير در Header ها، آرم ها يا پاورقي ها استفاده كنيد. شما هرگز نمي دانيد كه چگونه اين روند را دوست داريد و از آن در طراحي سايت هاي بيشتر استفاده مي كنيد، در عين حال ايده هاي جديدي هم به ذهنتان مي آيند. با استفاده از فونتهاي فوق العاده و مخلوط كردن حروف پررنگ و .. تبديل به يك روند شده و به راحتي كاربران را جذب مي كند.

براي تصاوير و پس زمينه عكس آماده شو!

درست مانند هدر ها و پانورام هاي بزرگ و قابل توجه، تصاوير و عكس ها در زمينه هاي مختلف به منظور جذب توجه بازديدكنندگان استفاده مي شود. ما در حال حاضر برخي از پست هاي مربوط به زمينه هاي عكس را براي شما قرار مي دهيم كه مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر آن را بررسي كنيد و اين بيشتر يا كمتر روند بسيار محبوبي است كه اخيرا در وب استفاده مي شود. مهمترين نكات را به ياد داشته باشيد: فقط از عكس هاي با كيفيت بالا استفاده كنيد و دقت كنيد پس زمينه با محتواي شما قاطي نشود.

دكمه هاي شبكه اجتماعي نبايد ناديده گرفته شود

همانطور كه قبلا ذكر كردم، شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي سايت را فتح كرده اند. مردم به اشتراك مي گذارند و اجتماعي مي شوند و اين زندگي اي است كه در سايت هاي بزرگ وجود دارد . از اين رو حتي سعي نكنيد كه آيكون هاي رسانه هاي اجتماعي را مخصوصا محبوب ترين آن ها را فراموش كنيد. افراد متفاوت هستند و شبكه هاي اجتماعي زيادي وجود دارند و به هيچ وجه صدمه اي به آنها نخواهد رسيد تا همه افراد بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در وبسايت هاي مورد علاقه خود به اشتراك بگذارند.
ادامه دارد

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/29/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۴۳ توسط:گرگ سفيد موضوع:

فاكتور هاي بينگ و گوگل در سئو

بينگ در ماه اكتبر اعلام كرد كه از بيش از 1000 سيگنال سئو مورد استفاده براي تعيين رتبه بندي صفحات استفاده مي كند. گوگل معمولا با استفاده از بيش از 200 فاكتور سئو اين كار را كرده است. بازي در پيش داريم . پيش بيني من اين بود كه گوگل به سرعت راهي براي برابري رقم بينگ پيدا كند. ديروز، آن را انجام داد.

 

200 فاكتور گوگل

گوگل طي چند سال اخير گفته است كه بيش از 200 سيگنال سئو براي رتبه بندي صفحات استفاده مي كند. اين رقم براي توضيح پيچيدگي تصميم گيري درمورد صفحات اول نشان داده شده است، اما هرگز به عنوان نوعي از "لاف زدن" درباره ي حقوق الگوريتم پيچيده تر نبوده. اشميت: فهرستي از عوامل رتبه بندي Google 200 نشان مي دهد كه اسرار تجاري بيشتر در مورد برخي از سيگنال هاي مورد استفاده توضيح مي دهد.

1000 فاكتور بيينگ

در ماه اكتبر، بينگ به عنوان بخشي از اعلاميه خود براي استفاده از داده هاي فيس بوك براي ايجاد نتايج "دوست داشتني" به 1،000 سيگنال رتبه بندي سئو خود اشاره كرد.

در Bing ما به بيش از 1000 سيگنال نگاه مي كنيم تا بهترين نتيجه را بدست آوريم.

رها كردن جنگ هاي سيگنال رتبه بندي!

هيچ اشتباهي نكن. بينگ اين رقم را 5 برابر بيشتر از رقمي كه گوگل به طور تصادفي به آن اشاره كرده است، نمي دهد. ناگهان، تعداد سيگنال هاي رتبه بندي سئو تبديل به يك مسئله رقابتي شد.

من فكر نميكردم كه گوگل برايي پاسخ دادن مدت زيادي را طول دهد !

گوگل مدتها ادعا كرد كه بيش از 200 عامل سئو براي رتبه بندي نتايج جستجوي خود استفاده مي شود. امروز، بينگ مي گويد كه از 1000 سيگنال استفاده مي كند. انتظار مي رود ادعاي گوگل در مدت كوتاهي افزايش يابد.

1،000 سيگنال رتبه بندي گوگل

كمتر از يك ماه طول كشيد تا گوگل به طور رسمي به بيينگ برسد. Matt Cutts، مدير بخش مبارزه با اسپم گوگل در سخنراني روز گذشته در Pubcon، گفت كه گوگل داراي بيش از 200 سيگنال سئو است و بسياري از آنها بيش از 50 متغيير در يك عامل واحد دارند.

باز هم، هيچ حادثه اي در اينجا وجود ندارد. 200 عدد سيگنال را در 50 عدد ضرب كنيد و ادعا كنيد كه 10،000 عدد سيگنال سئو داريد و راهي براي گفتن آن اين است كه بگوييد هميشه عدد 10000 وجود داشته و به طور ناگهاني افزايش نيافته !
در بيطرفي، Cutts در پاسخ به سوال كه ويرايشگر اخبار خود، بري شوارتز، سوال كرد، بيانيه اي مطرح كرد. به همين ترتيب، او يك سخنراني بزرگ در مورد اينكه چگونه رتبه بندي گوگل از بينگ پيشي گرفت نداشت. و او گفت كه نميخواهد وارد مسئله بازي با ارقام شود ! اما دوباره او ارقام را از بين برد !

اين واقعا مهم نيست

همه چيز خنده دار تر از هر چيز ديگري است. من شكي ندارم كه گوگل تغييراتي داشته باشد. من شكي ندارم كه بينگ داراي 1000 عامل سئو خودش است. اما خير، اينگونه نيست كه هركس سيگنال هايسئو بيشتري نسبت به رقيب خود داشته باشد ، به نحوي كه يك موتور جستجوي بهتر را ايجاد مي كند. اين يك سيگنال وحشتناك براي استفاده است!

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/30/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۲۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

25 نكته براي سئو ي وبلاگ براي خوانندگان و موتورهاي جستجو

هر كس و سگ خود (بله، چندين سگ وجود دارند كه براي خود وبلاگ شخصي دارند) امروزه يك وبلاگ را راه اندازي كرده اند، اما بسياري از آنها اقداماتي را براي سئو ي وبلاگ ها براي خوانندگان و موتورهاي جستجو انجام نمي دهند. در حالي كه وبلاگ ها مي توانند با كسب و كار مرتبط باشند (وبلاگ ديگري در مورد مزوتليوما هر كسي)، آنها همچنين مي توانند شخصي باشند كه در مورد ساندويچ همبرگر بزرگي كه امروز براي ناهارداشتيد و يا خدمات ابلهانه اي كه در آن رستوران مرسوم، شب گذشته داشتيد صحبت كنيد.

 

وبلاگ براي چه كاري است ؟

اما آيا وبلاگ شما براي كسب و كار يا شخصي است، شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه شما وبلاگ خود را براي هر دو ، خواننده خود و موتور هاي جستجو سئو ميكنيد (پس از هر چيزي شما ميخواهيد بازديدكنندگان دوباره به وبلاگ شما باز گردند). متاسفانه، بهينه سازي يك گام مهمي است كه به نظر مي رسد بيش از حد در بسياري از وبلاگ ها از بين رفته است ، حتي كساني كه جذابيت گسترده اي براي خوانندگان دارند و توانايي كسب درآمد را دارند.

با اين حال، سئو ي يك وبلاگ كمي متفاوت از بهينه سازي موتور جستجوگر وب سايت خود (سئو) است، به ويژه به اين دليل كه اكثر وبلاگ ها از سيستم عامل هاي وبلاگ استاندارد خارج مي شوند و يا بدتر از آن، به عنوان يك وبلاگ ميزباني شده در نام دامنه شخص ديگري اجرا مي شود. و مسائل مربوط به طراحي وجود دارد كه مي تواند منحصر به وبلاگ ها باشد كه مي تواند رتبه بندي شما را تحت تاثير قرار دهد.

طراحي قالب براي وبلاگ

بياييد با آن مواجه شويم، زماني كه شما مي خواهيد يك قالب جديد را براي وبلاگتان طراحي كنيد، بيشتر طراحان وبلاگ بر روي ايجاد وبلاگ شما به طريقي كه مي خواهيد، تمركز مي كنند. اما متأسفانه براي وبلاگ نويسان، خيلي از طراحان بزرگ وبلاگ در سئو تخصصي ندارند، به اين معني كه طراحي وبلاگ شما از شما مي تواند به رتبه بندي موتور جستجوي شما آسيب برساند. در حالي كه شما ممكن است يك طراحي فوق العاده اي داشته باشيد كه به نظر خوانندگان خوش و زيبا بيايد، اما خوانندگان جديد ممكن است شما را پيدا نكنند اگر وبلاگ شما به خوبي در موتورهاي جستجو ارزيابي نشود.

همچنين هنگامي كه وبلاگ خود را براي تجربه كاربر سئو مي كنيد، كاربران را قادر مي سازيد كه بدون داشتن هيچ گونه مشكلي به وبلاگ شما بازگردند. بازديدكنندگان تكراري كرم وبلاگ شما هستند، بنابراين با پيروي از اين نكات، شما به آنها ابزارهاي لازم را براي بازگشت به سايتتان مي دهيد .

رتبه وبلاگ

خوشبختانه، اگر در مورد وبلاگ خود رتبه خوبي داشته باشيد، در حالي كه تجربه بازديد كننده خود را در سايت خود محدود نكنيد، مطمئنا چيزهايي وجود دارد كه مي توانيد بررسي و رفع كنيد براي جلوگيري از هر گونه مسائل مربوط به نمايه سازي از وقوع، و اطمينان از وجود وبلاگ خود را در موتورهاي جستجو.
بنابراين در اينجا مشاوره هايي در مورد چگونگي سئو ي وبلاگ شما براي هر دو كاربران و موتورهاي جستجو بدون بي ثباتي كردن يكي و يا ديگري است.

1) قالب پيش فرض ! شمردني است !

من زماني كه يك وبلاگ را با استفاده از "خارج از جعبه" وردپرس و يا الگو MovableType ديدم ، حس سقوط كردن داشتم . طراحي براي ايجاد يك نگاه منحصر به فرد براي وبلاگ خود، و يا حداقل، استفاده از برخي از قالب هاي رايگان در دسترس و كمي تغيير آن را با يك آرم منحصر به فرد و يا يك ارتقاء رنگ جزئي سفارشي ، استخدام كردم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/27/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۴۵ توسط:گرگ سفيد موضوع:

بايد قوانين طراحي سايت را دنبال كنيد! ( قسمت دوم )

اين زماني بود كه TechCrunch وب سايت خود را با نگاه كاملا جديد مجددا راه اندازي كرد. در طي چند روز اول پس از راه اندازي، TechCrunch به علت كم رنگ بودن رنگ سبز مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما به زودي بازديدكنندگان خود را با طراحي سايت هماهنگ كردند. اتفاقي كه افتاد اين بود كه بازديدكنندگان به ظاهر قديمي TechCrunch عادت كرده بودند و آنها فورا نمي توانستند با طراحي سايت جديد سازگاري داشته باشند، اما به زودي احساس كردند كه فقط ظاهر كمي (كه از هر چي گذشته بد نبود) تغيير كرده.

 

كاهش محتواي بي فايده

با گذشت زمان، مديران سايت متوجه مي شوند كه برخي از محتويات را مي توانند از وب سايت خود حذف كنند، در حالي كه مي توانند از قسمت ديگري نيز استفاده كنند. آسان نيست كه چنين تغييري را روي هوا انجام دهيم، اما بازسازي مجدد وبسايت، اين فرصت را براي مديران وب فراهم مي كند تا آنها بتوانند محتواي وب سايت خود را تجزيه و تحليل كند. ما بايد درك كنيم كه محتوا داراي نوعي عمر مفيد است. و با گذشت زمان قديمي مي شود و به همين دليل بي استفاده مي شود.

به ياد داشته باشيد كه مينيماليسم نياز ساعتي است و اين روز ها طراحي سايت مجدد به طور جدي بر روي ارائه حداقلي از محتوا تمركز مي كند. از اين گذشته، هنگام طراحي سايت مجدد، ارائه محتوا بايد در نظر گرفته شود. همچنين، طراحان بايد بازديد كنندگان را در درك اهميت محتوا و استفاده بيش از حد از آن ها كمك كنند.

كار رقبا را كپي نكنيد

گاهي اوقات ما موفقيت هاي رقبامان را بسيار موفق مي دانيم بطوري كه در نهايت آنها را كپي مي كنيم. ما مانند بچه ها فرض مي كنيم كه اگر چيزي دقيقا همانند رقيب هايمان ايجاد كنيم پس اگر ما آنها را شكست ندهيم، قطعا موفق خواهيم شد. خوب، اين اتفاق نمي افتد!

ما بايد درك كنيم كه خوانندگان يك احساس شخصي نسبت به يك وب سايت دارند و اين لمس شخصي است كه آنها را به وب سايت متصل مي كند. اگر وبسايت خاصي از روي محتواي سايت ديگري شروع به كار كند،چه چيزي است كه نظر ديگران را به اين سايت جلب كند؟ در عوض، خوانندگان رقيب اصلي را ترجيح مي دهند. پس از هر چيز ، "اصل ها هستند كه به فروش مي روند "

سئو ي موتورهاي جستجو را از دست ندهيد

خوب، به عنوان يك طراح، بسيار مهم است كه مطمئن شويد طراحي سايت مجدد بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تاثير نمي گذارد. برخي از دلايل اينكه طراحي وبسايت مجدد ممكن است رتبه بندي موتورهاي جستجو را از دست بدهد عبارتند از:

در طرح سايت تازه متن "عنوان" را براي هر صفحه تغيير دهند. تغيير در اين متن به اين معني است كه موتورهاي جستجو بايستي پايگاه داده هاي خود را بازخواني كنند كه ممكن است بر رتبه بندي وب سايت تأثير بگذارد.

ساختار URL اين وبسايت به چيزي مفيد و سودمندتر براي SEO تبديل شده است. اگر چه ممكن است در بلندمدت كمك كند، اما طراحان بايد درك كنند كه در صورت تغيير ساختار URL، تمام رتبه بندي موتورهاي كنوني را از دست خواهند داد.

ايجاد پيوند در طراحي سايت جديد باعث ايجاد تعادل اصلي ارتباط داخلي مي شود. بايد فهميد كه اتصال به مقالات ديگر در يك وب سايت يكي از عوامل SEO است كه گوگل در نظر گرفته است. خوب، اگر طراح يك طرح كه تعدادي پست مرتبط در طراحي جديد داشته باشد، طراحي كرده باشد، ساختار پيوند بين وب سايت كه بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تاثير مي گذارد، تغيير خواهد كرد.

مثال فوق العاده!

هيچ مقاله طراحي بدون ذكر مجله Smashing كامل نيست، عبادت گاهي براي طراحان . اجازه دهيد با چك كردن ظاهر SmashMag در سال 2007 شروع كنيم.

در آن زمان، SmashMag فقط يك وبلاگ ديگر طراحي بود كه ظاهر ساده اي براي فهميدن داشت. همانطور كه SmashMag رشد كرد درخواست براي طراحي سايت بهتر نيز افزايش يافت . SmashMag به اندازه كافي هوشمند بود تا طراحي سايت دوباره خود را طوري انجام دهد ، كه احساسي كه درون سايت وجود داشت از بين نرود!

طراحي سايت در سال 2010 نمونه اي كامل از يك طراحي مجدد وبلاگ است كه در آن منطق پشت وب سايت باقي مي ماند و فضاي بيشتري براي حاميان وبلاگ فراهم مي شود تا بتوانند پول بيشتري براي سود وبسايت كسب كند. توجه داشته باشيد كه چگونه SmashMag هيچ تغييري در محتواي انجام نداده است. تنها تغيير يك انحراف كوچك از صفحه اصلي وبلاگ بود، به طوري كه خوانندگان در وب سايت گيج نشوند.

مطلب بعدي آخرين مطلب است. طراحي سايت مجدد SmashMag در حال حاضر يكي ديگر از انحراف هاي كوچك در آخرين طراحي آن است. اين منو بهينه سازي شده بود و يك نوار كناري ديگر قرار گرفت تا دسترسي به آرشيو آسان تر شود. بايد توجه داشته باشيد كه در اندازه آگهي هايي كه به نفع هر دو، خوانندگان و حاميان مالي است، هيچ گونه سازش صورت نگرفته است.

چرخه تجديد ساختار SmashMag نمونه اي كامل از چگونگي استفاده از وب سايت ها در طراحي مجدد بدون از بين بردن روح واقعي وب سايت مي باشد.

نتيجه گيري

مانند هر بخش ديگري از صنعت طراحي، طراحي سايت مجدد شامل مجموعه قوانيني است كه بايد دنبال شود. اگر چه طراحي مجدد ممكن است كار ساده اي باشد اما به برنامه ريزي و تفكر نياز دارد. من نمي گويم كه طراحي مجدد شما موفقيت آميز نخواهد بود اگر شما از اين قوانين پيروي نكنيد اما مطمئنا به شما طراحي سايت جديدي را ارائه ميدهد كه به شما كمك مميكند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/28/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۳۱ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نقض و مجازات هرزنامه موتور جستجوگر ( قسمت دوم )

Piracy / DMCA

به روزرساني "Pirate" سايتهايي را هدف قرار داد كه قوانين حق تكثير سئو را نقض ميكنند. گوگل تحت فشار اتحاديه صنايع ضبط صنعتي آمريكا (RIAA)، افراد قدرتمند و دستگاه هاي دولتي هاليوود، سايت هايي را كه تعداد زيادي از درخواست هاي "حذف" ديجيتال هزاره (DMCA) را دريافت كرده اند، مجازات مي كند.

بعيد است كه بيشتر سايتها بايد با اين مسائل سئو مقابله كنند، اما شما بايد هر گونه اعلانهاي حذف DMCA را كه در حساب كنسول Google Search شما نشان داده ميشوند، مديريت كنيد.

 

در مورد به روز رسانيPirates سئو در مقوله هاي زير بيشتر بدانيد:

  • گوگل: به روز رساني Pirate
  • حقوقي: حق نسخه برداري

آگهي / طرح بالا سنگين

آيا شما تا به حال در يك سايت بوده ايد و پيدا كردن محتواي واقعي سئو در ميان تعداد زيادي از تبليغات برايتان سخت بوده است؟ گوشت گاو كجاست؟

 

اين چيزي است كه الگوريتم طرح بندي صفحه بايد به آن اشاره كند. اغلب به عنوان Top Heavy اشاره مي شود، اين مجازات براي سايت هايي است كه تجربه كسب كردن كاربر را با قرار دادن بيش از حد تبليغات قبل از محتواي سئو، محروم مي كنند. بنابراين كاربران خود را براي محتواي تبليغاتي جستجو نكنيد.

تظاهرات نفوذي نيز موضوعي است كه گوگل عليه آن هشدار داده و اقداماتي را انجام داده است:

جريمه تبليغات غول پيكر گوگل در حال حاضرفعال است

گوگل مجازات هاي بينظيري را براي سرقت از طريق تلفن همراه فراهم كرده است.

لينك هاي پرداخت شده

گوگل خود را ممنوع اعلام كرد، همچنين گوگل ژاپن زماني كه اين بخش به خريد لينك رسيد براي 11 ماه ممنوع اعلام كرد.

اين مدت طولاني تر از J.C.penny در سال 2011 (سه ماه) مجازات شد. اما J.C.Penny پس از اينكه خريد پيوند پرداختش در سراسر يك مقاله غول پيكر نيويورك تايمز پراكنده شد، مجروح شد. چند فلوسايت بزرگ آنلاين هم انجام داد. و Overstock از طريق يك مقاله وال استريت ژورنال چكش كرد.

بحث در مورد اين است كه آيا گوگل بايد به شدت عليه كساني كه پيوندها را به مدت چندين سال خريداري و فروش مي كنند ادامه دهد!  خط پايين اين است كه براي رتبه بندي در گوگل، شما بايد از قوانين گوگل پيروي كنيد - و يكي از قاعده هاي آن مي گويد خريد و فروش لينك ها به گونه اي نيست كه به اعتبار رتبه بندي موتورهاي جستجو برسد.

 

اگر تصميم گرفتيد قوانين گوگل را ناديده بگيريد، اگر به دام افتاديد ، بهتر است به فكر رحم باشيد . و اعتقاد ندارم به برنامه هايي كه به شما مي گويند كه لينك هاي پرداخت شده شما غير قابل كشف است. اينگونه نيستند، مخصوصا وقتي كه بسياري از آنهايي كه بي سر و صدا قرار دارند، آنها توسط احمقانه ها اجرا مي شوند.

در مورد Bing، رسما، براي لينكهاي پرداختي جريمه نميشود، اما در تمرينات خنثي است.

 

رده زير داراي پست هايي با اطلاعات بيشتر در مورد لينك هاي پرداخت شده است:

 

پيوند ساختمان: پيوند پرداخت شده

VL: اسپم پيوند

به نظر شما با كمك نرم افزارهاي خودكار، وسوسه اي براي اجرا و حذف لينك در انجمن ها و وبلاگ ها، همه با متن بسيار بهينه سازي شده (مانند "Louis Vuitton Handbags 2013")ايجاد ميشود؟

شما اشتباه ميكنيد

شما همچنين سئو را انجام نمي دهيد، اما متاسفانه، همه افرادي كه از اسپم متنفر هستند، اين احساس را مي كنند كه سئو چيست؟ بنابراين سئو ها با اشتياق از شما متنفر هستند

 

اگر با آن پيش برويد، بيشتر لينك ها آن اعتباري كه شما درباره آن فكر مي كرديد، به شما نمي دهد. در نهايت، شما ممكن است خود را بسيار نزديك به يك مجازات پيدا كنيد.

 

اين مجازات در اين نسخه از جدول با توجه به تلاش هاي گوگل در خنثي سازي و مجازات اسپم لينك و به ويژه پرتاب به روز رساني "penguin" ساخته شده است.

اگر شما از طرف سختي گرفتار شده ايد يا اگر يك شركت سئو "پرواز" شبانه سايت شما را در به راحتي و با گول زدن از شما گرفت ، مي توانيد اين لينك ها را در هر دو Google و Bing به اميد رستگاري و شروع تميز رد كنيد.

اطلاعات بيشتر و رستگاري

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اسپم ها، شما ممكن است اين دسته را بررسي كنيد: اگر به دنبال رستگاري هستيد، اينجا در مورد نحوه اعمال يا حذف جريمه ها و نحوه درخواست بازپس گرفتن از گوگل راهنمايي مي شوديد:

جستجوگرها: هرزنامه

گوگل: مجازات

گوگل: پيوند Disavow

گوگل: به روز رساني پنگوئن

فرم درخواست مجدد بينگ

يك كپي مرجع از جدول تناوبي دريافت كنيد

تبريك مي گويم! اگر شما از ابتدا از طريق خواندن اين راهنما كار ها را انجام داده باشيد،به خوبي انجام شده است! ما همچنين براي شما پاداشي داريم.

 

در ادامه مي توانيد به صفحه دانلود برويد و شما مي توانيد يك نسخه PDF از جدول دوره اي از عوامل موفقيت جستجوگرها مناسب براي چاپ، فريم و يا فقط مرجع آينده پيدا كنيد. شما همچنين مي توانيد تصاويري را كه مي توانيد در سايت خود جاسازي كنيد پيدا كنيد.

 

بهترين شانس با تلاش هاي شما در مورد سئو !!

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/25/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۵۷ توسط:گرگ سفيد موضوع:

بايد قوانين طراحي سايت را دنبال كنيد!

تغيير اجتناب ناپذير است! من مي دانم كه اين سه كلمه قديمي و خسته كننده هستند و در زمان هاي دور استفاده شده اند. اما، آنها همچنان حقيقتا به خصوص در مورد اينترنت به دليل آنكه يكي از ناپايدارترين رسانه ها هستند، حقيقت دارند. آنچه در فلاش افزايش مي يابد در هيچ زمان ناپديد مي شود. جاي تعجب نيست كه چرا بسياري از وب سايت ها به طور دائمي براي طراحي سايت مجدد انتخاب مي كنند تا در بازي بمانند. طراحي سايت مجدد در حال حاضر يك صنعت پر رونق است و اين از ناداني ما است كه همين طور آن را ناديده بگيريم. به دلايل مختلف، آيا رشد و يا طراوت  با طراحي سايت مجددا همراه شده است؟ صنعت اينترنت به ناچار تغيير مي كند. آيا شما براي طراحي سايت دوباره آماده هستيد يا فقط به عقب مي نشينيد و ديگران را مجاز مي بينيد؟

 

دوباره طراحي كردن براي خودتان را متوقف كنيد !

جدي گفتم! مهم نيست كه چه اتفاقي بيفتد، اجازه ندهيد كه قاضي نهايي كار شما باشيد. شما يك وب سايت را براي راحتي خود طراحي سايت مجدد نميكنيد. شما رنگ دكمه را از رنگ آبي به رنگ قرمز جايگزين نمي كنيد زيرا شما آبي را دوست نداريد. شما اين كار را مي كنيد زيرا شما مي خواهيد خوانندگان سايت شما و شما را در طراحي مجدد وب سايت ها قدرداني كنند. شما آن را براي مخاطبان خود انجام مي دهيد. آيا اين مسئله شفاف است؟

"در ميان برخي از مواردي كه اشاره شده است، آيا هيچ انسان پويا از عملي وجود دارد، كه به تعيين جنبه از بيان شورش جمعي فردا كمك كند؟ اين سوال را درك كنيد و بدانيد كه براي ايجاد مخلوقات زيبا به خاطر ارزش زيبايي شناختيشان ، فردا هيچ اهميت اجتماعي نخواهند داشت،ونسبت به احساسات عاطفي خود ، بي احساس خواهد بود. هر دوره حاوي شرايطي براي ايجاد يك شورشي است. "~ Piet Zwart.

نظرات ديگران

دفعه بعد، زماني كه شما براي طراحي سايت دوباره طراحي كرديد، قبل از اينكه زندگي كنيد، از دوستان و خانواده تان بپرسيد كه آيا طراحي دوباره مناسب شرايط است يا خير؟ ببينيد، من مي دانم كه با استفاده از يك گروه از كاربران غيرممكن است كه شما نتايج دقيق تست رابه دست آوريد ، اما شما مي توانيد با افكنده كردن افكار خود به آن نزديك شويد. اجازه بدهيد به شما يك داستان بسيار جالبي بگويم. اگر چه اين به طراحي مجدد وب سايت مربوط نمي شود بلكه از نظر معنا به يكديگر نزديك هستند:

قبل از راه اندازي Google Wave براي عموم،  Waveآن را براي مجموعه كاركنان خود منتشر كرد. اين كاركنان به اصطلاح گوگل كه موج آزمايش را آزمايش كردند، يك دسته عظيم از نجيب زاده ها بودند كه مي توانستند با دلايل آشكار مرتبط با موج باشند. هنگامي كه افسر ارشد گوگل متوجه شد كه Wave در حقيقت موجها را در محوطه دانشگاه اش منتشر مي كند، تصميم گرفتند Google Wave را براي عموم آزاد كنند. نتيجه، همانطور كه همه ما آن را مي دانيم، فاجعه آميز بود. گوگل تصريح كرد كه كارمندانشان مانند عموم مردم هستند كه از Google Wave پس از انتشار عمومي خود استفاده خواهند كرد. اين مورد مناسبي نبود و از همين رو  Google Wave از ابتدا سقوط كرد.

 

آيا معناي آن را دريافت كرديد؟ هنگامي كه يك محصول جديد را طراحي ميكنيد ، خود را در جاي مخاطبان نگذاريد. مطمئنا شما آن را خراب مي كنيد !

روح وب سايت خود را از دست ندهيد

يك وب سايت 10 روزه مي تواند براي طراحي مجدد چندگانه برود بدون اينكه درمورد از دست دادن بازديدكنندگان يا هرچيز ديگري فكر كند .  اما اگر وبسايت خود را با پايه بازديد كننده متعهد كند، طراحي مجدد بايد به طور جدي برنامه ريزي شود. هنگامي كه مطمئن هستيد طراحي مجدد وب سايت شما ضروري است، پس مطمئن شويد كه شما يك طراحي را انتخاب مي كنيد كه تغيير ظاهر وب سايت شما را تغيير مي دهد اما نه احساس آن. بايد فهميد كه روح وبسايت براي حفظ پايه كاربر قديمي حتي بعد از باز شدن وب سايت با نگاه كاملا جديد اهميت دارد.

 

بازنويسي وب سايت نبايد چنين باشد كه بازديدكنندگان منظم بايد وقت بيشتري را براي درك مكان جديد محتواي مورد علاقه خود صرف كنند.

 

ادامه دارد

 

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/26/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۴۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

اصول طراحي سايت تميز ( قسمت دوم )

تصاوير مورد استفاده بايد يك تاثير بصري قوي داشته باشند، چه در مورد رنگ و چه پيامي كه ارسال مي كنند. و هنگامي كه من مي گويم تاثير به معني طيف رنگي از رنگ ها و ايده هاي جمع شده به صورت گرافيكي است كه بر محتواي شما تاثير نمي گذارد. در نهايت به شما بستگي دارد كه آيا مي خواهيد از گرافيك در طراحي سايت مينيماليست خود استفاده كنيد يا نه. رنگ منحصر به فرد نيز در صورتي كه به صورت عاقلانه استفاده شود، تأثيري قوي خواهد داشت.

 

قابهاي منحصر به فرد به بهترين صورت كار مي كنند

به منظور ايجاد علاقه بصري شما نياز به كار بر روي قالب درست داريد . ممكن است زمان بيشتري براي ايجاد يك قاب براي طراحي سايت مينيمالي گذاشته شود زيرا شما بايد هنگام ايجاد سلسله مراتب توجه داشته باشيد. قبل از ساخت قالب براي طراحي سايت شما، شما بايد تصميم بگيريد كه كدام محتوا ضروري است و نمي تواند اول از همه حذف شود، بنابراين اولويت بندي بايد وجود باشد. شما همچنين بايد درباره هم ترازي فكر كنيد و سپس تعادل خاصي را در طراحي سايت خود ايجاد كنيد.

در مورد قابليت استفاده فراموش نكنيد

در نهايت اين مهم ترين چيز است – كاربر هنگام استفاده از سايت شما چه حسي دارد بله، بايد ساده، شسته و ريز و شيك باشد، اما در عين حال نبايد ناوبري را نيز فراموش كنيد. سعي كنيد در مورد ناوباري نو آوريي به خرج ندهيد. افراد با استفاده از نوار بالا يا چپ به مرور هدايت مي شوند و زماني كه آنها با چيز جديدي مواجه ميشوند ، ممكن است گاهي اوقات گيج شوند. اين يك قانون اثبات شده نيست . هنگامي كه مطمئن شديد ناوبري شما ساده است، پيش برويد و آن را در وب سايت خود قرار دهيد. فقط به ياد داشته باشيد كه انواع مختلفي از كاربران وجود دارد و برخي از آنها ممكن است دوستانه نسبت به اين نوع تغييرات واكنش نشان ندهند .

درباره رنگ ها و كنتراست

بعضي از طراحان به عنوان يك انتخاب براي طراحي سايت مينيماليستي خود به سياه و سفيد ساده يا سفيد ميپردازند. من مي گويم هر رنگ رنگين كمان را مي توان براي طراحي سايت استفاده كرد تا زماني كه آن بر محتواي شما تاثير گذار نباشد . رنگ مي تواند هر دو را انجام دهد – باعث توجه بيشتربه محتويات وبسايت شود يا باعث شود مطالعه و تمركز روي آن غير ممكن باشد، بنابراين اين يك انتخاب مهم است. قبل از تصميم گيري در مورد رنگ، كمي بيشتر فكر كنيد.

سعي كنيد هنگام اجراي طرح خود با رقبا بازي كنيد. اين ميتواند به شما كمك كند به برخي از محتويات يا اطلاعاتي را كه لازم داريد به آن ها اشاره كنيد و آن را آسانتر بيان كنيد از ظاهر كمك بگيريد. اگر تصميم به استفاده از فضاي سفيد و خالي بيشتري براي طراحي سايت مينيماليستي كه رسايي داشته باشد را داريد، بايد كنتراست را اضافه كنيد.

در نهايت به شما و تصور شما بستگي دارد كه چگونه طراح وب سايت خود را طراحي مي كنيد. اما من به شدت توصيه مي كنم كه شما از قوانين خاصي كه قبلا ثابت شده اند كه موفقيت آميز اند استفاده كنيد اگر شما مي خواهيد يك طراحي سايت خوب داشته باشيد، به ويژه اگر شما هنوز مطمئن نيستيد كه چگونه شما مي خواهيد وب سايت خود را به پايان برسانيد.

اين ها بعضي نكات ضروري منحصر به فرد براي طراحي سايت بودند، اما من مي دانم كه ممكن است برخي از آنها را در اين متن جا انداخته باشم و گفتن آنها را فراموش كرده باشم، از اين رو در پست هاي بعدي من با راهنمايي هاي بيشتري در خدمت شما خواهم بود .

موفق باشيد به همه طراحان خلاق كه اين متن را ميخوانند !

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/23/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۰:۲۲ توسط:گرگ سفيد موضوع:

نقض و مجازات هرزنامه موتور جستجوگر

تا كنون، ما درباره سيگنال هاي مثبت سئو كه مقياس دوره اي از عوامل موفقيت جستجوگر را تشكيل مي دهند بحث كرده ايم. اما برخي از عوامل منفي سئو نيز براي جلوگيري از آن وجود دارد. فقط تعداد بسيار كمي از افراد كه تصور مي كنند در موتور جستجو اسپم انجام دادند ، درست فكر ميكنند.
اسپم كردن بطور تصادفي به سختي پيش مي آيد . موتورهاي جستجو تا قبل از تصميم گيري در مورد اينكه آيا شخص سزاوار مجازات سخت است، به سيگنال هاي مختلف نگاه مي كند.

 

بياييد درباره چيزهايي صحبت كنيم كه نبايد انجام داد!

محتواي نازك يا كم عمق

گوگل در ماه فوريه 2011 نتايج شكايت در مورد جستجوي ضعيف گوگل برنامه اي به نام پاندا را بروز رساني كرد. پاندا اهدافي است كه با محتوا يا محتواها "نازك" يا "كم عمق" توصيف شده است و محتواي آن ناقص است.
اين مجازات سطح دامنه اهداف سايت ها را با ميزان غالب محتواي به اصطلاح هدف قرار مي دهد و اساسا رفتار آن به شيوه اي است كه با روش هاي اسپم آشنا رفتار مي كند.
امروزه ديگر مسئله اين نيست كه آيا محتوا به سادگي مرتبط است يا نه، بلكه اين است كه آيا براي كاربر ارزشمند است يا نه.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين، به برخي از مقالات ما در رده زير مراجعه كنيد:

پنهان كاري

بياييد در مورد پنهان كردن پيچيده صحبت كنيم. چگونه سايت خود را طوري جعل كنيد كه طوري كه موتورهاي جستجوآن را نمايش مي دهند ، يك نسخه كاملا متفاوت از يك انسان را ببينيد؟

اين مخفي كردن ناميده مي شود. موتورهاي جستجو واقعا آن را دوست ندارند اين يكي از بدترين چيزهايي است كه مي توانيد براي سئو انجام دهيد. با اين حال، گوگل حتي خود را براي مخفي كردن ممنوع كرده است. به طور جدي.
در حالي كه اكثر افراد بعيد به نظر مي رسند كه به طور تصادفي يك موتور جستجو را اسپم كنند، بر خلاف آن ،در مورد پنهان شدن اينگونه نيست. به همين دليل اين مجازات سنگين براي پنهان كردن سايت وجود دارد . اين يك طعمه و سوئيچ است، و آن را به عنوان يك تلاش عمدي براي دستكاري نتايج جستجو مي دانند.

كلمات كليدي پر كردن

اين يكي از قديمي ترين تاكتيك هاي اسپم سئو در كتاب است، اما هنوز هم استفاده مي شود و موتورهاي جستجو هنوز آن را دوست ندارند. موتورهاي جستجو مي گويند از كلماتي در متن خود استفاده كنيد كه ميخواهيد به خاطر آنها در موتور هاي جستجو پيدا شويد. خوب، من اين كلمات را دوباره و دوباره استفاده خواهم كرد! حتي 100 بار در يك رديف؟ آيا اين براي google كار ميكند؟

در واقع، نه، اينطور نيست. اين "كلمات كليدي" است و مي تواند شما را مجازات كند.
چه موقعي زياده روي است؟ پاسخ درستي در اينجا وجود ندارد، اما شما واقعا بايد به شدت زياد اين كار را انجام دهيد تا اين مجازات شامل حال شما شود. به احتمال زياد اين اتفاق ممكن است براي غير سئوكار ها كه هيچ راه بهتري بلد نيستند و تصميم به بارگذاري يك كلمه چند بار در يك رديف،و معمولا در پايين صفحه وب ميگيرند ، بيفتد.

متن پنهان

هنگامي كه شما به نوشتن كلمه هاي كليدي تصميم مي گيريد، فكر بعدي شما احتمالا اين است كه "چرا من تمام اين متن را مخفي نمي كنم كه هيچ انساني قادر به ديدن آن نباشد؟" شما ممكن است متن را سفيد كنيد، روي يك پس زمينه سفيد در اين حالت متن شما ديده نمي شود. با انجام اين كار، يك موتور جستجو اسپم مي شود.

موتورهاي جستجو چيزهاي پنهاني را دوست ندارند. آنها مي خواهند هرچيزي را كه كاربر مي بيند ، ببينند . متن را مخفي نكنيد، چه با استفاده از سبك ها،چه با استفاده از فونت ها، صفحه نمايش: هيچ كدام و يا هيچ وسيله اي ديگر به اين معني نيست كه كاربر معمولي آن را نمي بيند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/24/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۰:۰۶ توسط:گرگ سفيد موضوع: